MuscleMeat

Uitgaan in de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MeesterJ

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2008
Berichten
3.032
Waardering
500
Ik weet dat een aantal van ons nooit of zelden uitgaat, en een aantal regelmatig...Nu vraag ik mij af, gezien ik tot de laatste groep behoor, of jullie dit patroon veranderen in de cut? Of blijven jullie gewoon 1 of 2x per week uitgaan? Normaal ga ik best vaak, als student zijnde, heb ook vaak feestjes e.d., maar ik denk er wel over om dan wat vaker een nuchter avondje ervan te maken ;)
 
iedere week opstap, maar ik raak geen bier/cola aan.. Water! ;)
 
gewoon op de cola light/water af en toe een pils :p niks mis mee
wel junk food vermijden en als je thuis komt wat fatsoenlijks eten. bakkie kwark ofzo
 
je hoeft toch niet veel te zuipen... ik ga ook wel elke week uit, maar gewoon 2-3 biertjes is toch prima ;) Ook geen kater de volgende dag dus das ook een pluspunt.
 
Precies, 2-3 biertjes is niks mis mee.
 
Precies, 2-3 biertjes is niks mis mee.

Maar lijkt me dat dit toch wel een serieuze invloed heeft op de spieren? Of doet 2-3 biertjes helemal niets?
 
haha tsja bij mij ist meer 10-15 biertjes :P maar omdat ik zo droog mogelijk wil komen te staan komende zomer vraag ik me af of ik bijvoorbeeld 1 op de 2 keer wat meer kan zuipen, of gewoon altijd maximaal 5 ofzo...of zijn de effecten hiervan echt zo enorm? want met alle dansen en doen verbrand je ook wel wat van die bierkoolhydraten...lang niet alles uiteraard! Maar ik vraag me gewoon af of t niet ook t laat naar bed gaan is wat schade veroorzaakt ipv alleen de alcohol...
 
Als amateur BBér kan je best 2-3 biertjes in de week nuttigen zonder dat dit een serieuze invloed op je spieren heeft.
 
Maar lijkt me dat dit toch wel een serieuze invloed heeft op de spieren? Of doet 2-3 biertjes helemal niets?

Wat is serieus? Ik vind 2 a 3 biertjes behoorlijk verwaarloosbaar, zeker als het 1 dag in de week is. 2 biertjes over een hele week, gemiddelde student zal zich daarom kapot lachen.

Met 2 a 3 biertjes zit je alsnog ruim onder je onderhoud als je een cutschema volgt. En ja, het droogt je lichaam uit, maar als je toch maar 2 biertjes drinkt, heb je alle tijd om ook af en toe wat water te drinken.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

En je kunt best es 10 tot 15 biertjes drinken, maar dat zou ik dan niet elke week doen. 1 keer per maand, of 1 keer per 2 weken zou toch moeten kunnen. Tja het zal vast langzamer gaan, het is een beetje de gulden middenweg zoeken zeg maar.
 
Volgende dag gewoon met je brakke kop de alcohol eruit rennen!
 
Staat ook een leuk stukje op Leangains.com over alcohol en bb
 
wijn. daar zitten maar weinig carbs in.

of ghb, dat is helemaal efficient.
 
Ik weet dat een aantal van ons nooit of zelden uitgaat, en een aantal regelmatig...Nu vraag ik mij af, gezien ik tot de laatste groep behoor, of jullie dit patroon veranderen in de cut? Of blijven jullie gewoon 1 of 2x per week uitgaan? Normaal ga ik best vaak, als student zijnde, heb ook vaak feestjes e.d., maar ik denk er wel over om dan wat vaker een nuchter avondje ervan te maken ;)


Lijkt me dat je juist in de bulk niet moet gaan zuipen?

Als je in de cut biertjes drinken dan kom je de volgende dag dik aan door al t bier, maar dan cut je dat er vervolgens weer af.

Wanneer je in de bulk serieus spier op wilt bouwen, lijkt me dat al die alcohol daar een stokje voor steekt plus al dat bier gaat rond je middel zitten en blijft daar vervolgens, omdat je aan t bulken bent en het er dus niet af kunt trainen. Ja of je gaat weer ff cutten om t weg te krijgen.
 
Lijkt me dat je juist in de bulk niet moet gaan zuipen?

Als je in de cut biertjes drinken dan kom je de volgende dag dik aan door al t bier, maar dan cut je dat er vervolgens weer af.

Wanneer je in de bulk serieus spier op wilt bouwen, lijkt me dat al die alcohol daar een stokje voor steekt plus al dat bier gaat rond je middel zitten en blijft daar vervolgens, omdat je aan t bulken bent en het er dus niet af kunt trainen. Ja of je gaat weer ff cutten om t weg te krijgen.

Rare theorie man. Zoveel kom je echt niet aan van eens in de zoveel tijd een avondje zuipen. Ligt er gewoon aan hoe je de rest van de dag je voeding eromheen regeld.

Alcohol verhoogt trouwens oestrogeen en verlaagt testosteron dus het is eigelijk zowel in de bulk als cut slecht. Maar zoals ik al zei, doe het met mate en je hoeft je nergens druk om te maken.
 
Lijkt me dat je juist in de bulk niet moet gaan zuipen?

Als je in de cut biertjes drinken dan kom je de volgende dag dik aan door al t bier, maar dan cut je dat er vervolgens weer af.

Wanneer je in de bulk serieus spier op wilt bouwen, lijkt me dat al die alcohol daar een stokje voor steekt plus al dat bier gaat rond je middel zitten en blijft daar vervolgens, omdat je aan t bulken bent en het er dus niet af kunt trainen. Ja of je gaat weer ff cutten om t weg te krijgen.

Overanalysing. Alles met mate: in de bulk of cut.
 
zo goed als geen vet eten op de dag dat je savonds gaat drinken, veel eiwit, en dan liefst droge wijn en sterke drank, dan kom je geen vet bij, en kun je eventueel vet verliezen, niks eten tijdens of na het stappen, verder je normale goede voedingsschema aanhouden.

dit is de conclusie van dat artikel op leangains...
 
1 of 2 glazen vodka puur, 1 avondje matig drinken gaat echt geen 6 dagen dieeten teniet doen

nogmaals, meesten denken hier dat ze als een pro bb'er moetne leven voor wat spiermassa
 
Gewoon fles sterk zuipen, sneller dronken, minder nodig. ++ ;)
 
Back
Naar boven