MuscleMeat

uitlaat laatste model yamaha R1

Users who are viewing this thread

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik heb zonet een yamaha R1 gekocht, nu wil ik graag een andere uitlaat, heeft iemand eneige suggesties, heb een keer op een r6 een heel klein dubbel uitlaatje gezien zoals hierboven, weet alleen niet of je ook ziets voor de r1 hebt???

chunky

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 sep 2005
Lengte
1m92
Massa
118kg
Ik zou het motor-forum eens proberen, daar heb je meer kans denk rakker.

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 feb 2005
damn, toch niet zo iets op je R1 zetten?
best gewoon eens in garage horen of mss dat ze enkele merken hebben staan op site van yamaha...

Ripaf

Evil Ecto
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2006
Dat denk ik niet dat je die GP replica voor een R1 hebt. R1 heeft een dubbele undertail hé.

Of is het een oud model ?

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
ziet er wel geinig uit vind ik.
kun je ze ook splitsen (dus elke kant 1 of 2)

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik heb zonet een yamaha R1 gekocht, nu wil ik graag een andere uitlaat, heeft iemand eneige suggesties, heb een keer op een r6 een heel klein dubbel uitlaatje gezien zoals hierboven, weet alleen niet of je ook ziets voor de r1 hebt???

Komt een leuk geluid uit, wel peperduur, enkele buis kost al boven de 1000 Euro "gixxer model". De R1 van 2005 heeft al een kont uitlaat dusseh, over welk jaar hebben we het :) .

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 feb 2005
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Kijk even bij laser uitlaten, die hebben dat wel dacht ik.
Prijs viel wel mee voor zover ik weet, mits je alleen de dempers koopt en niet een compleet systeem uiteraard.

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
Was jij niet die kerel van die M5?

minnuhhh

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jun 2006
akrapovic heeft ze maar dan niet als dubbele uitlaat maar 1 zo'n GP demper.

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
inderdaad,

het is een splinternieuwe r1 met 2 uitlaten onder de kont idd

:roflol: we wachten nog steeds met smart op de foto's en nu wederom een foto uit een catalogus :rolleyes:

OP
D

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
:roflol: we wachten nog steeds met smart op de foto's en nu wederom een foto uit een catalogus :rolleyes:

ik zou wat beter gaan leren lezen, het catalogus plaatje is dus van een uitlaat die ikzelf NIET in mijn bezit heb, maar ik wel graag zou willen.

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
ik zou wat beter gaan leren lezen, het catalogus plaatje is dus van een uitlaat die ikzelf NIET in mijn bezit heb, maar ik wel graag zou willen.

Ik geloof er geen reet van, je weigert om een foto te plaatsen van de m5. Maar wat ik dan nie snap waarom plaats je er dan geen foto bij.... Begin er dan helemaal niet over.

En dan met een verhaal komen dat je een gloednieuwe r1 hebt gekocht van tenminste 15 k. Als je nu eens een foto maakt waar beide opstaan met een bordje erbij dbb dareal rules. Dan krijg je levenslang karma....

post nou gewoon even foto's want dit is net zoals zeggen dat je 300 kg raw becht zonder een filmpje te posten.

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
Ik geloof er geen reet van, je weigert om een foto te plaatsen van de m5. Maar wat ik dan nie snap waarom plaats je er dan geen foto bij.... Begin er dan helemaal niet over.

En dan met een verhaal komen dat je een gloednieuwe r1 hebt gekocht van tenminste 15 k. Als je nu eens een foto maakt waar beide opstaan met een bordje erbij dbb dareal rules. Dan krijg je levenslang karma....

post nou gewoon even foto's want dit is net zoals zeggen dat je 300 kg raw becht zonder een filmpje te posten.

:stupid:

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 apr 2003
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
dit is net zoals zeggen dat je 300 kg raw becht zonder een filmpje te posten.

Dus je benched geen 300kg , je rijd geen m5 en je hebt geen nieuwe r1 waar je de verkeerde uitlaat onder wil leggen ?

Jij telt echt zoooooo niet mee. Je bent te 2005.

:o

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 feb 2005
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Dus je benched geen 300kg , je rijd geen m5 en je hebt geen nieuwe r1 waar je de verkeerde uitlaat onder wil leggen ?

Jij telt echt zoooooo niet mee. Je bent te 2005.

:o

:roflol:

owned_help.jpg

SiRoj

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2005
Of je dat ding nu hebt of niet.. Deze uitlaat ziet er wel vet uit vind ik, Akrapovic kennende klinkt hij ook wel lekker :D Weet alleen niet of het past :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]

OP
D

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006

denk dat jij je druk maakt om de verkeerde dingen, waarom zou ik in godsnaam vragen of er een r6 uitlaat onder een r1 past als ik geneens een r1 zou heben??? het is niet zo dat ik loop te pronken van. hey ik heb een r1 (wat mischien wel met de m5 het geval was) ik vraag me alleen iets af:cool:

Naar boven