Fitness Seller

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De contest is dit jaar vlot en probleemloos verlopen met bijna geen manipulaties en geen oneerlijke deelnemers.

Ik heb maar een paar stemmen moeten verwijderen, en er is verder ook geen oneerlijk gedrag vastgesteld. De top 3 blijft daarmee onveranderd na controle. De top 10 heeft een kleine verandering. De ranking dit jaar is daarmee de volgende:

  1. KEUN :1e:
    -
  2. markrot :2e:
    -
  3. Ezravdb :3e:
    -
  4. bob k
  5. fonckie
  6. tyle
  7. Pumped
  8. victormor
  9. nickFreestyle
  10. TRXfreak

Voor een volledige ranking van de 16 deelnemers kan je kijken op volgende link: [Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd aan alle deelnemers voor de mooie prestaties, en natuurlijk in het bijzonder de winnaar(s). Zij mogen hun gegevens (naam en adres) via PB naar mij sturen om hun prijzen te verzilveren.

Ik bedank de sponsors; Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Bodylab, voor hun medewerking en gulheid, en volgend jaar is de contest er zeker weer! :)
 
Gefeliciteerd heren!
 
Gefeliciteerd aan de winnaar, ook aan de rest van de top 3. Zaten erg goede fysieken tussen dit jaar!
 
ow had zelfs niet door dat je al kon stemmen :p proficiat KEUN
 
Was een erg vette contest! Mijn dank aan de organisatie, sponsoren en stemmers, en natuurlijk de andere deelnemers!

Hier mijn eindwoorden.

Na de contest van 2011 waar ik met erg veel plezier aan had meegedaan, had ik mijn zinnen al gezet op 2012. Het is een goede motivatie om het beste uit jezelf te halen. Ik wou mijn beste shape behalen en kijken wat het publiek ervan vond, dat was mijn eerste insteek.

Toen de contest logjes uit de grond schoten en ik zag wie er allemaal meededen wist ik al snel dat dit een zwaar jaar zou worden. Op basis van de voorfoto's van de deelnemers had ik zelf al een soort rangvolgorde opgemaakt, en daarbij kwam ik niet in de top 5 voor :o Ik had ook al mijn gevaarlijkste concurrenten, die ik als de gedoodverfde top 3 zag in beeld. Ezra natuurlijk, waardoor we allemaal vorig jaar helemaal weggeblazen waren is natuurlijk een usual suspect. Massamonsters tyle en fonckie. Deze heren had ik in mijn verwachte top 3.

In de voorbereidende weken op de contest zag ik ingewikkelde schema's voorbij komen. De laatste week out: met zoveel gram carbs ga ik laden en dit en dat... Ehm ik tel ze niet eens, ik doe gewoon high carb of low carb :/ Werd er haast bang van met hoeveel precisie sommige anderen werkten. De laatste dagen kwamen bangelijke spoiler pics tevoorschijn, oa. van kandidaten met sterke shoot setups. Sommige heren zaten heerlijk van de vakantie te genieten terwijl ik nog door de laatste loodjes van de contest heen moest :D good times...

Mijn eigen shoot vond plaats in de badkamer :o Op de laatst mogelijke dag, 31 juli. Carbs en zout was naar mijn gevoel ok, lekker pompen en pics nemen. Mijn vader heeft de pics afgenomen, en ik hoopte van de contest vorig jaar geleerd te hebben en nu perfect mijn fysiek weergegeven te hebben op foto. De shoot was echter wat rommelig, een paar poses die ik in mijn hoofd had en wel goed leken kwamen toch niet zo tof uit. De FDB, een pose die voor mijn fysiek normaal heel goed lukt is compleet mislukt. Bij het kiezen van foto's achteraf kon ik geen 1 goede FDB vinden :o Ik heb op een gegeven moment een selectie van foto's gemaakt en deze in collage geplaatst, en eigenlijk was ik heel erg tevreden! Ondanks de rommelige shoot heb ik door toevallige mazzel een paar hele mooie foto's eruit weten te vissen. De BDB, een pose die ik voorheen nog 0x succesvol heb weten uit te voeren, en die ik nu eigenlijk genoodzaakt erin moest doen wegens het falen van de FDB, vond ik eigenlijk helemaal niet zo slecht. Achteraf gezien ben ik zelfs het meest tevreden over de BDB, en vind ik hem persoonlijk de knaller van mijn fotocollage van dit jaar. Foto's naar big T gestuurd en opgelucht mijn bedje in. Slapen kon ik natuurlijk niet goed, en mijn optimisme sloeg die nacht compleet om :p ik zag al die fysieken voor mij (no homo) en ik dacht hier kan ik toch echt never tegen opboksen. 'Ik mag blij zijn als ik mijn rang van vorig jaar nog mag behalen.'

