AndroidHealthClinic

Uitgeweest, what a night (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ik ben laatst uitgeweest, was wel vet, maar damn toen we terug moesten...

We gingen 8erin de bus zitten, zodat we lekker konde hangen van ons vermoeide avondje stappen(damn, wat een fout :D ) , al gauw kwam half criminela erbij zitten, allemaal zwaar agressief OF uber blij,doordat ze wat pilletjes hadden genomen. Voordat de bus ging rijde, namen 2 nog effe snel een snuif, en gingen 8erin zitten. ze waren allemaal aan het praten over'hoeveel gram ze wel niet ophadden' en dat ze laatst weer iemand in elkaar hadden geslagen.

Allemaal in een 'feestelijke stemming', liepen ze alweer enthousiast tegen mij te vertelle hoeveel gram coke ze zo weer gingen nemen, en of ik niet iets wou kopen. ???(**** YOU) Eenmaal buiten, hadden ze het over iemand afmaken ??? en ze liepen elkaar allemaal raad te geven , met wat voor gun dat het beste was..

, , maar damn, dat was een busrit die ik niet snel meer vergeet :eek:
 
ja dat kan gebeuren
 
haha gezellig daar bij jou in de buurt. hier zie je niet elke dag pistolen ..snuiven doen we allemaal haha (maar ik niet)
 
In zo'n geval kun je het best direct gaan mastruberen ??? :p
 
in zo'n geval kan je het best bassie erbij gaan roepen!
 
Dat scheelt alweer :evil2:, je baan pikken ze in iedergeval niet in :nope: , las laatst nog dat 90% van de bedrijven geen drugsgebruikers in dienst wil en ze direct zal onslaan als zij erachter komen ;).
 
SageFrancis zei:
in zo'n geval kan je het best bassie erbij gaan roepen!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
was dat voor of na je die dildo in je sterrtje stak?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o


Schopje richting Gare Hanenhok of wil je er een serieuze discussie van maken? :D
 
Had je die avond nog gescoord dildo? Of werd je WEER wakker naast een travestiet met diens lul nog in je smoel?
 
huckfinn zei:
Had je die avond nog gescoord dildo? Of werd je WEER wakker naast een travestiet met diens lul nog in je smoel?

:roflol:
 
:shoot: :shoot: :splat:
 
huckfinn zei:
Had je die avond nog gescoord dildo? Of werd je WEER wakker naast een travestiet met diens lul nog in je smoel?


Gescoord ;), We hebben niet allemaal dezelfde avonture als jij
 
huckfinn zei:
Had je die avond nog gescoord dildo? Of werd je WEER wakker naast een travestiet met diens lul nog in je smoel?
:roflol:
 
CitizenDildo zei:
Ik ben laatst uitgeweest, was wel vet, maar damn toen we terug moesten...

We gingen 8erin de bus zitten, zodat we lekker konde hangen van ons vermoeide avondje stappen(damn, wat een fout :D ) , al gauw kwam half criminela erbij zitten, allemaal zwaar agressief OF uber blij,doordat ze wat pilletjes hadden genomen. Voordat de bus ging rijde, namen 2 nog effe snel een snuif, en gingen 8erin zitten. ze waren allemaal aan het praten over'hoeveel gram ze wel niet ophadden' en dat ze laatst weer iemand in elkaar hadden geslagen.

Allemaal in een 'feestelijke stemming', liepen ze alweer enthousiast tegen mij te vertelle hoeveel gram coke ze zo weer gingen nemen, en of ik niet iets wou kopen. ???(**** YOU) Eenmaal buiten, hadden ze het over iemand afmaken ??? en ze liepen elkaar allemaal raad te geven , met wat voor gun dat het beste was..

, , maar damn, dat was een busrit die ik niet snel meer vergeet :eek:


Maar wat is nu het doel van dit topic?

Iedereen heeft wel eens naast een stel Marokkanen in de bus gezeten.... :cool: :D
 
je kan merken dat je pas 16 bent. No offence, maar dit zul je wel vaker meemaken. Oud nieuws voor de meesten van ons.. :)
 
das een vrij standaard busritje zo te lezen
 
Back
Naar boven