XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Afgelopen week is er in de fotogalerij tijd geweest om te stemmen op jullie favoriete deelnemers van de fotocontest van dit jaar. Bij deze de uitslag. Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun inzet, ook al zat er nogal wat verschil in tussen de verschillende deelnemers. Tevens wil ik deze mogelijkheid aangrijpen om aan te kondigen dat dit mijn laatste keer organiseren was van deze contest. Deels heeft dit te maken met dat ik überhaupt minder tijd heb om dit soort dingen te organiseren, deels met het feit dat ik teleurgesteld ben in het aantal deelnemers en de inzet van een aantal deelnemers, alsmede het zeer vaak gehoorde ´ik doe volgend jaar mee´. Ik kan me daardoor niet langer motiveren om hier tijd in te steken. Ik ga er vanuit dat er volgend jaar wel een contest zal zijn, maar dat zullen we dan zien.

Tijd voor de uitslag! De winnaars mogen hun gegevens (naam, adresgegevens en e-mailadres) via PB naar mij sturen om hun prijzen te verzilveren.


Mannen

1: The Admiral
2: Vonk
3: Ano_115081
4: mouss
5: Skatermarvin
6: Fronter
7: Furryx94
8: Bokah

Vrouwen
1: HillR
2: Luus2405







 
Inderdaad jammer gezien de inzet van deelnemers. Ik vond het heel gaaf om mee te doen en ik heb in deze paar weken ontzettend veel geleerd.

Winnaars gefeliciteerd!!
Sponsoren en mods bedankt!

Kort en bondig, typen met 1 hand gaat niet soepel :p wel een bewijs dat ik dus sterker ben geworden lol.
 
Gefeliciteerd winnaars!

Bedankt voor jouw inzet voor het organiseren van de contest de afgelopen jaren RFFNCK! Leuke challenge, jammer dat er steeds zoveel deelnemers afhaken.
:loveyou:


P.s. Ik doe volgend jaar wel mee...
:jk:
 
:woot:

Dank voor de organisatie kerel! En ik sluit me compleet aan bij je mening. In het bijzonder bij de dames getuigde dit van een respectloze houding, naar deelnemers, organisatie en sponsors.
 
Ik blijf het top vinden hoe je je ook dit jaar weer hebt ingezet RFFNCK. Thanks :thumb:
Als het had gekund weet je dat ik altijd van de partij had geweest. Al was het zoals vorig jaar voor spek en bonen en een eigen doel.

Ik vind het ook jammer dat er elke keer zoveel mensen wel beloven en niet meedoen of afhaken.
Maar des te meer respect voor de deelnemers die wel doorzetten.

Gefeliciteerd winnaars! :cheer:
En de rest gefeliciteerd met jullie eigen overwinningen. Want voor iedereen is deze wedstrijd met een eigen en ander doel.
Het neerzetten van een betere versie van jezelf. En dat hebben jullie allemaal met veel inzet gedaan.
 
Felicitaties aan de winnaars.

Dank aan de deelnemers en organisatie (mods, RFFNCK). Jammer dat er zo weinig animo was. Vorig jaar heb ik met plezier meegedaan. Dit jaar wegens mijn (eerste) wedstrijdprep verstek laten gaan.
 
allereerst een pluimpje voor de mensen die meegedaan hebben ......en idd jammer dat er bij de dames deelnemers zijn uitgevallen dat maakte in mijn ogen de strijd wat eenzijdig .
De top 3 bij de mannen zag erg goed uit maybe zelfs podium waardig en ik ben benieuwd hoe punjab geëindigd was als hij 100 procent was geweest .
 
Gefeliciteerd allemaal! En props voor de organisatie en sponsors!
 
Ik heb dit jaar ook weer met plezier een aantal logjes mee gelezen. De deelnemers zijn bikkels en props voor het insturen van de foto's.

Ik zal maar alvast beginnen met de moed verzamelen om mij volgend jaar in te schrijven...
 
Uitlag? BB_

En gefeliciteerd natuurlijk aan de winnaars.

20180809_002011.jpg
 
Proficiat aan de deelnemers en de winnaars :thumb:
 
Proficiat aan alle deelnemers die tot het eind hebben meegedaan! Mooie winnaars :)

Bij de mannen had ik graag punjab zijn shape gezien als hij geen tegenslagen had gekregen. Hopelijk doet hij volgend jaar nog eens mee!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb het dit jaar niet zo gevolgd als vorige keren en ook niet gestemd.
Opvallend vind ik wel dat er door sommige deelnemers hard wordt gebuffeld en dan maar een fototje getrokken in de tuin of in de slaapkamer.
Volgens mij was er best wat te winnen. Neem dan op zijn minst wat knappe foto's.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb het dit jaar niet zo gevolgd als vorige keren en ook niet gestemd.
Opvallend vind ik wel dat er door sommige deelnemers hard wordt gebuffeld en dan maar een fototje getrokken in de tuin of in de slaapkamer.
Volgens mij was er best wat te winnen. Neem dan op zijn minst wat knappe foto's.
De foto's in de tuin, dan doel je wss op mijn foto's. Ik heb de foto's op ongeveer dezelfde manier genomen als bij m'n startfoto's om geen vertekend beeld te geven en de vooruitgang zo zuiver mogelijk in beeld te brengen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
De foto's in de tuin, dan doel je wss op mijn foto's. Ik heb de foto's op ongeveer dezelfde manier genomen als bij m'n startfoto's om geen vertekend beeld te geven en de vooruitgang zo zuiver mogelijk in beeld te brengen.

Was niet zo zeer op jou persoonlijk bedoelt meer in het algemeen en diende als voorbeeld.
 
Back
Naar boven