Fitness Seller

Uitslag DBB vrouwen contest, gesponsord door Body & Fitshop en Power Supplements.

Bezoekers in dit topic

Cynthia

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4.430
Waardering
514
Na controle is vastgesteld dat er geen onregelmatigheden waren in de stemmen, de uitslag is dan ook onveranderd gebleven:

1 –aradev
2 – Sue
3 – Miss H
4 – Cecile9910
5 – PilatesMeisje
6 – Pat82
7 – DwarvenWarrior
8 – Peetjuh83
9 – Joellen25
10 – JustMe89
11 – Nietah

Iedereen gefeliciteerd met hun prestaties, en natuurlijk met name de winnaressen! De winnaressen kunnen mij een pm of mailtje sturen met hun naam en adres, zodat ze hun prijzen kunnen ontvangen. Beide sponsoren (Body & Fitshop en Power Supplements) bedankt voor jullie gulheid!

Omdat jullie hebben laten zien dat er ook genoeg animo is voor een jaarlijkse vrouwen contest op DBB (ook toen de contest nog officieus was en er ‘zelfs’ geen prijzen waren :thumbs:) en dat de contest van vorig jaar dus geen eendagsvlieg succesje was, heeft Ryu heeft mij laten weten dat volgend jaar Body & Fitshop de organisatie van de vrouwen contest weer voor hun rekening nemen!
Ryu vertelde me dat ze het groots aan gaan pakken :woot: dus geniet lekker van je after-contest-snackje, maar daarna weer right on track he :D

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie sportiviteit en inzet, want ik kan wel leuk een contestje proberen te organiseren, maar als er niemand meedoet... Bedankt dames!
 
gefeliciteerd dames!!!! en volgend jaar topless!!!:)
 
Gefeliciteerd dames! Vond het leuk om te volgen. Ook props voor Cynthia voor het organiseren. :)
Vond het leuker opgezet dan vorig jaar, dat je dit keer op iedereen kon stemmen ipv maar op één iemand.
 
Gefeliciteerd dames! Vond het leuk om te volgen. Ook props voor Cynthia voor het organiseren. :)
Vond het leuker opgezet dan vorig jaar, dat je dit keer op iedereen kon stemmen ipv maar op één iemand.
+1

Vraag me alleen af waarom de mannen wél een elitemembership kunnen winnen, en de vrouwen niet?
 
+1

Vraag me alleen af waarom de mannen wél een elitemembership kunnen winnen, en de vrouwen niet?

Maak je geen zorgen, heeft weinig tot geen voordeel tov een gewoon lid;)

Alle dames gefeliciteerd, wel spijtig te lezen dat iemand die de complete top 5 een 5 of 6 gaf en twee andere deelneemsters een 10 gaf daarmee wegkomt.

Complimenten voor Cynthia, goed geregeld meid, volgend jaar weer?
 
gefeliciteerd allemaal (ook pat :) )
.
.
.
.
.
.
.
..
 
Gefeliciteerd dames! Welverdiende top3 ook!! Top! :thumbs:
 
iedereen gefeliciteerd, hebben er hard voor gewerkt!!!
 
Gefeliciteerd allemaal!! :D
 
Sjemig... :o Ja, echt super!!! En was ook erg spannend die 10 dagen :p

Zowiezo: iedereen bedankt voor het stemmen, de waardering en de support!
Had zelf niet zo verwacht dat ik 2e zou worden... Vind wel heel gaaf om te zien dat BB bij vrouwen wel degelijk gewaardeerd wordt (afgezien van wat je voorkeur is, of wat je mooi vind (en natuurlijk gaaf als je het wel degelijk mooi vindt)). Hoop ook echt dat het voor meerdere dames misschien effe een duwtje is om hiermee door te gaan, en dat het niet blijft steken bij afvallen/vet verlagen (wat net zo goed hard werken is, en knap).

Cynthia, wil je heel erg bedanken voor je initiatief, het uitzoeken van de vorm voor de contest, het peilen van wat iedereen wou, hoe beste kon opzetten, het opzetten zelf en organiseren, foto's verzamelen etc. etc. etc. etc. Dat is gewoon niet even iets wat je zo ff doet, en daar heb je volgens mij flink wat tijd ingestoken! Daar kan ik alleen maar heel veel waardering voor hebben. Had jij het niet gedaan, was er gewoon geen contest geweest, en was er ook niet het vervolg voor volgend jaar gekomen... Echt heel gaaf Ryu en Body en Fitshop!!!
Goed dat dat nu ook bekend is, dan weten de dames dat nu al, en hopelijk doen er dan nog veel meer vrouwen mee! Ik meld me vast aan :p:D

En natuurlijk ook Power Supplements en Body&Fitshop bedankt! Super dat jullie op dit initiatief/deze contest hebben ingehaakt!
 
Congratz allemaal, :)
 
Gefeliciteerd allemaal!
Iedereen bedant die heeft bijgedragen aan weer een leuke en sportieve contest!
 
Komt er nog een leuke foto van de top drie samen?
Hoeft niet noodzakelijk op het forum geplaatst te worden maar is wel een leuke herinnering voor de dames zelf?
 
Komt er nog een leuke foto van de top drie samen?
Hoeft niet noodzakelijk op het forum geplaatst te worden maar is wel een leuke herinnering voor de dames zelf?

Ja, misschien kunnen Sue en Miss H, op kosten van DBB uiteraard, even naar Aradev in Spanje vliegen. Vinden ze vast niet erg. :D
 
Ja, misschien kunnen Sue en Miss H, op kosten van DBB uiteraard, even naar Aradev in Spanje vliegen. Vinden ze vast niet erg. :D

Welnee, die is verhuisd toch, staat gewoon NL bij hoor;)
 
Komt er nog een leuke foto van de top drie samen?
Hoeft niet noodzakelijk op het forum geplaatst te worden maar is wel een leuke herinnering voor de dames zelf?

ja zou goed idee zijn, dat maakt t nog wat specialer!:)
 
Back
Naar boven