AndroidHealthClinic

Uitmaken met je vriendin :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Junipero

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
3.732
Waardering
36
Lengte
1m79
Massa
85kg
Hey iedereen,
ga het vandaag uitmaken met men vriendin, maar is echt k*t om te doen.
Heb gewoon geen gevoelens meer voor haar...
Enige tip om het wat zacht aan te brengen?
 
Zeggen waar het op staat. Beetje tact gebruiken, maar wel duidelijk zijn.
 
Precies gewoon eerlijk zijn, maar wel tactvol.
 
Mee eens. Dit soort dingen zijn altijd moeilijk... gewoon eerlijk zijn. Sterkte!
 
"Sorry, maar ik neuk al een aantal maanden mijn buurvrouw en ze is zwanger van mij het is over tussen ons"

%^%$%^$$#$&*&*&( van je vriendin en dan zeg je het eerste deel is niet waar het tweede wel.
 
Idd, gewoon zeggen dat je geen gevoelens meer hebt voor haar. Het zal altijd pijn doen, wat je ook zegt (tenzij ze het eigenlijk ook al niet meer zag zitten of zo).
 
Idd, gewoon zeggen dat je geen gevoelens meer hebt voor haar. Het zal altijd pijn doen, wat je ook zegt (tenzij ze het eigenlijk ook al niet meer zag zitten of zo).

ja denk ook dat dat het beste gaat zijn.
Ik negeerde haar al een week buiten het kusje dat ik geef als ik doorga en aankom. Dus hoop dat ze het ook niet zag zitten..
 
ja denk ook dat dat het beste gaat zijn.
Ik negeerde haar al een week buiten het kusje dat ik geef als ik doorga en aankom. Dus hoop dat ze het ook niet zag zitten..
Dat lijkt me niet meteen de ideale tactiek.
 
Schat, ik heb je bedrogen met je moeder/zus en wordt binnenkort papa. Het is uit.

Dan tiert ze erop los en zeg jij "Het eerste deel is niet waar, zo zie je maar het kon erger!"


dat negeren is inderdaad niet de ideale techniek, had mijn ex gedaan met mij.. geloof mij, dan loop je zo gestresseerd (constant aan 't denken: heeft ze een ander, geen gevoelens meer,..) dat je elk moment kan ontploffen over de meest idiote dingen :rolleyes:
 
"sorry maar ik wil liever niet meer met jou gezien worden, tjah, bedoel, ik, met iemand als jij, dat kan toch niet!"

Gewoon doen dude, ben 2 weken geleden ook gedumpt door m'n lief omdat ze niet meer verliefd was en vind het beter zo.

Het eerste moment is altijd wat lastig maar binnen no-time besef je dat dit het beste is
 
Enige wat ik kan zeggen ga nergens om heen draaien. Blijf eerlijk.

Want anders krijg je toch constant de waarom vraag en gaat ze schuld zoeken bij zichzelf en wat zij verkeerd heeft gedaan.

Blijf ten alle tijden dus eerlijk en verzin niet dingen om het te verzachten want dat werkt niet.

Eerlijkheid duurt het langst.
 
gewoon zeggen dat je niets meer voor haar voelt. dat is idd het eerlijkst en het duidelijkst.
 
Een goed gesprek opbouwen dat ze zich niet een loser gaat voelen en gewoon recht door zee gaan, eerlijk zijn. Eerlijkheid wordt altijd achteraf gewaardeerd..

Ohja niet zeggen dat je al maanden nix meer voor haar voelt of vele weken, want dan gaat ze boos zijn believe me..
 
gewoon een smsje sturen ;)

Nee man!! Hij loopt haar daarna toch wel een keertje op lijf, dus waarom zou die moeilijk doen. smsje maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf.
 
Nee man!! Hij loopt haar daarna toch wel een keertje op lijf, dus waarom zou die moeilijk doen. smsje maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf.

ik had verkering met een collega van me (vrouwelijke ;)) en die heb ik ook een smsje gestuurt:p
 
ik had verkering met een collega van me (vrouwelijke ;)) en die heb ik ook een smsje gestuurt:p

Nadat zij jouw gereedschap wat aan de kleine kant vond ? Ik bedoel, goed gereedschap is het halve werk, zegt men... :D
 
Vertel haar dat je al maanden geilt op haar beste vriendin. :D
 
Gewoon niets laten weten en de eerstvolgende keer dat ze belt zeggen: "Wie ben jij en waarom bel je mij de hele tijd?!?!"
 
Back
Naar boven