Fitness Seller

Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest 2014

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Beetje laat maar goed.

De contest is dit jaar vlot en probleemloos verlopen met geen manipulaties en geen oneerlijke deelnemers. De top 3 blijft daarmee onveranderd na controle. De ranking dit jaar is daarmee de volgende:

  1. Bart2412 :1e:
    -
  2. determination :2e:
    -
  3. Jwdoetookmee1 :3e:
    -
  4. bob_k1
  5. dannyz
  6. Alainie
  7. Wengstertje1
  8. Lenn1
  9. skatermarvin4
  10. Stallone_power1
  11. Draidy
  12. rffnck

Voor een volledige ranking van de 12 deelnemers kan je kijken op volgende link: [Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd aan alle deelnemers voor de mooie prestaties, en natuurlijk in het bijzonder de winnaar(s). Zij mogen hun gegevens (naam en adres) via PB naar mij sturen om hun prijzen te verzilveren.

Ik bedank de sponsors; XXL Nutrition, Bodyenfitshop.nl, Sportfood.nl, voor hun medewerking en gulheid, en volgend jaar is de contest er zeker weer! :)
 
gefeliciteerd aan alle deelnemers die de eindstreep hebben behaald en natuurlijk helemaal gefeliciteerd voor de top 3 en mogen jullie van jullie prijzen genieten.

misschien volgend jaar weer een deelname voor mij of ik krijg echt jeuk in de wedstrijden.

Ik ga me in iedergeval opmaken voor de flexcup en vond dit een mooie ervaring weer, een hoop geleerd :D
 
Yes, goed gedaan Bart !!

En al de rest natuurlijk ook ;)
 
Goed gedaan mannen , i am proud ;)
 
proficiat mannen !
 
Nice! De rest ook gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd aan alle deelnemers. Respect!
 
Super :)
Gefeliciteerd iedereen!
 
Gefeliciteerd allen!
 
top! Bart Pm me even dan stuur ik je de coupon ;-)
 
Gz!

just here for the pics [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik mij goed herinner was ik 7de op het tijdstip van de sluiting. Maar niet dat het iets uithaalt. :rolleyes:
 
Gefeliciteerd

Als ik mij goed herinner was ik 7de op het tijdstip van de sluiting. Maar niet dat het iets uithaalt. :rolleyes:

en determination 1e en alainie 4e
 
Gefeliciteerd



en determination 1e en alainie 4e

Heeey, ik word bedrogen hiero! :( Dit had ik nog wel op mijn CV durven zetten, een 6e plek uiteraard niet :D
 
Proficiat aan de winnaar en aan de overige deelenemers.
Het resultaat mag er wezen.

Volg nog maar recent alles, dus ben benieuwt welke prog. jullie volgend jaar gemaakt hebben.
 
Gefeliciteerd allen.

Netjes Bart, volledige terecht!
 
Back
Naar boven