MuscleMeat

Uitmaken met je vriendin :(

Bezoekers in dit topic

Onder de 25 gewoon niet aan vaste relaties beginnen. Heb je nergens last van. 9 van de 10 zijn dan toch nog niet toe aan een lange commitment.
 
Toevallig heb ik ook ruzie met m'n vriendin, waar ik al 4 jaar mee ga, ws zal het net voor m'n verjaardag gedaan zijn. :(
 
Toevallig heb ik ook ruzie met m'n vriendin, waar ik al 4 jaar mee ga, ws zal het net voor m'n verjaardag gedaan zijn. :(

Das wel klote man, dan heb je al met haar sinds je 11e. Das best lang man.
 
Onder de 25 gewoon niet aan vaste relaties beginnen. Heb je nergens last van. 9 van de 10 zijn dan toch nog niet toe aan een lange commitment.
dat is het slimste antwoord dat ik al heb gehoord.
Klopt overigens, mijn relatie van +- 5 maand is nu gedaan met mijn vriendin, vind haar nu echt een trut (dit even terzijde). Maar wat me hierdoor is opgevallen is dat ik eigenlijk niet echt een vaste relatie wil. Als ik met iemand wil "praten" over mijn gevoelens kan ik dat met iedereen, van een lief verwacht ik gewoon fysieke affectie, punt!
 
Hey iedereen,
ga het vandaag uitmaken met men vriendin, maar is echt k*t om te doen.
Heb gewoon geen gevoelens meer voor haar...
Enige tip om het wat zacht aan te brengen?

je moet et nooit zelf uitmaken, je moet gewoon een weekje de kloot uithangen tegen andere mensen, knappen ze op af en maken ze et zelf uit, done
 
je moet gewoon tegen je vriedin zeggen: dat je graag mensen vermoord enzo..dan ziet ze je aan voor een psychopaat en maakt ze het misschien wel uit. zoniet, kunnen jullie je plannetjes misschien samen wel gaan uitvoeren.
 
Onder de 25 gewoon niet aan vaste relaties beginnen. Heb je nergens last van. 9 van de 10 zijn dan toch nog niet toe aan een lange commitment.

er zijn uitzonderingen, maar je hebt zeker een punt!
 
je moet gewoon tegen je vriedin zeggen: dat je graag mensen vermoord enzo..dan ziet ze je aan voor een psychopaat en maakt ze het misschien wel uit. zoniet, kunnen jullie je plannetjes misschien samen wel gaan uitvoeren.

Bovenstaande is volgens mij jouw manier om indruk te maken op een meid. Net als je nu indruk probeert te maken op je mede-internetters. Thug life! :D
 
Allemaal veel te omslachtig! Gewoon het slot van je voordeur vervangen!
En dan vanuit je raam roepen:,, Oprotten, Ho*******r!!!!
 
Onder de 25 gewoon niet aan vaste relaties beginnen. Heb je nergens last van. 9 van de 10 zijn dan toch nog niet toe aan een lange commitment.

Daar zit wel wat in ja!!
 
dat is het slimste antwoord dat ik al heb gehoord.
Klopt overigens, mijn relatie van +- 5 maand is nu gedaan met mijn vriendin, vind haar nu echt een trut (dit even terzijde). Maar wat me hierdoor is opgevallen is dat ik eigenlijk niet echt een vaste relatie wil. Als ik met iemand wil "praten" over mijn gevoelens kan ik dat met iedereen, van een lief verwacht ik gewoon fysieke affectie, punt!

Waarom vind je haar dan ineens een trut??
 
Allemaal veel te omslachtig! Gewoon het slot van je voordeur vervangen!
En dan vanuit je raam roepen:,, Oprotten, Ho*******r!!!!

Jongens, het is al uit!! Oud nieuws!! Overbodige tips! :rolleyes:
 
Maar wel vermakelijk!
 
haha jezus, die reactie ook weer. gewoon zeggen het is over klaar punt uit.
 
Zeggen dat je het uitmaakt omdat je geen gevoel meer voor haar hebt maar wel voor haar vader :) ( moeder is achterhaald).
 
je moet gewoon tegen je vriedin zeggen: dat je graag mensen vermoord enzo..dan ziet ze je aan voor een psychopaat en maakt ze het misschien wel uit. zoniet, kunnen jullie je plannetjes misschien samen wel gaan uitvoeren.

ahahaaha
 
Back
Naar boven