XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Het is zover!

De stemmen zijn geteld, de kaarten zijn geschud. De winnaars zijn bekend, en daarmee ook de verliezers.

Hiermee komt ook een einde aan de eerste 'nieuwe variant' van deze fotowedstrijd. Natuurlijk hadden we liever gehad dat dit niet nodig was, maar we kunnen ontzettend trots zijn op alle deelnemers, volgers en iedereen die deze contest tot een succes heeft gemaakt. We hebben er alles aan gedaan om T zo goed mogelijk te kunnen eren!

Laten we maar snel overgaan tot de hoofdzaak, het verdelen van de prijzen! Laten we de deelnemers van laag naar hoog (eindklassering) bekijken.

Mannen
Onderaan vinden we JonasAFC9. Een van de meer onbekende deelnemers, die er een flinke cut op heeft zitten en met trots terug mag kijken op zijn resultaat. In het poseren is hij nog niet zo thuis, toch heeft hij een leuke collage kunnen inleveren. Ga vooral zo door Jonas!

daann01 staat vooral bekend om zijn geweldige benen en dito squat, en maakte het niet al te slimme foutje om zich te verrekenen; hij dacht dat de contest over een maand pas was. Daan is in voorbereiding op zijn volgende wedstrijd en is duidelijk nog niet zo ver, maar gaat daar zeker knallen. Succes Daan!

Een andere vrij onbekende deelnemer is BB_. Deze man kan een heel boek schrijven over zijn sportcarriere; veel aangekomen, nu weer flink afgevallen, marathons gerend, een aantal jaren vegetarisch gegeten, en ga zo maar door. Nu legde hij zich toe op deze contest en heeft een mooi resultaat neergezet, helaas niet goed genoeg voor de prijzen. Toch mag je trots zijn op jezelf!

Dan komen we bij flexx123. Hij heeft er een lange en zware cut op zitten en heeft een van de grootste transformaties neergezet. Er mag nog wat meer massa op, maar qua conditionering zit het al vrij goed! Je hebt een goed resultaat neergezet!

Op de zesde plaats vinden we Pillz. Pillz is een bekend figuur op het forum en deed niet voor het eerst mee aan deze contest. Zonder twijfel de meest 'hardcore' deelnemer, met een ontzettend goede mentaliteit en inzet. Hij heeft een ontzettend droog fysiek neergezet en heeft daar flink voor gestreden, op zijn eigen bekende manier. Zien we je volgend jaar weer?

Nummer vijf, Pleister! Een van de meer controversiële deelnemers. Heeft er lang niet alles voor gedaan wat hij kon, begon pas vrij laat zijn best te doen, en heeft weinig gelogd. Toch een prachtig fysiek neergezet, goed voor een mooie klassering!

Dan komen we bij de nummers drie en vier. Hierover moet ik toch wel een beetje uitwijden, want er is veel over te doen geweest. Een aantal deelnemers heeft zichzelf vijf sterren gegeven, en andere leden minder stemmen. Zoals jullie hebben kunnen zien hebben we dit gecorrigeerd, door bij de mannen iedereen 5 sterren te geven aan zichzelf en elk ander contest lid. Op deze manier heeft iedereen hetzelfde aantal sterren en heeft dit geen negatief effect op de ranking. Het resultaat is zelfs exact hetzelfde als voor de aanpassing.

De techniek laat het ons niet toe om de stemmen door deelnemers te verwijderen, en het vooraf uitschakelen van de stem-mogelijkheid van deelnemers is niet in ons opgekomen. Op de manier waarop we het nu hebben gedaan hebben we de factor van stemmen door deelnemers dus ook weggenomen. Nogmaals, met hetzelfde resultaat als voor deze aanpassing!

Immers, zo is onze gedachtegang, bij een podiumwedstrijd kunnen de deelnemers ook niet stemmen op zichzelf en elkaar, dat wordt aan de jury overgelaten.

Er valt lang en breed over te twisten, bottom line is dat er niemand mee benadeeld is omdat de uitslag exact hetzelfde is. Dat moet nu denk ik wel duidelijk zijn. Het is spijtig om te zien dat mensen zich nu benadeeld voelen, echter hadden we wellicht niemand gehoord als het in hun voordeel was uitgevallen. Wij als forumleiding doen ons best een zo eerlijk en leuk mogelijke wedstrijd neer te zetten, en hebben daarin ook veel sponsoren betrokken. Het alternatief is om volgend jaar geen contest meer te houden, maar daar wordt ook niemand beter van.

Goed, over naar de orde van de dag!

Net buiten de prijzen valt Skatermarvin, de man wiens log weer een grote slowchat was. Met zijn, laten we het zo maar noemen, eigenzinnige methode weet hij het hele jaar door vrij droog te blijven en heeft hij ook nu weer een mooi droog fysiek neergezet. Een prestatie om trots op te zijn!

