AndroidHealthClinic

uitslag door creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DonJon

Cool Novice
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
182
Waardering
2
haa mede sporters,

ik ben sinds vorige week maandag begonnen met creatine.
nou heb ik een andere gekocht als dat ik eerst had.
heb lange tijd terug creatine van the natural health company gehad en nu wat body en fitshop zelf. creapure

nou begin ik net zoals ik toen had een soort van kleine bultjes op mijn borst, buik en schouders te krijgen.
komt dit door de creatine?
ik heb gewoon een oplaadfase van 5 dagen 4x5gr per dag en daarna 1x5gr per dag aangehouden.
 
Heb ik ook gehad met creatine van een bepaalt huismerk,nu met creapure van body en fitshop er geen last van,heb wel geen oplaadfase gedaan.
 
gebruik nu dus ook die creapure maar wordt gek van de jeuk van die bultjes, kan dit komen door een teveel inname van creatine of een soort allergische reactie?
 
@don: ik zou er echt direct mee kappen. Normaal wordt creatine door de lever en nieren gemaakt. Het is echt een andere klasse supplement dan bijvoorbeeld whey protein.

Skin Complications
The skin is the largest organ in the body and is commonly the first place symptoms develop from an allergic reaction. If you've been diagnosed with eczema, an allergic reaction to creatine can cause an eczema flare-up. Eczema is a long-term skin condition that causes blisters to develop primarily on your face, arms and legs. Hives are a common skin rash that can develop anywhere on the body. Hives are identified by clusters of welts that are extremely itchy and red. Hives are harmless unless they form in your throat or inner-ear.


Read more: http://www.livestrong.com/article/440664-creatine-allergies/#ixzz27szjNSe1
 
Komt aardig overeen met waar ik last van heb, kap er maar mee dan helaas
 
mijn mening ivm supplementen je kan beter wat meer geld uitgeven voor degelijk merk dan heb je niet die kwaaltjes en krijg je ook obtimaal effect van het product ;) ik raad aan om universal storm creatine te nemen neem het zelf ook altijd en is een van de betere creatines;)
 
Als je dat eerder niet hebt gehad maar deze keer wel, dan ligt het misschien aan het product... Wat Kenzel zegt is onzin, creatine is creatine en creapure is simpelweg het meest zuivere wat er te krijgen is. "Een van de betere creatines" gaat niet op...
 
Ook gehad met die van xxl. Nu van creapure en niks aan de hand.
 
Ik heb het ook met Nr. 1 van B&F.
 
Pak gwn 5 gram per dag, kijken of je dan nog last ervan hebt
 
haa mede sporters,

ik ben sinds vorige week maandag begonnen met creatine.
nou heb ik een andere gekocht als dat ik eerst had.
heb lange tijd terug creatine van the natural health company gehad en nu wat body en fitshop zelf. creapure

nou begin ik net zoals ik toen had een soort van kleine bultjes op mijn borst, buik en schouders te krijgen.
komt dit door de creatine?
ik heb gewoon een oplaadfase van 5 dagen 4x5gr per dag en daarna 1x5gr per dag aangehouden.

Heb het ook gehad, krijg wat uitslag op mijn voorhoofd van de creapure creatine. Ben meer beginnen drinken (halve liter per dag meer) en het is volledig weg gegaan. Misschien een optie? Vind het persoonlijk een super product.

Ik neem 5 gram voor mijn ontbijt geen oplaadfase.
 
Okee ja ik heb na de oplaadfase gewoon 5gr per dag gepakt, misschien dat meer water drinken inderdaad zou kunnen helpen, ben nu gestopt sinds zaterdag maar de bultjes (vooral op m'n borst) zijn er zeker niet minder op geworden:(
 
Back
Naar boven