AndroidHealthClinic

Uitmaken met je vriendin :(

Bezoekers in dit topic

Vertel haar dat je al maanden geilt op haar beste vriendin. :D

ja dat is ook leuk, dan krijgt ze ruzi met haar vriendin (zo zijn vrouwen) en dan gaat haar vriendin jou expres verleiden om jouw ex weer boos te maken. dan neuk je de vriendin van je ex en dan stuur je haar ook weer een smsje, easy as 1, 2, 3,
 
zeg dat je homo bent
 
ja dat is ook leuk, dan krijgt ze ruzi met haar vriendin (zo zijn vrouwen) en dan gaat haar vriendin jou expres verleiden om jouw ex weer boos te maken. dan neuk je de vriendin van je ex en dan stuur je haar ook weer een smsje, easy as 1, 2, 3,

Ik hoopte eigenlijk meer op een goede knal in het gezicht. :D
 
gewoon eerlijk zijn dat de gevoelens uitgedoofd zijn, dan kan ze je gewoonweg niet kwalijk nemen.
 
Hey iedereen,
ga het vandaag uitmaken met men vriendin, maar is echt k*t om te doen.
Heb gewoon geen gevoelens meer voor haar...
Enige tip om het wat zacht aan te brengen?

glijmiddel is een must voor anaal
 
Waarom doet iedereen altijd zo stoer bij een serieus topic zeg...
 
omdat dat mannen zijn purpie, die willen hun emoties niet tonen.
Die willen niet tonen dat ze even kwetsbaar zijn als vrouwen.
(omdat men in een maatschappij leeft waarin de man wordt verondersteld te jagen?)
 
is maar een oplossing eerlijk zijn en ook zeggen waarom en dat is het beste...
 
Waarom doet iedereen altijd zo stoer bij een serieus topic zeg...

omdat die mannen niet weten hoe ze er zelf mee om moeten gaan.. Dus gaan ze er maar lollig over doen. Dat is de makkelijkste oplossing.
 
Waarom doet iedereen altijd zo stoer bij een serieus topic zeg...

Gewoon de enen neemt het serieus op en antwoord serieus, de andere wil zich grappig voordoen en zich een serieus antwoord onthouden. Ik vond mijn uitleg wel zinnig en aangezien de topicstarter zich duidelijk radeloos opstelt zouden er 3 x zoveel serieuze antwoorden moeten zijn als grappen..
 
Mee eens.

Heeft niets met emoties tonen te maken.

Maar normaal antwoord kan toch wel eens. De kindertjes hier die het woord anaal en glijmiddel intikken hebben waarschijnlijk nog nooit die ervaring gehad. Ja als je iets niet kan krijgen moet je er maar over grappen toch. :)
 
Mee eens.

Heeft niets met emoties tonen te maken.

Maar normaal antwoord kan toch wel eens. De kindertjes hier die het woord anaal en glijmiddel intikken hebben waarschijnlijk nog nooit die ervaring gehad. Ja als je iets niet kan krijgen moet je er maar over grappen toch. :)

heb je goed gezien.jou leeftijd is ook heel sirieus zie ik al ;):D
 
Mee eens.

Heeft niets met emoties tonen te maken.

Maar normaal antwoord kan toch wel eens. De kindertjes hier die het woord anaal en glijmiddel intikken hebben waarschijnlijk nog nooit die ervaring gehad. Ja als je iets niet kan krijgen moet je er maar over grappen toch. :)

Jij maakt er helemaal geen grappen over, dus ik neem aan dat je die ervaring wel al hebt gehad?:p

OT: Hoelang was je samen?
 
ja denk ook dat dat het beste gaat zijn.
Ik negeerde haar al een week buiten het kusje dat ik geef als ik doorga en aankom. Dus hoop dat ze het ook niet zag zitten..

Snap niet dat mensen elkaar eerst een tijdje gaan negeren wanneer ze het uit willen maken. Magoed, on topic:

Eerlijk, kort en duidelijk uitleggen. Wel face tot face, dat verdient je vriendin wel op zijn minst na al die tijd samen. Niet zeggen dat je vriendjes wilt blijven want dat heeft toch geen zin. Ook jezelf niet gaan excuseren want gevoelens heb je niet in de hand.

Wil je tactvol zijn, dan vertel je in het kort dat je erg hebt genoten van jullie tijd samen en dat je dat nooit zult vergeten. Maar dat je nu graag alleen verder wilt.

Succes!
 
Snap niet dat mensen elkaar gaan negeren wanneer ze het uit willen maken.

ik ook niet , vind het eerder triest.vertel dan gewoon de waarheid en loop niet bang weg.
 
ik ook niet , vind het eerder triest.vertel dan gewoon de waarheid en loop niet bang weg.

idd, zo zie ik het ook, gewoon zeggen hoe het zit, geen smoesjes proberen te verzinnen ofzo
 
@ All:
Heb het paar uurtjes gelede uitgemaakt, ze was megapist maarja niets aan te doen. Spijtig zie ik haar nog vaak aangezien ik in chiro zit (jeugdbeweging) en wij allebei leiding zijn. Haar beste vriendin is samen met mijn medeleider (ook allebei leiding) dus dat is niet bepaald een oplossing :D

Uiteindelijk is er wel een pak van me af, waren drie maandjes samen, niet bepaald lang, maar zij is vrij emotioneel. Ben blij dat ze niet begon te wenen want dan voel je jezelf piepklein en superslecht. Ben er vroeger ook al mee samen geweest en na zes maand was ze me nog niet vergeten (hoewel ze wel met iemand anders gekust had, maar dat ter zijde). Ik ben ook haar eerste wat het nog klotiger maakt.
 
Lange relaties zorgen voor gyno.
 
Back
Naar boven