MuscleMeat

Uitleg over AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

em6868

Novice
Lid geworden
27 nov 2020
Berichten
14
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

ik ben een medisch student die een YouTube kanaal begint over onderwerpen zoals bodybuilding, androgene anabole steroïden, supplementen enz.

Het doel van mijn kanaal is om jongeren en onwetende te informeren over anabole steroïden. Uiteindelijk wil ik dat ze met de meegekregen kennis hun gezondheid beter op peil kunnen houden bij gebruik.

Ik wil ook later als afgestudeerd dokter hier mijn baan van maken. Helaas is het zo dat dokters van nu vaak geen hulp aanbieden aan gebruikers van anabole steroïden. Ik wil een verandering daar in brengen.

Mijn YouTube kanaal heet anabolic medstudent. Ik hoop dat jullie het checken en eventueel aan mensen kunnen aanraden. Al mijn video's zullen gesproken worden in het Nederlands

ik heb sinds kort een video gemaakt over de PCT (Post cycle therapy).

met vriendelijk groet,

Anabolic medstudent
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort als in 3 uur geleden.
Maar ik ben youtube fan dus volg
 
Hallo allemaal,

ik ben een medisch student die een YouTube kanaal begint over onderwerpen zoals bodybuilding, androgene anabole steroïden, supplementen enz.

Het doel van mijn kanaal is om jongeren en onwetende te informeren over anabole steroïden. Uiteindelijk wil ik veroorzaken dat Ze met de meegekregen kennis hun gezondheid beter op peil kunnen houden.

Ik wil ook later als afgestudeerd dokter hier mijn baan van maken. Helaas is het zo dat dokters van nu niet graag hulp aanbieden aan gebruikers van anabole steroïden. Ik wil als dokter later en als medisch student nu een verandering daar in brengen.

Mijn YouTube kanaal heet anabolic medstudent. Ik hoop dat jullie het checken en eventueel aan mensen kunnen aanraden. Al mijn video's zullen gesproken worden in het Nederlands

ik heb sinds kort een video gemaakt over de PCT (Post cycle therapy). Ik hoop dat jullie het ook checken!

met vriendelijk groet,

Anabolic medstudent
Nederlands is anders niet je sterkste kant.
 
Ik vind het een interessant/leerrijk filmpje, redelijk duidelijk uitgelegd. :thumbup:
 
Heb je überhaupt gekeken. Je kan dat niet zeggen zonder te kijken.
I just did :trollface:

De intro laat mij bij voorbaat al afhaken.
Ik ga vanmiddag eens kijken.
 
I just did :trollface:

De intro laat mij bij voorbaat al afhaken.
Ik ga vanmiddag eens kijken
Ik kan wel snappen dat mijn video nog niet zo mooi is, maar het inhoudelijke gedeelte zit er zeker goed in.

ik zal er aan werken thanks tho.
 
Waar gaat je volgende filmpje over?
Ik wil het hebben over TRT (Testosterone replacement therapy). Wat er ontstaat bij een tekort, wat de juiste dosering is, bij wie het gebruikt kan worden, enzovoort.
 
Misschien is het boek wat Galen geschreven heeft een goede start voor je .
 
Ik wil het hebben over TRT (Testosterone replacement therapy). Wat er ontstaat bij een tekort, wat de juiste dosering is, bij wie het gebruikt kan worden, enzovoort.
Megh is voor de meeste beginners totaal niet interessant lijkt mij.

Zou wel een disclaimer maken en in elke video aan het begin laten zien. Just in case. :)
 
Laatst bewerkt:
Ben na paar minuten gestopt, de tekst die mee loopt onderaan het verhaal zit echt helemaal vol met woord en/of spellingsfouten
 
Ben na paar minuten gestopt, de tekst die mee loopt onderaan het verhaal zit echt helemaal vol met woord en/of spellingsfouten
Dat is een auto ondertiteling lijkt mij. 🤣🤣 gewoon uitzetten man
 
Filmpje kort samengevat, je helpt een maatje van je met zijn herstel en bepaalt dmv bloedwerk welke middelen je hierbij gaat inzetten. Ik vind het wel tof dat je het doet maar vraag mij af wat je hiermee wilt aantonen?
 
Amini sikiyim
 
Back
Naar boven