XXL Nutrition

uitslag bloedtest (incl igf-1 bij gebruik blue tops)

Users who are viewing this thread

rodge

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
vind de stijging van je igf-1 waarde ook niet echt noemswaardig,zeker aangezien je toch ook in je kuur zit. maar iig hebben we nu 1 iemand die het heeft laten checken. laten we hopen dat er meer zullen volgen zodat we een duidelijker beeld krijgen,eventueel ook van andere merken hgh zodat we verschillen kunnen constateren. misschien dat ik binnekort zelf ook wel ff wat blue-tops aanschaf enkel om te kunnen testen...zal dan bloed laten prikken voor en op eind van hgh.

-rodge

skydirk

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
groeihormoon en igf kun je toch niet echt bepalen door wat bloed te prikken. HRT dokters nemen ook je urine van de laatste 24 uur die je in een grote pot moet plassen om een gemiddelde van 24 uur te krijgen. dit in combinatie met bloed dat getrokken wordt 's morgens op nuchtere maag. groeihormoon wordt met pieken afgescheiden en kan op het moment van bloedfaname juist heel laag of hoog zijn.

rodge

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
groeihormoon wordt met pieken afgescheiden en kan op het moment van bloedfaname juist heel laag of hoog zijn.

daarom controleren ze op igf-1 dat gebonden is door de igf bindende proteinen. deze blijft rdelijk constant. ik heb toendertijd nog wel is 3 dagen na laatste hgh prikkie bloed laten trekken en igf-1 kwam toch nog skyhigh terug.

-rodge

OP
D

duc26

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 aug 2006
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
daarom controleren ze op igf-1 dat gebonden is door de igf bindende proteinen. deze blijft rdelijk constant. ik heb toendertijd nog wel is 3 dagen na laatste hgh prikkie bloed laten trekken en igf-1 kwam toch nog skyhigh terug.

-rodge

weet je nog hoe high precies?

bn enkele maanden laat ik het nog eens testen, was er immers nog maar 4 weken mee bezig

OP
D

duc26

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 aug 2006
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
vind het trouwens jammer dat er hier zo weinig mensen hun bloeduitslag meegeven. Zou je toch veel uit kunnen leren.
Of zijn er nu zo weinig mensen die een bloeduitslag laten uitvoeren?:p

Naar boven