AndroidHealthClinic

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB contest 2016

Bezoekers in dit topic

Thanks! En de rest ook grats met hun plaatsing! Blij met eerste positie!!!
 
Proficiat... één voor één winnaars! Respect
 
Doe je volgend jaar weer mee?

Ik gok dat hij een wedstrijd gaat doen en daarmee een bepaalde athleet status verwerft.. En daarnaast zal hij het nu ook wel een ander gunnen denk ik.
 
Gefeliciteerd allemaal!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Doe je volgend jaar weer mee?

Ik gok dat hij een wedstrijd gaat doen en daarmee een bepaalde athleet status verwerft.. En daarnaast zal hij het nu ook wel een ander gunnen denk ik.

Afhankelijk af mn staat tzt. Ik verwacht niet meer dan 1 wedstrijd in de tussentijd te pakken en als ik mee kan doen doe ik mee! Vind dit altijd een erg leuke competitie en absoluut een goede motivatie. Heb mezelf dankzij deze competitie een stuk verder gepushed de afgelopen maanden dan ik zonder had gedaan.

En met gunnen heeft het niks te maken toch? Vond de 1e plek totaal niet vanzelfsprekend en vorig jaar was t ook best spannend. Bob kwam dit jaar erg dichtbij, en lang niet iedereen vond mij beter dan bob k including myself. Zonder jouw hernia was het wellicht nog spannender geweest dus ik denk dat je bob en jezelf (en wie weet wie er volgend jaar meedoet) tekort doet als je het hebt over "gunnen"
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als Bob Een back pic had gemaakt had ie bij mij op 1 gestaan ;)

Lees je dit bob k ?

Maak volgende keer een FUCKING backpic! :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Als Bob Een back pic had gemaakt had ie bij mij op 1 gestaan ;)

Lees je dit bob k ?

Maak volgende keer een FUCKING backpic! :D

Jij bent me ook een eigenwijze he :roflol:
Had ook wel een BDB bij de shoot maar die was echt grandioos mislukt en helaas niet meerdere shots gemaakt, vandaar de keuze voor een andere backpic die ik op een andere manier wel weer heel vet vond. Volgend jaar krijg jij een dikke vette BDB van mij :D
 
Toch vond ik het wel erg stoer dat de front DBD van beide heren er gewoon op stond. Ik zuig echt enorm in een front DBD :roflol: Op basis daarvan zou ik zeker geen derde zijn geworden :D
 
Toch vond ik het wel erg stoer dat de front DBD van beide heren er gewoon op stond. Ik zuig echt enorm in een front DBD :roflol: Op basis daarvan zou ik zeker geen derde zijn geworden :D

En mijn BDB valt weer in het niets bij die van jullie :sad:
 
En mijn BDB valt weer in het niets bij die van jullie :sad:

Geloof er niks van, maar volgens mij heb je hem al in de doofpot gestopt of niet? :D
 
Jij bent me ook een eigenwijze he :roflol:
Had ook wel een BDB bij de shoot maar die was echt grandioos mislukt en helaas niet meerdere shots gemaakt, vandaar de keuze voor een andere backpic die ik op een andere manier wel weer heel vet vond. Volgend jaar krijg jij een dikke vette BDB van mij :D
Betekent dit dat je volgend jaar sowieso weer mee doet?
 
Jullie zijn srs allemaal winnaars voor mij.
 
weet er iemand wie van de winnaars van vorige jaren wedstrijden iq gaan doen na winnen van deze contest?

Just curious ;)
 
Ik had zelf Bob op 1 staan, maar wel lang getwijfeld.


Mooie prestatie van alle 5! Volgend jaar hopelijk meer deelnemers. :thumbs:
 
proficiat aan alle drie :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven