AndroidHealthClinic

Uitmaken met je vriendin :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeg dat haar k*t naar vis stinkt.
 
*Topic uit 2007*
 
nice bump klingon :roflol:
 
Eerlijk zijn, niets is zo irritant als zo'n standaard uitmaaksmoesje. Dat zou je zelf ook niet leuk vinden lijkt me?
 
Loop naar haar toe met een aansteker, en vraag of de vonk oversloeg. Als ze ja zegt zeg je:,, Helaas, bij mij niet. Bij deze is het dus uit."
 
Je kunt dat ook nog aanpassen, door te zeggen dat je haar graag wilt vermoorden.:D

Zou em even bellen.. misschien zoekt ie nog een schouder om op uit te huilen na 1 jaar... :roflol:
 
Haar keihard palen en het dan uitmaken ;)
 
ik ben altijd voorstander van wat ik noem de "bikkel" methode...

bikkelhard
 
damn...niet eens in de gaten dat het uit 2007 kwam:p
 
Wat bikkelhard? nken? (zal wel:D)

kalm, emotieloos, berekenend, gespreksvaardig uitmaken...

al hoewel haar nog es voor de allerlaatste keertje een keer nken lijkt me ook wel wat ... :D

wat 2007?

ach de sjit ik zie het nu ook. In de allereerste post links boven ..."27 August 2007, 17:41"

:mad:
 
"sorry maar ik wil liever niet meer met jou gezien worden, tjah, bedoel, ik, met iemand als jij, dat kan toch niet!"

Gewoon doen dude, ben 2 weken geleden ook gedumpt door m'n lief omdat ze niet meer verliefd was en vind het beter zo.

Het eerste moment is altijd wat lastig maar binnen no-time besef je dat dit het beste is

Verliefd zijn ben je een week of vier, daarna komt het echte werk toewijding ;) .
 
Back
Naar boven