Fitness Seller

Uitmaken met je vriendin :(

Users who are viewing this thread

Junipero

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 aug 2005
Lengte
1m79
Massa
85kg
Hey iedereen,
ga het vandaag uitmaken met men vriendin, maar is echt k*t om te doen.
Heb gewoon geen gevoelens meer voor haar...
Enige tip om het wat zacht aan te brengen?

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
Zeggen waar het op staat. Beetje tact gebruiken, maar wel duidelijk zijn.

Masallah

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
22 jun 2005
Precies gewoon eerlijk zijn, maar wel tactvol.

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Mee eens. Dit soort dingen zijn altijd moeilijk... gewoon eerlijk zijn. Sterkte!

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2006
"Sorry, maar ik neuk al een aantal maanden mijn buurvrouw en ze is zwanger van mij het is over tussen ons"

%^%$%^$$#$&*&*&( van je vriendin en dan zeg je het eerste deel is niet waar het tweede wel.

Flying Fox

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
Idd, gewoon zeggen dat je geen gevoelens meer hebt voor haar. Het zal altijd pijn doen, wat je ook zegt (tenzij ze het eigenlijk ook al niet meer zag zitten of zo).

Junipero

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 aug 2005
Lengte
1m79
Massa
85kg
  • Topic Starter Topic Starter
Idd, gewoon zeggen dat je geen gevoelens meer hebt voor haar. Het zal altijd pijn doen, wat je ook zegt (tenzij ze het eigenlijk ook al niet meer zag zitten of zo).

ja denk ook dat dat het beste gaat zijn.
Ik negeerde haar al een week buiten het kusje dat ik geef als ik doorga en aankom. Dus hoop dat ze het ook niet zag zitten..

Flying Fox

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
ja denk ook dat dat het beste gaat zijn.
Ik negeerde haar al een week buiten het kusje dat ik geef als ik doorga en aankom. Dus hoop dat ze het ook niet zag zitten..
Dat lijkt me niet meteen de ideale tactiek.

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
Schat, ik heb je bedrogen met je moeder/zus en wordt binnenkort papa. Het is uit.

Dan tiert ze erop los en zeg jij "Het eerste deel is niet waar, zo zie je maar het kon erger!"

dat negeren is inderdaad niet de ideale techniek, had mijn ex gedaan met mij.. geloof mij, dan loop je zo gestresseerd (constant aan 't denken: heeft ze een ander, geen gevoelens meer,..) dat je elk moment kan ontploffen over de meest idiote dingen :rolleyes:

erca

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 mrt 2006
"sorry maar ik wil liever niet meer met jou gezien worden, tjah, bedoel, ik, met iemand als jij, dat kan toch niet!"

Gewoon doen dude, ben 2 weken geleden ook gedumpt door m'n lief omdat ze niet meer verliefd was en vind het beter zo.

Het eerste moment is altijd wat lastig maar binnen no-time besef je dat dit het beste is

Purple

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2003
Enige wat ik kan zeggen ga nergens om heen draaien. Blijf eerlijk.

Want anders krijg je toch constant de waarom vraag en gaat ze schuld zoeken bij zichzelf en wat zij verkeerd heeft gedaan.

Blijf ten alle tijden dus eerlijk en verzin niet dingen om het te verzachten want dat werkt niet.

Eerlijkheid duurt het langst.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
gewoon zeggen dat je niets meer voor haar voelt. dat is idd het eerlijkst en het duidelijkst.

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
Een goed gesprek opbouwen dat ze zich niet een loser gaat voelen en gewoon recht door zee gaan, eerlijk zijn. Eerlijkheid wordt altijd achteraf gewaardeerd..

Ohja niet zeggen dat je al maanden nix meer voor haar voelt of vele weken, want dan gaat ze boos zijn believe me..

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2007
Lengte
1m82
gewoon een smsje sturen ;)

Nee man!! Hij loopt haar daarna toch wel een keertje op lijf, dus waarom zou die moeilijk doen. smsje maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf.

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
Nee man!! Hij loopt haar daarna toch wel een keertje op lijf, dus waarom zou die moeilijk doen. smsje maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf.

ik had verkering met een collega van me (vrouwelijke ;)) en die heb ik ook een smsje gestuurt:p

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
ik had verkering met een collega van me (vrouwelijke ;)) en die heb ik ook een smsje gestuurt:p

Nadat zij jouw gereedschap wat aan de kleine kant vond ? Ik bedoel, goed gereedschap is het halve werk, zegt men... :D

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Vertel haar dat je al maanden geilt op haar beste vriendin. :D

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Gewoon niets laten weten en de eerstvolgende keer dat ze belt zeggen: "Wie ben jij en waarom bel je mij de hele tijd?!?!"

Naar boven