AndroidHealthClinic

uitlaat dempers delsol

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
1.462
Waardering
2
hey gasten

Ik heb een paar weekjes trug een honda delsol gekocht helemaal uitgebouwd met alles er op en er aan, allemaal heel leuk maar nu zit er dus een "holle" uitlaat onder met op het eind 2 eind dempers.
In elk van die dempers zit een soort van buisje met gaatjes er in en een rond stukje blik wat je met 1 of 2 schroefjes vast maakt aan het uiteinde.
Nou zitten die dingen er dus niet in, met als gevolg een stuk kabaal net als of je met een lekke uitlaat rijdt.
Op zich is dat nog niet zo'n probleem (zo lang je rustig rijdt) maar ik ben vorige week staande gehouden door oom agent en die heeft mijn kenteken ingevorderd en ik moet de auto binnen 28 dagen "klaar" hebben.
dat wil zeggen normaal geluid produceren.
Ik heb al even op autostyle.nl gekeken maar daar word ik ook niet echt wijzer van.
Karma voor de gene die me op weg helpt en voor iedereen die een poging doet:D
 
Hey, misschien is het een idee om niet van die pauperige shit te kopen en een normale wagen te gaan rijden. Is dat weleens in je opgekomen of zit je de hele dag aan anabolen te denken?
 
Hey, misschien is het een idee om niet van die pauperige shit te kopen en een normale wagen te gaan rijden. Is dat weleens in je opgekomen of zit je de hele dag aan anabolen te denken?

ho weer net 1tje te veel gedronken ouwe leverknots

geeft niet wat alcoholisten zeggen moet je nooit zo serieus nemen.

drink er nog maar lekker 1 jonge die lever transplantatie laat toch al niet zo lang meer op zich wachten:rolleyes:
 
het beste wat je kan doe is je einddemper vervangen voor een goed merk.

Remus en Sebring is erg goed en mooi geluidje. Vervang gelijk je middendemper en je hebt een bruut en donker geluid... En is nog legaal ook!
 
Kijk eens wat voor merk die eindempers zijn..
Dan kan je misschien bij de fabrikant na vragen of die geluidsdempers los te krijgen zijn. Zo niet moet je kijken of die dempers zo los kunt dat ze met klemmen vast zitten, of dat ze gelast zijn als ze met klemmen vast zitten kan je andere dempers er op zetten kost wel weer wat maar je moet toch wat..
Of als je de auto particulier hebt gekocht vragen of de vorige eigenaar die dingen nog heeft.
 
bedankt voor de reacties tot zo ver mannen!
 
Geen probleem, ouwe kamper.
 
Je hebt deze uitlaat en je mist dat binnenste gedeelte?
Of begrijp ik het nou verkeerd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Aangenaam ik ben laats ook met me honda gepakt, 220 euro boete uiteindelijk gekregen en was ook me kentekendeel kwijt, had 105 decibell, 20 te veel volgens die nono's.
Heb toen de orginele uitlaat er weer opgezet, en toen kreeg ik hem weer terug. Heb nu een demper van 60 euro over de orginele gemaakt, dus uiterlijk is nu het zelfde. Ik haal nog genoeg geluid uit me luchtfilter bij volgas, dus mij pakken ze niet meer voor me uitlaat

Ps ook met een silencer er in voldoe je niet aan hun eisen... :(
Gaat je hoop geld kosten je kenteken weer terug te krijgen vrees ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je hebt deze uitlaat en je mist dat binnenste gedeelte?
Of begrijp ik het nou verkeerd?

[Link niet meer beschikbaar]

het is allemaal net weer wat anders, maar het is inderdaad ook zo'n uitneembaar gedeelte ja.
De dempers van mij zijn echt 2 kleine potten en die van jou is meer echt een demper....
 
ja zo'n demper als 22jarige laat zien ja dat is hem, maar dan 2x
 
Je moet toch potverdomme wel een beetje geluid mogen maken!!! Mwhoaaaaaaaaaaaaaapppp!!!!!
 
je kan ook zoiets ergens tussen je uitlaat zetten schijnt ook wel te helpen,
maar dat moet ergens tussen gezet worden en dan met een hendeltje kan je
de klep open of dicht zetten.

D.B.-killer manueel
 
Of gewoon een demper ertussen die je later er weer tussenuit kan halen.
K*tgezeik over decibels altijd...
 
zo'n kabaal is toch irritant, als je op de snelweg rijd kan je je eigen muziek niet eens horen. geen wonder dat de gasten dan ook nog eens aan 3000 Watt aan geluid erin moeten hebben.
 
zo'n kabaal is toch irritant, als je op de snelweg rijd kan je je eigen muziek niet eens horen. geen wonder dat de gasten dan ook nog eens aan 3000 Watt aan geluid erin moeten hebben.

mocht van mij ook wel wat minder ja
 
Draag je ook een petje en hang je in het midden op de versnellingspook tijdens het rijden? Flinke hardcore op en dan Masters of Hardcore op de achterruit. Niet te vergeten zo'n strook op de voorruit met bijbehorende tekst erin.
 
En veel gas geven in de mcdrive.
 
Back
Naar boven