Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
hahahahahZeggen dat je het uitmaakt omdat je geen gevoel meer voor haar hebt maar wel voor haar vader( moeder is achterhaald).
Je kunt dat ook nog aanpassen, door te zeggen dat je haar graag wilt vermoorden.![]()
dat is altijd het beste...heb je haar toch nog wat meegegevenHaar keihard palen en het dan uitmaken![]()
Omg...wat zijn sommigen toch tactloos. geniaal!Haar keihard palen en het dan uitmaken![]()
Wat bikkelhard? nken? (zal welik ben altijd voorstander van wat ik noem de "bikkel" methode...
bikkelhard
neuk dr vriendin...dat is ook hardWat bikkelhard? nken? (zal wel)
Wat bikkelhard? nken? (zal wel)
"sorry maar ik wil liever niet meer met jou gezien worden, tjah, bedoel, ik, met iemand als jij, dat kan toch niet!"
Gewoon doen dude, ben 2 weken geleden ook gedumpt door m'n lief omdat ze niet meer verliefd was en vind het beter zo.
Het eerste moment is altijd wat lastig maar binnen no-time besef je dat dit het beste is