AndroidHealthClinic

Uitslag bloedtest

Bezoekers in dit topic

Barbaard

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
29 okt 2023
Waardering
208
Lengte
1m75
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey guys. Hier m’n uitslag van het bloedonderzoek. Deze is genomen is week 3 van de cruise.

Afgelopen kuur was 10 weken 500mg test pw verdeeld over 2 injects. Voelde super goed, op het slapen na geen echte sides gehad dus zeer tevreden.

Het idee is om eind april te starten met een 10-12 weken 500-750 mg test & 400 mg primo pw. De hoeveelheid test bepaal ik dan, 500 mg voelde super goed en heb nog geen idee hoe ik op 750 mg ga reageren en of dat al nodig is.

Op of aanmerkingen & tips zijn welkom.

Bijlagen

IMG_1467.jpeg
Zou zorgen dat je hdl/ldl straks wat gunstiger zijn, maar dat moet wel lukken voor april.

Zou zorgen dat je hdl/ldl straks wat gunstiger zijn, maar dat moet wel lukken voor april.
Thnx en denk het ook wel. Zitten nu midden in een verhuizing en dan is je voeding toch net ff minder strak dan normaal. Neem wel al rode rijst gist en vanaf maandag voeding weer strak.

LDL is niet verhoogd dus dat is goed. Meer eieren eten zorgt voor hoger HDL

LDL is niet verhoogd dus dat is goed. Meer eieren eten zorgt voor hoger HDL
Gaan we doen! Thnx. Wat vindt je van het kuur voorstel voor april?

Zou gewoon 400-300 doen aan test-primo. Rook je ook toevallig, dat schijnt ook je HDL te verlagen

Zou gewoon 400-300 doen aan test-primo. Rook je ook toevallig, dat schijnt ook je HDL te verlagen
Thnx, nee rook zeker niet. Wel medicatie voor astma meerdere keren per dag. Verder kt icm CrossFit voor conditie.

Wellicht cardio erbij doen naast je krachttraining voor beter levels. Citrus bergamot kan je even induiken is een supplement daar zeer goed werkt
Voor je hdl.

Gebruik je iets speciaals voor je nieren? Je waardes zijn erg goed.

Cardarine verhoogd ook je HDL btw, maar niet iedereen wil daar aan beginnen

Cardarine verhoogd ook je HDL btw, maar niet iedereen wil daar aan beginnen
Deed voor mij alleen iets aan LDL

Deed voor mij alleen iets aan LDL
De functie van HDL is ook om LDL te verlagen, dan wel onder controle te houden. Citus bergamot werkt meer op bloeddruk een bloedglucose, het geeft rosuvastatine wel meer werking.
Het versterkt dus het effect van een gebruikte statine

Back
Naar boven