AndroidHealthClinic

Uiterlijk (2 zaken) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fijn dat er aan gewerkt wordt Robin! Volgens mij had iemand een aantal jaar geleden uit mijn klas dezelfde medicijnen als dat jij nu gaat gebruiken, moest ook om de zoveel tijd bloed laten prikken en had ook veel last van droge lippen. Heeft lang geduurd maar de acne was als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik smeer nu een week of 6/7 met Clindamycine op doktorsrecept, moet zeggen dat het een stuk rustiger is geworden maar dat het wel nog steeds een probleem is...
 
Het noemt isocural 20mg indien mensen geïnteresseerd.
 
Een van de bijwerkingen zijn al toegeslagen, droge lippen eergisteren & gisteren veel last van gehad omdat ik t niet verzorgde.
Nu is het wel weer een stuk beter, heb ff alle dode lipvellen proberen zo goed mogelijk af te doen en direct ff ingesmeerd.
Moesten er nog updates komen ofzo kan/zal ik het posten.
 
Vandaag weer bezoek bij de dermatoloog. Nog niet echt verandering in gekomen.
Moet nu op de even dagen 2 pillen stekken en de oneven 3 pillen.
 
Ehm... M'n linker tepel zitten precies brokken in, doen best wel pijn als 'k er aan kom. Volgende week moet ik toch sowieso naar de dokter, dus ineens eens vragen.
 
Je hebt waarschijnlijk gyno, hopen dat het weggaat en anders geld sparen voor een operatie.
 
Ehm... M'n linker tepel zitten precies brokken in, doen best wel pijn als 'k er aan kom. Volgende week moet ik toch sowieso naar de dokter, dus ineens eens vragen.
Brokken in je tepel? Kun je een foto maken?
 
Bedankt voor de moed hé! :') Dat brokje dat k voelde is ondertussen al weg, vreemd iets
 
Brokken in je tepel? Kun je een foto maken?
Het is al weg, het was een bolletje ongeveer 7mm breed, de lengte kon k niet vastpakken. Deed pijn als 'k eraan kwam, na paar dagen deed niet niet meer pijn en was nu al vergeten dat t er was. Helemaal weg
 
1 oktober is trouwens m'n volgende afspraak met de dermatoloog en daarvoor nog terug bloed laten trekken.
 
Oké, gisteren laatste afspraak gehad met dermatoloog.
Alles zag er goed uit, juist nog m'n pillen nemen die ik thuis heb :)

Me very happy :grinny:
 
Oké, gisteren laatste afspraak gehad met dermatoloog.
Alles zag er goed uit, juist nog m'n pillen nemen die ik thuis heb :)

Me very happy :grinny:
Acnévrij. FISSA
 
Idd. Wist ik maar als 14 jarige dat Isotretinoïne bestond. Overigens werk ik in de apotheek, mocht je nog vragen hebben over je medicatie :)
 
Robin
Wat voor mij erg hielp qua puistjes op die leeftijd was roaccutane als ik het goed schrijf. duurde bij mij 8-9 maanden. eerste 2 maanden ongeveer word het alleen maar erger maar daarna neemt het drastisch af. en je mag er geen alcohol bij drinken. of naja kan wel, maar na 3 bier ben je stom dronken zegmaar. rond me 20e had ik er nog steeds last van af en toe wat puistjes hier en daar, maar toen hielp het erg als ik ze eerste uitkneep, uurtje later met even met een gezichtscrub, en daarna naar de zonnebank. weet niet of dit de beste oplossing is, maar voor mij hielp het!
 
Robin
Wat voor mij erg hielp qua puistjes op die leeftijd was roaccutane als ik het goed schrijf. duurde bij mij 8-9 maanden. eerste 2 maanden ongeveer word het alleen maar erger maar daarna neemt het drastisch af. en je mag er geen alcohol bij drinken. of naja kan wel, maar na 3 bier ben je stom dronken zegmaar. rond me 20e had ik er nog steeds last van af en toe wat puistjes hier en daar, maar toen hielp het erg als ik ze eerste uitkneep, uurtje later met even met een gezichtscrub, en daarna naar de zonnebank. weet niet of dit de beste oplossing is, maar voor mij hielp het!
Het is allemaal al opgelost hoor (: Toch bedankt
 
Je zou voor je puffy tepels eens heel diep kunnen gaan cutten om te zien of het weg gaat?

Heb het zelf helaas ook en komt helaas altijd weer terug als ik hoger in vet kom.
 
Oke I'm back, vanochtend naar plastische chirurg gegaan om eens te luisteren wat hij ervan denkt.
Ondertussen is m'n vetpercentage ook al stuk lager, dus t probleem ook wat minder te zien maar in mijn ogen nog steeds zichtbaar. Mja, uiteraard zien "normale" mensen er niks aan, zoals altijd.

Gyno is er amper volgens hem (en zn assistent) maar vet is er eigenlijk ook niet echt. Hij had t vooral over liposuctie maar als ik vroeg, kan ik dan niet gewoon wat harder "dieten" zou het niet helpen, want sta al vrij laag (als ik mij uitstrek is er een buik-ader te zien ter referentie).

Het is een twijfelgeval of hij wat wil doen omdat het zodanig klein probleem is dat het moeilijk zou zijn om mij content te maken. Tov iemand met grote gyno, zou blij zijn met wat ik heb.

Ik moest er (nog eens) over nadenken en ze gingen terug bellen of zij het uberhaupt willen doen, en of ik het wil. Zou rond de 1000 euro kosten om iets te doen. Het is niet rond de tepel dat dik staat ofzo, zoals echte borstvorming, maar gewoon het tepelhof dat ietsiepietsie naar buiten staat.
 
tepelpiercing nemen
 
Mja, uiteraard zien "normale" mensen er niks aan, zoals altijd.
Wat had je anders verwacht van normies. JUST BE YOURSELF BRO. Nooit naar die onzin luisteren. Die willen dat je lelijk blijft, zodat zij zich beter voelen. Natuurlijk zien ze het wel. Als jij er niet bij bent lachen ze je tepels allemaal uit. Zo gaat die shit.

Maar goed, wtf is 1000 euro t.o.v. iets waar je je leven lang profijt van kan hebben? Investeren in jezelf is altijd het beste wat je kunt doen imo. Ik zou het zeker doen.
 
Back
Naar boven