XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest 2012

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd aan iedereen! Keun, proficiat met je eerste plaats. Meer dan verdiend!
 
Jij hebt mee geweerwolft (virtuele aanraking) + bent even groot (identificerende aanraking) + ik droom er van door jou echt aangeraakt te worden (no homo).

Ok bedankt man...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gefeliciteerd heren!

Ps Over een paar jaar ga ik meedoen met mijn Schwarzenegger look a-like spieren. ;) Als er troostprijzen waren, dan had ik nu al meegedaan. :roflol: :trollface:
 
Klopt, maar vind het bij jou moeilijk beoordelen omdat er geen fb pics zijn.
Die kleine frames + poses kunnen het totaal beeld heel anders weergeven.

Natuurlijk geen haat dit of afbraak aan je fysiek (ziet er heel goed uit).
Alleen heb je geen Fullbody pics? Aangezien bijna alle contest leden dit hebben en het toch een veel beter beeld geeft

Dit was ook de reden waarom ik een 9 gaf. Ik zie liever FB foto's.
 
Congratz aan alle deelnemers! Zijn allen winnaars :)
 
Van harte heren en Makrot, leuk verslag!
 
Wtf?! De hele ****ing contest is langs mij heen gegaan. K*tzooi, mijn stem niet eens uit kunnen brengen (ja weet ik eigen fout). Helaas zal mijn beoordeling niet meer megenomen worden maar ga vanavond alsnog even alles goed bekijken en goed beoordelen.

Alsvast kan ik zeggen: proficiat Keun, ben zwaar onder de indruk van je fysiek, je hebt alles gegeven en staat er echt super bij. En ook Markrot ziet er top uit, proficiat man.
 
Gefeliciteerd mannen! Mooie top 3.
 
Net terug van vak, maar van harte voor de top 3 met het behalen van de winst & prijzen.
En de rest uiteraard met het verbeteren en optimaliseren van hun fysiek :thumbs:

Tot de volgende!
 
Goed gedaan. Leuke prijzen :)
 
Gefeliciteerd mannen #1, #2 en #3! Geheel terecht.

Verder ben ik van mening dat de optie van stemmen van de deelnemers "off" gezet had moeten worden. Deelnemers hebben wel een mening, maar die hoort imo niet mee te tellen in een wedstrijd, dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Anyway, met mijn eigen resultaat ben ik zeer tevreden. Het was een mooie steppingstone en leerschool om direct door te gaan knallen naar iets heel moois.

Ik zag het meer als een spirituele overwinning op mijzelf.
Back 2 the gym...
 
Gefeliciteerd allen!

Een vraag: Is het een all-natural wedstrijd of maakt dat geen **** uit?
 
Gefeliciteerd allen!

Een vraag: Is het een all-natural wedstrijd of maakt dat geen **** uit?
Als jij iedereen wilt controleren, be my guest.
 
Als jij iedereen wilt controleren, be my guest.

Dat stel ik niet voor. Ik vraag of er ook nog regels zijn die dan maar op goed vertrouwen enigzins gehandhaafd moeten worden.
 
Dat stel ik niet voor. Ik vraag of er ook nog regels zijn die dan maar op goed vertrouwen enigzins gehandhaafd moeten worden.
En je denkt dat mensen te vertrouwen zijn als het om prijzen van honderden euro's gaat en regels die niet te controleren zijn? :D
 
En je denkt dat mensen te vertrouwen zijn als het om prijzen van honderden euro's gaat en regels die niet te controleren zijn? :D

Over het algemeen kan je het ook wel een beetje zien aan iemands logje/progressie.
 
Over het algemeen kan je het ook wel een beetje zien aan iemands logje/progressie.

Je weet dat het gaat om bodybuilding.Niet om dat meteen te linken aan.Maar als je een leuke spannende wedstrijd wilt kom je er niet onderuit.Zou je het naturel doen ben ik bang dat je mannen krijgt die zich kunnen verstoppen achter een tl buis.
 
Je weet dat het gaat om bodybuilding.Niet om dat meteen te linken aan.Maar als je een leuke spannende wedstrijd wilt kom je er niet onderuit.Zou je het naturel doen ben ik bang dat je mannen krijgt die zich kunnen verstoppen achter een tl buis.

Tja, de top 3 was naturel, dus dat valt nog wel mee :rolleyes:
 
Back
Naar boven