AndroidHealthClinic

Uitgeloot voor geneeskunde!:(

Bezoekers in dit topic

Bouwens in relmodus:rolleyes:
 
Haha zo'n vriendin als ik heb zou jij nooit kunnen bemachtigen in ieder geval niet zonder ervoor te hoeven betalen......

hehe en jij betaald niets voor je vriendin?
of je je vriendin nou eten en onderdak geeft of dat je even langs de hoeren wipt
het is beide geld voor coïtus
 
okee ontopic weer. :)
 
Je bent nog jong man. Ga lekker een jaartje chillen en probeer het volgend jaar nog eens. Lukt het dan niet, dan kan je altijd nog een andere studie kiezen.

Werken kan je altijd nog, geniet zolang het nog kan ;)

zat ik dus ook aan te denken:o want ik heb laatste jaren heel erg beziggehouden met middelbare school en dergelijke. Echt hard voor gewerkt, maar ik wil ook niet uit mn ritme raken aan de andere kant
 
+1


Was het trouwens niet zo dat als je gemiddelde op het VWO hoger als 7,5 is dat je automatisch bent ingeloot?

8 of hoger ( tenminste voor geneeskunde)
 
ben ingeloot voor fysiotherapie

succes voor next year!

overloper :D

je raakt uit je ritme wat studeren betreft. Ik heb na de middelbare ook een jaar gewerkt en het is mij slecht bevallen. Terug naar de schoolbanken was een grote omschakeling.

Ik ben er twee keer een tijdje tussenuit geweest. Heel prima bevallen eigenlijk. Omschakeling is idd aanwezig, maar goed op te vangen als je een beetje tijdig begint met lezen en informatie verwerken. Dat je niet studeert wil natuurlijk niet zeggen dat je niets kunt leren op het gebied.

Idd... je kunt beter een studie gaan doen die je ook wel "redelijk leuk" lijkt. Als dat niks is stop je gewoon voor februari dan hoef je dat niet terug te betalen. En kun je desnoods dan gaan werken.

Maar serieus, ga Farmacie ofzo doen want ik ken 2 meisjes van m'n studie die ook uitgeloot waren en Farmacie zijn gaan doen, en nu zijn ze dus ingeloot, ze hebben beide hun P bijna gehaald dus nu twijfelen ze of ze wel Geneeskunde willen doen!

Maar de maanden stufi ben je wel mooi kwijt.
En je P kunnen halen is niet echt een reden om een studie wel of niet te doen lijkt me zo?
 
hehe en jij betaald niets voor je vriendin?
of je je vriendin nou eten en onderdak geeft of dat je even langs de hoeren wipt
het is beide geld voor coïtus

Mijn vriendin heeft door een erfenis meer geld dan ik heb. Maar verder zou ik zonder haar geld ook een relatie met haar hebben :)
 
Mijn vriendin heeft door een erfenis meer geld dan ik heb. Maar verder zou ik zonder haar geld ook een relatie met haar hebben :)

bsbsbs is waarschijnlijk opgevoed met het idee dat de vrouw nu niet bepaald van toepassing is in de beslissing over coïtus (of wat dan ook). De man is de kostwinner, de vrouw volgzaam. De man bepaalt, desnoods met geld. En zo te zien is het de enige manier om ze in bed te krijgen volgens bsbsbs :D
 
Je moet decentrale selectie gaan doen, heb ik ook gedaan...

volgend jaar ga ik idd decentraal proberen. Effe jaartje vrijwilligerswerk in het ziekenhuis ofzo.

Wat kan ik het beste naast vrijwilligerswerk doen om decentraal door te komen?
 
Eej mensen,

Zoals de titel al zegt ben ik helaas uitgeloot voor geneeskunde. Ik ga nu een jaartje niksen denk ik en doe volgend jaar mee met decentraal.

Alleen wilde ik weten hoe het nou precies werkt op de uni. Want ik begreep dat je je voor tentamens enzo zelf kon inroosteren. Kan iemand mij dat uitleggen. En is het ook mogelijk dat ik dat jaartje dat ik nu kwijt ben weer langzaam in te halen door bijv. sneller de toetsen af te leggen of zoiets.

kan je niet nog meedoen met een 2e loting/naplaatsing? Decentrale selectie is trouwens geen garantie dat je ingeloot wordt.
 
kan je niet nog meedoen met een 2e loting/naplaatsing? Decentrale selectie is trouwens geen garantie dat je ingeloot wordt.

naplaatsing heeft voor mij geen zin want er zijn nog 500 voor mij en ik kan wel meedoen met een tweede loting. Ik ga me dan denk ik inschrijven voor farmacie, en zie daarna wel of ik de studie ga doen of niet.

Ik weet dat decentrale selctie geen garantie geeft, maar van de mensen die ik ken en die hebben meegedaan aan decentraal zijn allemaal door en gaan volgend jaar geneeskunde doen. Dusja...de kans is volgens mij best groot, aangezien 50% van de studenten door wordt gelaten via decentraal (in erasmus tenminste).
 
wees blij dat je uitgeloot ben.je geeft je eigen ergens voor op,wordt je gekozen en ben je niet blij.
 
Maar de maanden stufi ben je wel mooi kwijt.
En je P kunnen halen is niet echt een reden om een studie wel of niet te doen lijkt me zo?

Ik kan je vertellen dat het een hele knappe prestatie is als je in 1 jaar je P Farmacie kunt halen. Dat zijn echt maar weinig mensen.
Ik denk dat die 2 meiden gewoon twijfelen omdat ze Farmacie waarschijnlijk ook wel leuk vinden en als het goed gaat (maw je punten binnen halen) raak je ook gemotiveerder. Maargoed, je P halen heeft niet direct invloed op de keuze van je studie.. maar ik kan me voorstellen dat je dan denkt.. Ik ben nu al zo ver, en bij Geneeskunde moet ik weer helemaal overnieuw beginnen ;) (ook qua mensen/intro-dagen al dat gezeur, je maakt toch vrienden bij je studie)
 
Mikki heeft goede punten. :thumbs:
 
Back
Naar boven