Dan onze eerste prijswinnaar! Aeresan is als derde geeindigd! :3e:Een geweldig mooie transformatie, een interessant logje en vooral een geweldig klassieke vacuum pose zijn de beste omschrijving van deze man. Hij heeft het de laatste weken van zijn cut zwaar gehad, maar het resultaat is het meer dan waard! Gefeliciteerd!

Op de tweede plek vinden we Jasenko! :2e:Hij deed eind 2016 mee aan de SAP Cup, kende daarna een gigantisch effectieve rebound periode, en besloot nu een beetje minder diep te gaan, in ruil voor een mooi vol en gebalanceerd lichaam. Allround erg goed, een mooie prestatie. Gefeliciteerd!

En dan de winnaar! Coolbuilder! :1e:Vooraf al door velen getipt als de favoriet, en hij heeft het waargemaakt. Af en toe was er wat discussie in zijn log, maar dat doet niets af aan het resultaat. Hier is hard voor gewerkt! Met zijn enorm strakke shape de overduidelijke winnaar, gefeliciteerd!


Vrouwen
Op de vijfde plaats bij de dames vinden we 28taP. Ze heeft er niet altijd alles voor kunnen doen wat ze had willen en misschien wel moeten doen, maar toch een mooie shape tentoon kunnen stellen. De volgende keer ga je er voor!

marina1975 heeft van alle deelnemers, zowel mannen als vrouwen, zonder twijfel het meest zware pad moeten doorlopen. Ze twijfelde of ze dit wel moest doen, en in haar enthousiasme besloot ze gelukkig om door te zetten, zoals ze altijd doet. Er was was discussie rond haar collage, maar alleen al het feit dat ze heeft gedurfd mee te doen moet al genoeg zijn. Ontzettend knap Marina!

SP1988 vinden we terug op de derde plaats! :3e: Vorig jaar heeft ze de switch gemaakt van bodybuilding naar powerlifting, maar ze heeft haar strakke fysiek duidelijk weten te behouden. Een mooi resultaat, goed voor een podiumplaats!

Met de foto's met haar harige poezen wist HillR natuurlijk al de nodige aandacht te trekken, en ze maakte het waar! Klein van stuk, hard gewerkt en het niet altijd even makkelijk gehad, maar een super resultaat! Gefeliciteerd! :2e:

En de winnares is Natty87! :1e: Wederom een overloper van de bodybuilding naar het powerliften, maar ook hier heeft de shape er niet onder geleden. Met quads die niet onderdoen voor die van haar wederhelft Pillz, en bovenal een strakke shape mag zij zichzelf de terechte winnares noemen! Gefeliciteerd!

Laatste woord
Gefeliciteerd aan alle deelnemers voor de mooie prestaties, en natuurlijk in het bijzonder de winnaar(s).
Zij mogen hun gegevens (naam en adres) via PB naar mij sturen om hun prijzen te verzilveren.

Natuurlijk willen we ook graag onze sponsoren bedanken:
XXL Nutrition, Muscle Meat (The Dutch Giant), Fitness Seller, en Peter Bond aka Galen!

Wil je nog eens terugkijken naar de deelnemers, dan kan dat hier:
Big-T Memorial Contest | Bodybuilding.nl Forum
 
Zoals Jasenko het al zegt, erg mooie geschreven. Deze contest heeft mij gemotiveerd om (mocht er nog een fotocontest aankomen) hier zeker aan deel te nemen!

Daarnaast wil ook jullie moderators (RFFNCK in het bijzonder) bedanken voor het organiseren van deze contest.
Ook wil ik de sponsoren (XXL Nutrition Fitness Seller The Dutch Giant Galen ) bedanken voor hun bijdrage.

Deze contest is een uitgelezen kans voor alle leden hier om hun beste fysiek neer te kunnen zetten.

Al met al, alle deelnemers gefelicteerd met jullie prestatie en alle andere leden bedankt voor het stemmen!:)
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal geschreven, erg leuk om te lezen! Bedankt voor de organisatie en de top 3 gefeliciteerd met de prijzen, maar iedereen vooral gefeliciteerd met het fysiek wat jullie allemaal hebben neergezet!
 
Mooi geschreven en vooral ook leuk dat alle deelnemers een woordje in de uitslag hebben gekregen. Iedereen heeft de contest op zijn manier tot een succes gebracht en ik wil iedereen feliciteren met de behalade resultaten en uiteraard een applaus voor de winnaars! :clap:
Ook wil ik de moderators RFFNCK Sanca Saxon (en uiteraard ook de ander emoderators die een bijdrage hebben geleverd) bedanken voor alle inzet voor het organiseren van de contest.
Ook alle sponsoren (XXL Nutrition Fitness Seller The Dutch Giant Galen) bedankt voor het ter beschikking stellen van de prijzen. :)

Ik heb tijdens de contest veel geleerd en ben op veel vlakken gegroeid. Ik hoop met de tijd ook fysiek wat vooruit te komen en dit te kunnen laten zien.
Ik wil iedereen bedanken voor de steun, motivatie en feedback en uiteraard het stemmen.
Misschien tot volgend jaar.. je weet maar nooit wat de toekomst brengt! :wave:
 
Bedankt voor het organiseren dbb! Special thnx to RFFNCK.

