MuscleMeat

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

No offence maar ik denk dat jij nog te weinig ervaring hebt in deze sport.
Over een paar jaar snap je wel dat je nu heel naïef bent, maar daar kun je dan wel weer om lachen.
Ooit...ooit toen ik pas net trainde was ik in de veronderstelling dat Arnold natty was:roflol:

De naiviteit:o
 
No offence maar ik denk dat jij nog te weinig ervaring hebt in deze sport.
Over een paar jaar snap je wel dat je nu heel naïef bent, maar daar kun je dan wel weer om lachen.
Ik weet dat ik wat naïef ben, maar binnen de MAP-klasse zijn er figuren waaraan je echt wel kan zien dat dat natty te bereiken is. nlbramnl bijvoorbeeld, die naar A-klasse is gepromoveerd. Mijn coach bij FOX begeleidt ook diverse naturals.

Ik weet dat er veel gebruikt wordt, maar wil toch een eerste wedstrijd zonder doen. Als ik er dan achter kom dat het een kansloze missie is, kan ik dan besluiten of ik gewoon voor mezelf door wil gaan of dat ik wél door wil gaan met wedstrijden en het ervoor over heb te gebruiken. Die keuze wil ik pas maken na eerst natural een wedstrijd te hebben gedaan. Uiteindelijk doe ik het voor mijzelf en vraag ik mij ook af wat meer bevredigt: in de prijzen vallen met gebruik of iets minder goed presteren zonder?
 
BB_ , ik zou het zonder proberen. Ben zelf niet van de AAS, maar ben ook geen bb er, meer roeier, dus heb makkelijk praten...Ik zou een wedstrijd zonder proberen. Nadien moet je zelf een keuze maken....
 
Ik weet dat ik wat naïef ben, maar binnen de MAP-klasse zijn er figuren waaraan je echt wel kan zien dat dat natty te bereiken is. nlbramnl bijvoorbeeld, die naar A-klasse is gepromoveerd. Mijn coach bij FOX begeleidt ook diverse naturals.

Ik weet dat er veel gebruikt wordt, maar wil toch een eerste wedstrijd zonder doen. Als ik er dan achter kom dat het een kansloze missie is, kan ik dan besluiten of ik gewoon voor mezelf door wil gaan of dat ik wél door wil gaan met wedstrijden en het ervoor over heb te gebruiken. Die keuze wil ik pas maken na eerst natural een wedstrijd te hebben gedaan. Uiteindelijk doe ik het voor mijzelf en vraag ik mij ook af wat meer bevredigt: in de prijzen vallen met gebruik of iets minder goed presteren zonder?



zelfs voor een marginale wedstrijd zoals de Flex cup in de D-Klasse word al flink gekuurd,

it's part of the game ,love it or hate it
 
Ik weet dat ik wat naïef ben, maar binnen de MAP-klasse zijn er figuren waaraan je echt wel kan zien dat dat natty te bereiken is. nlbramnl bijvoorbeeld, die naar A-klasse is gepromoveerd. Mijn coach bij FOX begeleidt ook diverse naturals.

Ik weet dat er veel gebruikt wordt, maar wil toch een eerste wedstrijd zonder doen. Als ik er dan achter kom dat het een kansloze missie is, kan ik dan besluiten of ik gewoon voor mezelf door wil gaan of dat ik wél door wil gaan met wedstrijden en het ervoor over heb te gebruiken. Die keuze wil ik pas maken na eerst natural een wedstrijd te hebben gedaan. Uiteindelijk doe ik het voor mijzelf en vraag ik mij ook af wat meer bevredigt: in de prijzen vallen met gebruik of iets minder goed presteren zonder?

