XXL Nutrition

Uitslag bloedtest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dehaantje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2014
Berichten
2.360
Waardering
153
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
...
 
Laatst bewerkt:
Wat en hoeveel heb je gebruikt?
 
Moeilijk om te zeggen. Wat heb je gebruikt en hoelang en wat was de dosage?
Heb je een PCT gedaan?(nakuur)
Zo nee, dan is het aangeraden om deze alsnog te doen.
 
Je weet waar je aan bent begonnen en wat de gevolgen hiervan zijn. Onderdrukking van je natuurlijke hormonen hoort hier dus ook bij, overigens denk ik ook dat het deels placebo is.

Hoogstwaarschijnlijk zul je gewoon normaal herstellen maar dit heeft uiteraard tijd nodig. Focus je vooral op je dieet en training en laat het niet allemaal links liggen.

Succes
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Je weet waar je aan bent begonnen en wat de gevolgen hiervan zijn. Onderdrukking van je natuurlijke hormonen hoort hier dus ook bij, overigens denk ik ook dat het deels placebo is.

Hoogstwaarschijnlijk zul je gewoon normaal herstellen maar dit heeft uiteraard tijd nodig. Focus je vooral op je dieet en training en laat het niet allemaal links liggen.

Succes

Dit dus!:D
 
...
 
Laatst bewerkt:
1e cycle
Lgd 10mg

2e cycle

Lgd 10mg
S4 50mg
Rad 20mg
Osta 20mg

3e cycle
Lgd 10mg
S4 50mg
Gw 20mg

Alle cycles waren 12 weken. Met 2 weken off tussen elke cycle, veel te weinig natuurlijk, dom van me... Maar sinds het afronden van de pct van de 2e cycle ging mijn energie en libido van de een op andere dag van 100 naar vrijwel 1. Sinds dien wel beter geworden maar nog lang niet als van ouds...

Je zou voor de zekerheid nog een PCT kunnen doen van 2 weken. Clomid of Nolva. Wat gebruikte je als PCT? Het heeft uiteraard even nodig om terug te komen op je oude niveau.
 
Nvm
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven