Fitness Seller

Uitreiking 5e plaats aan Gunter op de Olympia 2002 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Ik heb thuis de liveuitzending van de Olympia 2002, duurt 2 uur maar dit stukje vind ik eigenlijk dat iedereen even moet zien. Ik heb er zeer lang aan zitten klooien zodat ik dat ene stukje eruit kon halen en tot een formaat onder de 5mb kon krijgen zodat die op mijn webspace pastte. Eigenlijk zou iedereen het nog wat uitgebreider moeten zien maargoed.

Je ziet dus de uitreiking van de 5e plaats aan Gunter Schlierkamp op de Olympia waar het publiek het nou niet totaal mee eens is. Maar de man vat het zo sportief op dat hij een ovatie krijgt waar je kippenvel van krijgt. De winnaar van de avond imo.

Coleman werd trouwens uitgefloten toen hij de eerste prijs won...waar hij zich niets van aantrok trouwens.

Genoeg gelult hier is het filmpje (Rechtermuisknop op de link en "doel opslaan als" kiezen) :

http://members.home.nl/borut/Gunterdutchbb.mpg
 
Every inch a gentleman. Echt sportief zoals hij het oppakt. Die krijgt zijn kans nog wel, fysiek is er goed genoeg voor.
 
Cool tnx bro!
 
ik heb op zich wel meer maar mijn webspace kan tot max 5 mb :-)
 
Heb je die film gekocht?
 
De Olympia was op ppv, dus ik denk niet dat je die hoeft te kopen?
 
Geweldig hoe het publiek reageert.
 
damn !! krijgt echt kippevel van de staande ovatie. erg sportief gedrag van gunter !!!
 
Voor mij ook duidelijk de betere - het publiek liegt niet.

Mooi stukje Dom!nator :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik heb ook de complete olymp 2002 hier, inclusief halftime en preliminaries. geript van physical tv. wel eerst voor betaald. echt super om te zien :D
 
Shit ! Mooi deze filmpjes! Iemand tips waar je ze allemaal kan downloaden?
 
Mooi man Dominator. bedant en idd Gunther is ook mijn favo. erg symphatiek en die komt er wel.
heeft ie zeker wel verdiend.

hoe heb je m nu uiteindelijk omgezt? met Adobe Premiere?
 
bedankt !
echt mooi ja
 
fantastisch zeg...Gunther is zeer zeker mijn favoriet. Die man is echt sympathiek. z'n charmes zijn nog groter dan die van Arnold. Vind ik dan. De man is een publiekstrekker overal waar die komt.
Iedereen die hem kent heeft nog nooit een kwaad woord over de man gezegd. Is deee Ruud v Nistelrooy en Pieter v d hoogenband van de bodybuilding. De ideale schoonzoon. Is gewoon de nieuwe Arnold. Een fantastische aanwinst voor de bodybuilding sport.
 
Kan je em nog eens opnieuw downloadbaar zetten pls ? :)
 
Ik zet hem niet meer op me ftp maar stuur me een pm en het komt goed
 
Back
Naar boven