Daarnaast natuurlijk ook de sponsoren Galen , XXL Nutrition The Dutch Giant en Fitness Seller . Super dat jullie wilden bijdragen aan een vrouwencontest:)

Iedereen gefeliciteerd met hun plaatsing maar belangrijker het behalen of bijna behalen van je doel.

Bedankt voor de support en het stemmen. Echt blij met de eerst plaats, wat ik overigens niet had verwacht:p

Op naar volgend jaar en dan nog wat droger/ harder! En sterker uiteraard :wl:
en maybe grotere quads dan Pillz :P ?
 
Super leuke contest om te volgen, veel actieve logs. :clap:

Volgende keer de organisatie een keer aan iemand anders overlaten RFFNCK.
Ik weet dat je parallel aan de wedstrijd ook een hele goeie shape hebt neergezet. Volgend jaar lekker een keer zelf meedoen.

Bedankt. Ook alle sponsors!
 
Bedankt voor het organiseren dbb! Special thnx to RFFNCK.

Daarnaast natuurlijk ook de sponsoren Galen , XXL Nutrition The Dutch Giant en Fitness Seller . Super dat jullie wilden bijdragen aan een vrouwencontest:)

Iedereen gefeliciteerd met hun plaatsing maar belangrijker het behalen of bijna behalen van je doel.

Bedankt voor de support en het stemmen. Echt blij met de eerst plaats, wat ik overigens niet had verwacht:p

Op naar volgend jaar en dan nog wat droger/ harder! En sterker uiteraard :wl:
en maybe grotere quads dan Pillz :P ?
Jij wat harder en droger... ik wat minder hard en vetter ;)
eerlijke ruil toch?? :D
 
Wat een mooie tekst en eerbetoon aan Big-T!

Allereerst natuurlijk de prijswinnaars: van harte gefeliciteerd, een terechte uitslag als je het mij vraagt! :cheer:
Natuurlijk ook felicitaties aan alle andere deelnemers; zoals ik zie, zijn er geen verliezers. De overwinning die je op jezelf boekt, maakt iedereen een winnaar. Zowel fysiek als mentaal hebben diverse deelnemers hier een geweldige overwinning geboekt en elke vorm van progressie is vooruitgang, een stapje naar een hoger doel!

Daarnaast natuurlijk veel dank aan aan de moderators die deze contest mogelijk hebben gemaakt, en dan in het bijzonder RFFNCK. :clap: Verder natuurlijk de sponsoren bedankt voor het beschikbare stellen van een prachtig prijzenpakket en alle betrokkenheid: XXL Nutrition Fitness Seller The Dutch Giant Galen, bedankt! :thumbup:

Tot slot natuurlijk dank aan iedereen die zijn/haar stem heeft uitgebracht en met name degene die actief de deelnemers hebben gevolgd, aangemoedigd, geadviseerd en "gevrijdagmiddagreld" (Skatermarvin) in hun log . Zonder jullie geen contest en geen uitslag! :thumb:

Ik zeg: volgend jaar weer en dan op voor de prijzen! :1e::2e::3e:
6e7208ab08fd7ce608661b8baedff19c--arnold-schwarzenegger-bodybuilding-motivation.jpg
 
Dan komen we bij de nummers drie en vier. Hierover moet ik toch wel een beetje uitwijden, want er is veel over te doen geweest. Een aantal deelnemers heeft zichzelf vijf sterren gegeven, en andere leden minder stemmen. Zoals jullie hebben kunnen zien hebben we dit gecorrigeerd, door bij de mannen iedereen 5 sterren te geven aan zichzelf en elk ander contest lid. Op deze manier heeft iedereen hetzelfde aantal sterren en heeft dit geen negatief effect op de ranking. Het resultaat is zelfs exact hetzelfde als voor de aanpassing.

De techniek laat het ons niet toe om de stemmen door deelnemers te verwijderen, en het vooraf uitschakelen van de stem-mogelijkheid van deelnemers is niet in ons opgekomen. Op de manier waarop we het nu hebben gedaan hebben we de factor van stemmen door deelnemers dus ook weggenomen. Nogmaals, met hetzelfde resultaat als voor deze aanpassing!
Er stond nergens in de regels dat je niet op de andere leden mocht stemmen..overigens gebeurde dit bij de dames ook en is daar niet voor gecorrigeerd. Dus alleen dat is al krom..