Je keuze is zeker te respecteren! En er zitten héééél soms genetische wondertjes tussen die zelfs natty in een MAP kunnen staan, maar het overgrote gedeelte gebruikt gewoon. In de eerste jaren (het eerste jaar) MAP waren er veel natty's onder de deelnemers, maar tegenwoordig zijn er ook veel een klasse lager gegaan vanuit BB en draaien nu in de MAP,... deze jongens trokken het vaak net niet door hun lengte in de BB-klasse, maar komen weer juist goed uit in de MAP. Echter zijn ze allemaal ON, en dus is het gemiddelde "formaat" van de MAP atleten in 2-3 jaar als een komeet vooruit geschoten waardoor het nu inmiddels weer is als vanouds,.... en dat is dat je ook in de "instap" klasse (Bijna) niet onder AAS uitkomt.
Lang geleden is de C-klasse ook in het leven geroepen om de drempel lager te maken,.... een paar jaar terug de D-klasse, toen de MAP,...

Echter dat laatste laat het een beetje overkomen alsof gebruikers er minder hard voor zouden moeten werken,... iets wat imo absoluut niet zo is, maar wel een beetje gesuggereerd wordt door te veronderstellen dat natty lager eindigen meer genoegdoening geeft dan mét aas hoger eindigen.

Zoals Vieze jij ook zegt,... it's part of the game, love it or hate it.
 
Deze eerlijkheid weer:roflol:

Heerlijk:thumbs:

Ja Marvin je weet dat ik altijd wat te zeiken heb. Ik ben het dan misschien niet altijd zo eens met jouw methoden, je staat er gewoon erg goed bij dit jaar. Hard en in propotie met prima massa.

Voor een natty tenminste ;)
 
Er zijn meerdere gasten die MAP-klasse op het podium hebben gestaan waarvan ik serieus geloof dat ze natty zijn. Hier op het forum o.a. en bij mijn coach.

Geef eens voorbeelden? Dan zeg ik wel of ze wel of niet natty zijn.
 
Om trouwens maar een voorbeeld te noemen, bij mij in de gym traint een jongen, net 19, gaat sapcup map doen en zit al in zn 4e kuur.
 
Geef eens voorbeelden? Dan zeg ik wel of ze wel of niet natty zijn.
Ik noemde toch al nlbramnl, is zeker natty.

Verder geloof ik mijn coach wel als hij zegt dat hij iemand natty heeft begeleid.
 
Geef eens voorbeelden? Dan zeg ik wel of ze wel of niet natty zijn.
Het verbaasd mij soms ook weleens welke lui dan bij mij aankloppen voor zoiets en dan aankomen met wat ze in het verleden al gebruikt hebben. Ik sla dan stijl achterover van de immense kuren die sommige van die relatief kleine gasten al achter de kiezen hebben.
 
Galen, word er te veel gekuurd in your opinion? Ben zelf een roeier, geen bb er, dus heb zelf geen ambitie...
 
Galen, word er te veel gekuurd in your opinion? Ben zelf een roeier, geen bb er, dus heb zelf geen ambitie...
Waar ik me het meest aan stoor zijn de relatief kleine gastjes die enorme hoeveelheden AAS wegwerken. D-atleten die meer dan 2 gram AAS per week wegspuiten, like wtf.
 
Waar ik me het meest aan stoor zijn de relatief kleine gastjes die enorme hoeveelheden AAS wegwerken. D-atleten die meer dan 2 gram AAS per week wegspuiten, like wtf.

En over aantal jaar huilie huilie doen en het raar vinden als ze off gaan zelf helemaal geen testproductie meer hebben. Jeffrey suijkerbuijk had laatst nog op zn insta stories een heel verhaal dat ie nu al aan de trt zit. En meer aas gebruiken niet beter is.
 
En over aantal jaar huilie huilie doen en het raar vinden als ze off gaan zelf helemaal geen testproductie meer hebben. Jeffrey suijkerbuijk had laatst nog op zn insta stories een heel verhaal dat ie nu al aan de trt zit. En meer aas gebruiken niet beter is.

Dit lijken maar heel weinig te snappen, als ik tegen een gebruiker zeg dat ik nooit meer dan 1gr per week zet kijken ze me altijd raar aan :roflol:
 
Misschien ben ik ook wel vegan...:D
 
Je keuze is zeker te respecteren! En er zitten héééél soms genetische wondertjes tussen die zelfs natty in een MAP kunnen staan, maar het overgrote gedeelte gebruikt gewoon.

Moet je hier een genetisch wonder voor zijn?
 
Back
Naar boven