MuscleMeat

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest Mannen 2010

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Dit jaar is de contest zeer vlot en probleemloos verlopen, mede dankzij de nieuwe regels zoals het alleen kunnen stemmen na 30 dagen registratie en minimaal 50 posts. Kloontjes kregen hierdoor geen kans. Er zijn wel minder stemmen en reacties dan in eerdere jaren, maar de kwaliteit is er op vooruit gegaan. Ik denk ook dat het gezorgd heeft voor een eerlijk resultaat, en meer in verhouding staat tot wat de vaste leden van de deelnemers dit jaar vonden.

Ik heb geen enkele stem moeten verwijderen, en er is ook geen oneerlijk gedrag vastgesteld. De uitslag blijft dus onveranderd na controle. De ranking dit jaar is dus de volgende:

  1. nightfly
  2. jeppe
  3. verb
  4. Rob G
  5. KukiShu
  6. grotesjaak
  7. Wienand
  8. stallone_power
  9. KEUN
  10. Pleister

Voor een volledige ranking van de 18 deelnemers kan je kijken op volgende link: [Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd aan alle deelnemers voor de mooie prestaties, en natuurlijk in het bijzonder de winnaar(s). Zij mogen hun gegevens (naam en adres) naar mij sturen via PB om hun prijzen te verzilveren. Omdat de winnaar dit jaar al elite member is, mag hij die prijs cadeau doen aan een andere deelnemer naar keuze, uit de top 5.

Ik bedank de sponsors (Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.nl) voor hun medewerking en gulheid, en volgend jaar is ie er natuurlijk weer!
 
Proficiat!
 
Iedereen gefeliciteerd!
Alleen al meedoen en zo hard werken voor een resultaat is al een overwinning opzich :)
 
gefeliciteerd jongens
 
Van Harte, allen super resultaat neer gezet!!
 
Mooi dat het zo goed is verlopen!

Terechte top 5 ook!:) Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd buffels!
 
Het was een harde voorbereiding en toffe contest! Thnx voor de positieve reacties allemaal en proficiat Nightfly, Jeppe, Verb, en natuurlijk alle andere deelnemers.
 
Gefeliciteerd iedereen!!! Vond er gaaf om te zien, des te moeilijker om te stemmen... Mooie uitslag!
 
Iedereen van harte gefeliciteerd!

Dit moet wel een leuke ervaring zijn... misschien volgend jaar ook eens meedoen, al heb ik wel nauwelijks massa!
 
van harte iedereen
 
Van harte iedereen, echte buffels zitten er tussen hier!
 
het was een toffe contest met goede deelnemers!

nightfly, jeppe, verb - gefeliciteerd! ook Rob, die waarschijnlijk z'n elite membership binnensleept ;)
 
Was inderdaad een mooi contest dit jaar en een leuke ervaring:D

Big-T, hoe zit het met de deelnemers die zichzelf hebben beoordeeld, worden deze wel nog verwijdert? Anders kan je in principe iedereen die dat al niet hebben gedaan een tien geven
(tenzij het het eindcijfer niet doet beinvloeden, dan heb ik niks gezegt)
 
Back
Naar boven