AndroidHealthClinic

Uithoudingsvermogen EN massa training?

Bezoekers in dit topic

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
7.643
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Stel dat in de middag om 2 uur heel zwaar me triceps aanpak, en dan in de avond rond 7 uur 3x30 push ups doe, maakt dat uit voor me gains? moet ik massa training apart van uithoudingsvermogen nemen, of moet ik er wel rekening mee houden?
 
Je belemmerd je herstel, dus het is eerder slechter dan goed. En waarom zou je ooit 's avonds nog push ups willen doen?
 
Push-ups voor uithoudingsvermogen? Zou dan eerder denken aan lopen/ fietsen/ zwemmen etc.
Verder wat Ace zegt.
 
Je belemmerd je herstel, dus het is eerder slechter dan goed. En waarom zou je ooit 's avonds nog push ups willen doen?

Bijv in de middag massa en in de avond kickboksen :)
 
ALs ik smiddags me borst triceps heb getraind. 3 x 30 push ups red ik niet hoor.. maar ik ben ook niet szo een beest
 
als je dezelfde dag nog een intensieve kickboks training hebt kun je dat beter beter gescheiden houden van je massa training vooral als je tijdens je training er nog 3x30 push ups bij pakt
 
2uur triceps aanpakken??1?
 
2uur triceps aanpakken??1?

he crazy ;)

Ik zou gewoon men tricpes niet al te zwaar aanpakken in de namiddag op die dag als je dan toch gaat boksen. Waarom die je geen triceps op een andere dag dan? + is ook maar triceps hé :rolleyes:

Ik dacht bij uithoudingsvermogen aan sled pull ofso :D
 
Op dagen dat je dan (kick)boxt geen KT doen??
 
Feitelijk gezien is het 3 uur triceps aanpakken, 2x per week... :)

Daarom denk ik dus nu aan een splitje, zal wel het beste uitkomen
 
Back
Naar boven