Fitness Seller

Uitslag Bloedonderzoek

Bezoekers in dit topic

Je hebt helemaal geen nakuur nodig, dus zeker niet de combi die jij aangeeft. Je gebruikt geen gram Susta of zo.
Waarom geen nakuur na 14 weken je test productie plat te hebben gelegd?
 
Waarom geen nakuur na 14 weken je test productie plat te hebben gelegd?
Omdat het amper tot geen meerwaarde heeft tov natuurlijk herstel.
zie ook resultaten HAARLEM studie.
 
En wat is je eigen ervaring van al die jaren?
 
Als ik het goed heb moesten de gebruikers zelf hun gear regelen en werden deze niet getest. Vaak klopt de vial met testosteron wel maar meer dan de helft zat iets anders in uit betrouwbare bron of de dosering klopte niet. Maar goed gaat nu over na kuren ik had de studie liever anders gezien. 🤐
 
Is het niet beter om als je al 28 jaar traint en kuurt en je nog steeds maar 90 kg bencht en niet weet hoe je moet eten geen advies te geven aan anderen?

Voor TS, niet vooraf al allerlei zooi gaan bij pakken. Begin met 250 mg test, up dat eventueel naar 375 en kijk of je last krijgt van sides of niet.
Dit is serieus een goed advies. Vaak willen mensen te snel. Met hoe minder je begint, hoe meer gains je uiteindelijk kan maken, je kan dan ook ophogen als nodig. Ik ben zelf natty, dus ik heb zelf niet de ervaring. Maar dit is wat de experts zeggen. 250 is wat ik vaak hoor.
 
Inmiddels ben ik 5 weken in de kuur. 250mg p.w. / 125mg E3,5D. Nu heb ik het gevoel dat mijn tepels iets harder worden en wat gevoelig zijn. Verder voel ik onder de huid geen bolletjes of harde plekken. Ik heb arimidex en nolvadex in huis maar nog niet genomen. Ik ben van plan om volgende week een bloedtest te laten doen. De resultaten daarvan heb ik op z'n vroegst over 14 dagen. Raden jullie aan om nu al (preventief) ari/nolva te nemen OF wachten tot bijwerkingen serieuzer worden OF sws wachten op de uitslag van bloedtest?

Daarnaast wilde ik na de bloedtest uitslag te hebben de dosis te verhogen naar 375mg p.w. Wel doen of niet doen?

Met de resultaten ben ik tot nu toe tevreden. Ongeveer 6-7 kilo in 5 weken en nog geen 1% vet erbij. Qua kracht flinke sprongen. Elke training gewicht of reps omhoog
 
Hardere/gevoelige tepels is geen gyno
 
Lekker zo laten en zoveel mogelijk in het vat laten zitten.
 
Inmiddels ben ik 5 weken in de kuur. 250mg p.w. / 125mg E3,5D. Nu heb ik het gevoel dat mijn tepels iets harder worden en wat gevoelig zijn. Verder voel ik onder de huid geen bolletjes of harde plekken. Ik heb arimidex en nolvadex in huis maar nog niet genomen. Ik ben van plan om volgende week een bloedtest te laten doen. De resultaten daarvan heb ik op z'n vroegst over 14 dagen. Raden jullie aan om nu al (preventief) ari/nolva te nemen OF wachten tot bijwerkingen serieuzer worden OF sws wachten op de uitslag van bloedtest?

Daarnaast wilde ik na de bloedtest uitslag te hebben de dosis te verhogen naar 375mg p.w. Wel doen of niet doen?

Met de resultaten ben ik tot nu toe tevreden. Ongeveer 6-7 kilo in 5 weken en nog geen 1% vet erbij. Qua kracht flinke sprongen. Elke training gewicht of reps omhoog
Wat Bullshark hierboven zegt. Zolang je géén hard/rubberachtig weefsel voelt onder je tepel heb je géén gyno. Verder vertelt een bloedtest verder ook niet of je nu wel of niet gyno hebt en of je dus wel of niet zou moeten overwegen om tamoxifen te gebruiken.
 
Wat Bullshark hierboven zegt. Zolang je géén hard/rubberachtig weefsel voelt onder je tepel heb je géén gyno. Verder vertelt een bloedtest verder ook niet of je nu wel of niet gyno hebt en of je dus wel of niet zou moeten overwegen om tamoxifen te gebruiken.
Inmiddels twee weken verder en voel ik wel hard weefsel onder de tepel en neemt het al twee weken toe. Ik neem sinds maandag (5 dagen) 20mg tamoxifen, maar het lijkt nog weinig effect te hebben. Bloedwaardes van een week geleden zal ik toevoegen. Ik heb mijn dosis niet verhoogd en heb het dus bij 250mg test-e per week gehouden. Ik heb arimidex in huis, maar nog niet genomen.
 

Bijlagen

  • Bloedonderzoek 19-4.png
    Bloedonderzoek 19-4.png
    364,2 KB · Weergaven: 64
Oestrogeen is wel heel hoog, waarom gebruik je de ari die je in huis hebt nog niet?
 
Omdat ik wilde wachten op mijn bloedresultaten en het niet vanaf begin v/d kuur wilde laten meelopen.
Wat is wijsheid? Nu de ari nemen (dosis? 2x p.w. 0,5mg)? Zo ja, ook de nolva nog nemen?
 
Als je geen bijwerkingen ervaart geen AI ingooien.
 
Een lage dosering test aromatiseert sneller dus ik weet niet of het advies van laag beginnen en dan verhogen zo verstandig was.

Ik zou de kuur stoppen en 2 weken na je laatste injectie beginnen met de natuur. (20mg Nolva ED)

Mocht je door willen gaan 2x per week een half pilletje ari of 10mg nolva ED
 
Een lage dosering test aromatiseert sneller dus ik weet niet of het advies van laag beginnen en dan verhogen zo verstandig was.

Ik zou de kuur stoppen en 2 weken na je laatste injectie beginnen met de natuur. (20mg Nolva ED)

Mocht je door willen gaan 2x per week een half pilletje ari of 10mg nolva ED
Zou jij hem adviseren om gelijk 375 of 500 te nemen
 
Back
Naar boven