De volgende morgen, woensdag 1 augustus, stond ik op, in volle verwachting of de contest nog begonnen was. Nee, nog niet. Nauwlettend hield ik elke update van big T in de gaten. Om 21:00 's avonds ging de contest van start, ik was online op dit moment natuurlijk :roflol:. De foto's waren in de galerij geplaatst en ik klikte er om 21:00 stipt op. Nog geen enkel cijfer of commentaar was afgegeven. Ik keek naar de foto's van mijn concurrenten. God ****ing damnit. Nog nooit zoveel geF5'd. Er kwamen een paar mooie cijfers binnen, joepie! Na de start van de contest werden er snel veel stemmen uitgebracht. Fawking 2de plaats notering! Was er heel erg blij mee!! Stond op een heel kort moment zelfs even gelijk met KEUN, toen we beiden, nadat er al een stuk of 10 stemmen waren uitgebracht, op een 9.64 uitkwamen. Zo wat was dat spannend! Maar KEUN was niet te stoppen, en al gauw was er een vrij goot gat tussen mij en de nr.1 en de nr.3 gevallen, waardoor de wedstrijd na het roerige beginnetje niet echt spannend meer is geworden. Maar wat hield ik die galerij in de gaten die week, was erg geinteresseerd in het zien van de beoordeling en het commentaar op mij en mijn concurrenten.

Het was een toffe wedstrijd, maar hij is toch anders gelopen als gedacht. Tyle en fonckie, die echt een kast van fysiek bezitten kwamen in hun foto's niet erg goed uit de verf. Ezra, ook al nog steeds in een dijk van een shape, vond ik persoonlijk beter vorig jaar, toen hij ons allemaal verbaasd en verwonderd heeft in de contest van 2011. Hierdoor had ik de mazzel dat mijn eigen foto's, die naar mijn mening toch erg goed gelukt waren (al zeg ik het zelf :p) deze rang notering hebben weten te behalen. En dan de grootste verbazing van 2012, waardoor ik eigenlijk helemaal weggeblazen werd: KEUN. Ik zag hem helemaal niet aankomen (ook al wist ik dat deze man er top bijstond, ik had nog een beetje de foto's van 2j geleden in het hoofd :p). Enorme progressie behaald en een ijzersterke shape neergezet. Gefeliciteerd makker, je hebt het verdiend! Maar ook de andere deelnemers, sommigen meer dan anderen, (al wil ik geen namen noemen), hebben op mij een goede indruk gemaakt met hun discipline en interessante logs. Vele sterke fysieken gezien, die volgend jaar misschien wel eens bijzonder gevaarlijk kunnen worden.

Een geslaagde contest dus, en ik kijk er naar uit om volgend jaar opnieuw te strijden in de DBB contest 2013, want daar doe ik uiteraard aan mee! Dat jaar ga ik voor het goud! Ik beloof jullie: ik kom droger, harder, scherper te staan met betere proporties... en lichter :cool:
 
Congrats aan de winnaars :) Mooie contest is het geworden, benieuwd wat volgend jaar brengt en wie er weer van de partij zijn!
 
