MuscleMeat

Uitslag bloed test.

Bezoekers in dit topic

maessen

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
619
Waardering
91
Ik heb in mijn cruise een bloedtest gedaan omdat ik wat last had van een laag libido.
Alles is eigenlijk wel binnen de referentie waarde behalve LH & FSH. Volgens mij is dat logies gezien het huidige gebruik.

Verder vind ik estradiol wat aan de hoge kant ook al is die nog binnen de waarde. Kan dit de oorzaak zijn van de dip in libido?

Benieuwd wat jullie ervan zeggen.

Momenteel zet ik 125mg sust en 1000 ui hcg 2x pw.

27163BD4-157C-4B5A-B407-CDB89D050464.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Je waardes zijn normaal.
Je bedoeld normaal bij gebruik dan toch?

De estradiol waarde heeft ook geen negatief effect op bijvoorbeeld mijn libido?

Ik moet zeggen dat het al duidelijk verbeterd is tijdens de cruise bijna op “oud” niveau. Vooral in het begin van de cruise last van gehad, logischerwijs door de daling van de test. Voor de zekerheid toch deze test gedaan.
Maar probeer de waarde en hun effect te leren begrijpen.
 
Je bedoeld normaal bij gebruik dan toch?

De estradiol waarde heeft ook geen negatief effect op bijvoorbeeld mijn libido?

Ik moet zeggen dat het al duidelijk verbeterd is tijdens de cruise bijna op “oud” niveau. Vooral in het begin van de cruise last van gehad, logischerwijs door de daling van de test. Voor de zekerheid toch deze test gedaan.
Maar probeer de waarde en hun effect te leren begrijpen.
Hoelang cruise je al? En je libido zal tijdens je cruise niet meer zo hoog zijn als tijdens je blast.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik cruise nu drie maanden ongeveer. En met oud niveau bedoel ik dan het niveau zoals in mijn vorige cruise. Ik had nog niet zo een diepe dip meegemaakt (zachte erectie) vandaar toch even bloed onderzoek. Maar het is al best hersteld als ik het resultaat goed interpreteer. De zachte erectie is ook voorbij sinds twee weken ongeveer. Dus cruise nog even door. En dan ga ik weer eens aan een blast denken.
 
Ik cruise nu drie maanden ongeveer. En met oud niveau bedoel ik dan het niveau zoals in mijn vorige cruise. Ik had nog niet zo een diepe dip meegemaakt (zachte erectie) vandaar toch even bloed onderzoek. Maar het is al best hersteld als ik het resultaat goed interpreteer. De zachte erectie is ook voorbij sinds twee weken ongeveer. Dus cruise nog even door. En dan ga ik weer eens aan een blast denken.

Wat is volgens jou hersteld? Je zet nog steeds testosteron toch?
 
Klopt hersteld is niet het juiste woord misschien. De waarde zijn in elk geval gestabiliseerd en op normale niveau’s.
Kwa herstel bedoel ik dat mijn libido en erectie weer normaal is.
 
Klopt hersteld is niet het juiste woord misschien. De waarde zijn in elk geval gestabiliseerd en op normale niveau’s.
Kwa herstel bedoel ik dat mijn libido en erectie weer normaal is.

Dat is lastig zeggen als je je baseline niet hebt pre-kuren. Dus normaal is wat je er zelf een beetje van maakt heb ik het idee.
En nogmaals; je zet nog steeds een cruise dosering, dus ik snap niet zo goed wat nu het doel is van dit topic.

Antwoord op je eerste vraag; Ja kan. Echter de kans dat het mentaal is, die is aannemelijker.
 
Het doel van het bloedonderzoek was kijken of de oorzaak van de libido dip in te hoog estrogeen. Of een andere afwijkende waarde zit. En zo dus mogelijke oorzaken uitsluiten.

Dat de testosteron waarde niet afwijkt is te wijten aan de cruise dosis idd. Dat begreep ik al wel.

Dit topic had ik gemaakt omdat ik zelf de estrogeen toch aan de hoge kant vond en ik mij af vroeg of ik hier iets aan zou moeten doen. Maar ze zijn in de referentie range begrijp ik en dus normaal. Als ik galen goed begrijp.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in mijn cruise een bloedtest gedaan omdat ik wat last had van een laag libido.
Alles is eigenlijk wel binnen de referentie waarde behalve LH & FSH. Volgens mij is dat logies gezien het huidige gebruik.

Verder vind ik estradiol wat aan de hoge kant ook al is die nog binnen de waarde. Kan dit de oorzaak zijn van de dip in libido?

Benieuwd wat jullie ervan zeggen.

Momenteel zet ik 125mg sust en 1000 ui hcg 2x pw.

Bekijk bijlage 573940
Ik vind je test aan de lage kant voor wat je zet. Hoeveel dagen na je kuur dus in je cruise en na het prikken was je onderzoek ?
 
Ik vind je test aan de lage kant voor wat je zet. Hoeveel dagen na je kuur dus in je cruise en na het prikken was je onderzoek ?

125mg sustanon en een testwaarde van 27.1 nmol/l is volgens mij juist hartstikke netjes. Wat had het volgens jou moeten zijn dan? Want je vraagt terecht ook op welke dag na de injectie de bloedafname is geweest, hetgeen erg van invloed is op het resultaat.
 
In cruise is de bloedtest gedaan, al 3 maanden in cruise met 125mg Sust EW. aangezien TRT gedaan wordt met de insteek om boven de 16nmol/L uit te komen, is 27nmol/L niet laag.
Je kunt dan beter vragen wanneer na laatste inject en Nuchter. als je als 3 maanden in cruise zit heb je al stabiele waarde opgebouwd. (steady state) 27nmol/L of 32 maakt ook geen fuck uit natuurlijk.
De gear is in elk geval niet Fake !
 
125mg sustanon en een testwaarde van 27.1 nmol/l is volgens mij juist hartstikke netjes. Wat had het volgens jou moeten zijn dan? Want je vraagt terecht ook op welke dag na de injectie de bloedafname is geweest, hetgeen erg van invloed is op het resultaat.
Momenteel zet ik 125mg sust en 1000 ui hcg 2x pw.

Ik dacht dat hij bedoelde dat hij 2x per week 125mg zette. Dan is 27/32 niet veel maar is dus 1x per week 125mg. 1x per week zetten is geen trt vind ik omdat je met 1 keer per week te veel pieken en dalen krijgt. Beter in 2 of meerdere malen verdelen per week als je het over trt hebt.
 
Momenteel zet ik 125mg sust en 1000 ui hcg 2x pw.

Ik dacht dat hij bedoelde dat hij 2x per week 125mg zette. Dan is 27/32 niet veel maar is dus 1x per week 125mg. 1x per week zetten is geen trt vind ik omdat je met 1 keer per week te veel pieken en dalen krijgt. Beter in 2 of meerdere malen verdelen per week als je het over trt hebt.
Jij hebt goed opgelet
 
Welke invloed bloedafname als je nuchter bent met exogeen testosterone gebruik zie ik niet. Wel als je natty bent ivm de hogere waarde in de ochtend.
 
Back
Naar boven