Dus we moeten hier nu niet gaan doen of het allemaal eerlijk is verlopen, want dat is het WEDEROM niet :flipoff::flipoff::flipoff:
 
Laatst bewerkt:
Er stond nergens in de regels dat je niet op de andere leden mocht stemmen..overigens gebeurde dit bij de dames ook en is daar niet voor gecorrigeerd. Dus alleen dat is al krom..

Dus we moeten hier nu niet gaan doen of het allemaal eerlijk is verlopen, want dat is het WEDEROM niet :flipoff::flipoff::flipoff:
Voor de 100 ste keer, dit waren we vergeten in te stellen. De dames waren niet zo kinderachtig om concurrenten lagere punten te geven.

Het enige kromme hier is dat jij je verliest niet neemt zoals een man maar je gedraagt zoals een 5-jarig meisje waar het ijsje van op de grond is gevallen en geen nieuwe krijgt.

Je hebt tot 23u45 de ranking in de gaten gehouden, dwz dat er nog een kwartier gestemd kon worden en er zijn altijd wel leden die op het einde pas stemmen, had je gewoon tot 00u00 gewacht was er niets aan de hand geweest.

Ik heb je altijd gemogen maar nu maak je je echt onpopulair kerel, de leiding heeft er warm of koud van wie wint of verliest, de top 3 heb ik niet eens gevolgd, sterker nog, de enige contest log dat ik gevolgd heb was de jouwe en ik gunde je zeker en vast prijzen.
 
Marvin oprecht niet voor niks volgen zoveel mensen je log.
Je bent een leuke kerel maar door hier zo lang butthurt (wel of niet terecht maakt niet uit) over te doen maak je je niet echt populair mee.
Als de Mods zeggen dat de uitslag niet erdoor is veranderd moeten we daar maar op vertrouwen hoe zuur dat ook in jou geval is.
Er zijn zeker dingen misgegaan maar daar kan nu niks meer aan veranderd worden.
Nogmaals ik snap de frustratie maar het heeft geen zin
 
Voor de 100 ste keer, dit waren we vergeten in te stellen. De dames waren niet zo kinderachtig om concurrenten lagere punten te geven.
Er was maar 1 iemand die zo kinderachtig was zijn score aan te passen ten gunste van zichzelf..

De rest was gewoon content met de onderlinge puntenverdeling..

Marvin oprecht niet voor niks volgen zoveel mensen je log.
Je bent een leuke kerel maar door hier zo lang butthurt (wel of niet terecht maakt niet uit) over te doen maak je je niet echt populair mee.
Als de Mods zeggen dat de uitslag niet erdoor is veranderd moeten we daar maar op vertrouwen hoe zuur dat ook in jou geval is.
Er zijn zeker dingen misgegaan maar daar kan nu niks meer aan veranderd worden.
Nogmaals ik snap de frustratie maar het heeft geen zin
Denk je dat het me werkelijk iets interesseert

dat ik wat volgers verlies?

De trouwe volgers zullen waarschijnlijk achter me staan en gewoon blijven..:marvin: De rest zal ik missen...als kiespijn..:wave:
 
leuk dat je de tijd nam om een goed stuk te schrijven, winnaars gefeliciteerd!
 
Ontzettend bedankt voor de mogelijkheid om met de wedstrijd mee te kunnen doen RFFNCK en ook XXL nutrition, Olivier van Muscle Meat, Fitness Seller en Galen .
Wat ik met al die bonnen ga kopen. Misschien moet ik eerst maar eens het boek: "Bonds voedingssupplementen" van Galen doorlezen.

Jasenko en Aeresan gefeliciteerd met jullie 2e en 3e plek. Helemaal terecht als ik jullie fysiek zie.

Pillz , Pleister en daann01 Ik had het jullie ook ontzettend gegund.

Als ik de foto's van jullie zag dan zouden jullie voor hetzelfde geld ook zeker in de top 3 kunnen komen.
Pillz De poses deed op een afstand. Ik heb ook wel eens foto's van zo'n afstand gemaakt en daar lijk ik gewoon klein. :p
Pleister Meer massa dan ik 100%. Denk dat je me klein zou laten lijken irl. Met die massa kan je het je veroorloven om oldschool poses te doen.
daann01 Als je je niet verkeken had in de datum had je ook gewoon top 3 kunnen halen:D

Stiekem had ik Skatermarvin ook wel een 3e plek gegund. Fysiek wise was Aeresan toch iets beter maar je topic is best vermakelijk om te lezen. Wat had je, 300 volgers in je "standaard" log? :o

Ten slotte iedereen bedankt die mij de hoge beoordelingen gegeven heeft waardoor ik op de 1e plaats geëindigd ben:D
 
Back
Naar boven