Proficiat.En wat hebben ze nu precies gewonnen ?
 
Mooi, mooi. Vond het moeilijk tussen de eerste drie. Ik heb puur voor Markrot gestemd omdat ik van de top drie met hem het meest in "aanraking" kom + omdat hij ook een goed fysiek heeft (net zoals Keun en Ezra).
 
Mooi, mooi. Vond het moeilijk tussen de eerste drie. Ik heb puur voor Markrot gestemd omdat ik van de top drie met hem het meest in "aanraking" kom + omdat hij ook een goed fysiek heeft (net zoals Keun en Ezra).

Wat bedoel je met aanraking?
Keun was de overduidelijke winnaar met de bodybuilding jury bril op, in combinatie met een erg pleasing fysiek.
 
Wat bedoel je met aanraking?
Keun was de overduidelijke winnaar met de bodybuilding jury bril op, in combinatie met een erg pleasing fysiek.

Bodybuilding bril? Bedenk wel dat bodybuilding een sport van persoonlijke smaak is, en iedereen heeft weer een andere voorkeur in een bepaald type fysiek.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 19:50 ----------

Mooi, mooi. Vond het moeilijk tussen de eerste drie. Ik heb puur voor Markrot gestemd omdat ik van de top drie met hem het meest in "aanraking" kom + omdat hij ook een goed fysiek heeft (net zoals Keun en Ezra).

Bedankt voor je steun continu sid. Wat bedoel je met aanraking btw (sure no homo?).
 
Proficiat.En wat hebben ze nu precies gewonnen ?

1e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

2e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 175 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 175 euro *
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt

3e plaats
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt
*Te besteden in de shop van de sponsor.


Best flinke prijzen dus ;)
 
Gefeliciteerd mannen!
 
Bodybuilding bril? Bedenk wel dat bodybuilding een sport van persoonlijke smaak is, en iedereen heeft weer een andere voorkeur in een bepaald type fysiek.

Klopt, maar vind het bij jou moeilijk beoordelen omdat er geen fb pics zijn.
Die kleine frames + poses kunnen het totaal beeld heel anders weergeven.

Natuurlijk geen haat dit of afbraak aan je fysiek (ziet er heel goed uit).
Alleen heb je geen Fullbody pics? Aangezien bijna alle contest leden dit hebben en het toch een veel beter beeld geeft
 
Klopt, maar vind het bij jou moeilijk beoordelen omdat er geen fb pics zijn.
Die kleine frames + poses kunnen het totaal beeld heel anders weergeven.

Natuurlijk geen haat dit of afbraak aan je fysiek (ziet er heel goed uit).
Alleen heb je geen Fullbody pics? Aangezien bijna alle contest leden dit hebben en het toch een veel beter beeld geeft

Ah ok, snap je punt. Beiden hebben ook wel voordelen en nadelen imo. (grotere uitvergroting springt weer iets beter in het oog) Maar je hebt zeker gelijk, zo is het wel weer makkelijker om verbreken te verbergen heheh :p
 
Goed gewerkt, mooie verhalen en mooie prijzen van de diverse supplementen zaken !
 
Bedankt voor je steun continu sid. Wat bedoel je met aanraking btw (sure no homo?).

Jij hebt mee geweerwolft (virtuele aanraking) + bent even groot (identificerende aanraking) + ik droom er van door jou echt aangeraakt te worden (no homo).
 
Body&FITshop.nl wil iedereen bedanken voor zijn of haar deelname. We hebben hele goede winnaars en gefeliciteerd met jullie behaalde overwinning. De top3 mag mij een berichtje sturen, dan zorgen we voor de prijzen :) Ik hoop jullie allemaal eens op het podium te zien :thumbs:

Ralf
 
:thumbup:
zeker respect voor iedereen, die meedeed,
naast iedereenzijn duidelijke verbetering,
inderdaad grappig hoe belangrijk je foto kwalititeit is

volgende keer doe ik mee!
 
Back
Naar boven