Fitness Seller

Uitslag bloedtest, uitleg zou welkom zijn! Bunk test?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 jul 2015
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Heb paar dagen geleden een bloedtest gedaan omdat ik al ruim zo'n 9 weken mijn libido volledig kwijt ben en ik denk persoonlijk dat het door de test kom zit al 7 weken op test 750mg/week en 700mg/mast en sinds 2 weken 750mgtest - 400 mast en 600 tren vandaar de hoge estradiol meting. Maar ik snap de test-meting niet zo goed heb ik bunk test voor 750mg test ik ken alleen de amerikaanse readings van 200-5000 enz. Zit ook op 50mg winstrol ED als iemand verdere advies kan geven over de bloedtest is het altijd welkom.

Wat ik momenteel wil doen om libido te fixen is de test weggooien van huidige merk en andere merk overseas nemen die g2g is wat meer geld kwijt dan een local source maar hopelijk is de issue dan gesolved.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Je testosteron is gewoon goed met de dosis die je zet. Oestrogeen inderdaad te hoog, maar in principe in verhouding met je androgenen. Mag iets lager voor goed libido.

Hoge dosis test icm hoge dosis tren is hier ook niet goed voor. Zou naar 400 tren verlagen en test naar 500.

Testosterone dose-response relationships in healthy young men
http://m.ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.short

weekly injections of 25, 50, 125, 300, or 600 mg of testosterone enanthate for 20 wk. Energy and protein intakes were standardized. The administration of the GnRH agonist plus graded doses of testosterone resulted in mean nadir testosterone concentrations of 253, 306, 542, 1,345, and 2,370 ng/dl at the 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg doses, respectively.

Conversie testosteron waardes.
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php

Bij 600mg test zou je een waarde van 2370 ng/dl moeten hebben en dit is 82,24 nmol/l waar jou waarde in uitgedrukt is.

Jij hebt 75 nmol/l, dus dat is vrij goed.
 
Laatst bewerkt:
Je testosteron is gewoon goed met de dosis die je zet. Oestrogeen inderdaad te hoog, maar in principe in verhouding met je androgenen. Mag iets lager voor goed libido.

Hoge dosis test icm hoge dosis tren is hier ook niet goed voor. Zou naar 400 tren verlagen en test naar 500.

Testosterone dose-response relationships in healthy young men
http://m.ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.short

weekly injections of 25, 50, 125, 300, or 600 mg of testosterone enanthate for 20 wk. Energy and protein intakes were standardized. The administration of the GnRH agonist plus graded doses of testosterone resulted in mean nadir testosterone concentrations of 253, 306, 542, 1,345, and 2,370 ng/dl at the 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg doses, respectively.

Conversie testosteron waardes.
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php

Bij 600mg test zou je een waarde van 2370 ng/dl moeten hebben en dit is 82,24 nmol/l waar jou waarde in uitgedrukt is.

Jij hebt 75 nmol/l, dus dat is vrij goed.

Even een note: Mijn libido was al in week 2 compleet verdwenen toen ik alleen nog maar op test only zat, heb al met heel veel verschillende AI dosages rond gespeelt en ben er vrijwel zeker van dat het geen estro-probleem is.

Ik denk zelf dat ik 2 opties heb op dit moment

- Caber nemen en kijken hoe dat uitpakt (Misschien dat de test gecut was met npp wat soms wel gebeurt en vandaar dat mijn prolactine verhoogd was en daardoor libido problemen kreeg)

- Test van andere merk nemen en kijken hoe dat bevalt

Heb trouwens gedaan wat je zei maar een klein beetje anders test na 300 tren op 600 laten staan

Edit: Had trouwens ook voor 1.5 week 50mg Bayer Proviron ED erbij laten lopen merkte er werkelijk waar niks van op m'n libido en weer er uit gegooid.
 
Even een note: Mijn libido was al in week 2 compleet verdwenen toen ik alleen nog maar op test only zat, heb al met heel veel verschillende AI dosages rond gespeelt en ben er vrijwel zeker van dat het geen estro-probleem is.

Ik denk zelf dat ik 2 opties heb op dit moment

- Caber nemen en kijken hoe dat uitpakt (Misschien dat de test gecut was met npp wat soms wel gebeurt en vandaar dat mijn prolactine verhoogd was en daardoor libido problemen kreeg)

- Test van andere merk nemen en kijken hoe dat bevalt

Een test probleem is het alvast niet denk ik omdat je test waarde toch vrij goed is op die dosis. Dat ze je test met npp gaan cutten lijkt me daarom ook sterk.

Vind het alvast vreemd. Ben je zeker dat je AI real is? Verlaag je test eerst eens naar 250mg (sowieso aan te raden met hoge dosis tren) en zie wat dat doet.
 
Een test probleem is het alvast niet denk ik omdat je test waarde toch vrij goed is op die dosis. Dat ze je test met npp gaan cutten lijkt me daarom ook sterk.

Vind het alvast vreemd. Ben je zeker dat je AI real is? Verlaag je test eerst eens naar 250mg (sowieso aan te raden met hoge dosis tren) en zie wat dat doet.

Oja! Dat was mijn 3e optie helemaal vergeten morgen komt er pharma asin binnen zal dat eens proberen en kijken hoe dat uitpakt!
 
Is goed, ben benieuwd.
 
Is goed, ben benieuwd.

Heb 3 dagen pharma asin geslikt, 25mg eerste dosering vervolgens 2 x 12.5mg ED merk weinig tot geen verschil. Cools, Ik zit er zelf aan te denken om een poosje geen AI te nemen en kijken wat er gebeurt misschien dat mijn estro te laag zit.

Wat is eigenlijk de beste test/non-aromatizing compounds ratio voor een ''goeie sex drive''? Ik zit nu precies op 560mg tren en 425 mast dat is 985gram en 50mg winstrol ED ik weet niet hoe dat er bij berekent word. Verder zit ik op 750gram test dus de test ratio is sowieso lager zou ik eventueel test na bijv 1 of 1.2g kunnen verhogen en kijken wat er dan gebeurt of alles hetzelfde houden winstrol er uitgooien en dbol er in doen misschien dat de verhouding meer klopt dan.

Weet jij toevallig ook waar ik meer info kan vinden op deze verhoudingen?
 
Back
Naar boven