Hans77
Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 25%
Gebruik jij cafeïnepillen of -poeders voor je krachttraining?
Dan ben ik benieuwd naar jouw ervaringen!
Ik doe bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) onderzoek naar het gebruik van hoge doses cafeïne in supplementvorm. Zoals in pillen en poeders. We willen beter begrijpen hoe gebruikers de voordelen en risico’s van een hoge dosis cafeïne ervaren.
Wil je jouw ervaringen (positief of negatief) met ons delen? Dan nodig ik je graag uit voor een gesprek, online of op locatie in Utrecht. Het vindt plaats in de maanden juni en juli. In de komende weken dus.
Je helpt dan mee aan goede voorlichting en adviezen over veilig cafeïnegebruik.
Stuur me hier een privébericht als je interesse hebt, dan stuur ik je aanvullende informatie.
Dank je wel!
Hans Vehof (hier geregistreerd met 'Hans77')
onderzoeker voedselveiligheid bij de NVWA
Dan ben ik benieuwd naar jouw ervaringen!
Ik doe bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) onderzoek naar het gebruik van hoge doses cafeïne in supplementvorm. Zoals in pillen en poeders. We willen beter begrijpen hoe gebruikers de voordelen en risico’s van een hoge dosis cafeïne ervaren.
Wil je jouw ervaringen (positief of negatief) met ons delen? Dan nodig ik je graag uit voor een gesprek, online of op locatie in Utrecht. Het vindt plaats in de maanden juni en juli. In de komende weken dus.
Je helpt dan mee aan goede voorlichting en adviezen over veilig cafeïnegebruik.
Stuur me hier een privébericht als je interesse hebt, dan stuur ik je aanvullende informatie.
Dank je wel!
Hans Vehof (hier geregistreerd met 'Hans77')
onderzoeker voedselveiligheid bij de NVWA