XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest Mannen 2010

Bezoekers in dit topic

mooi uitslag goed gewerkt jongens!
 
Top 3 is terecht!
You will see ma next year guys, bigger, better, harder ;)
 
Respect voor alle deelnemers en gefeliciteerd!!
 
Gefeliciteerd iedereen
 
Was op vakantie tijdens de contest, maar echt totaal andere uitslag dan ik van te voren verwacht had :)

Maar wel eerlijk. Vind het mooi dat iemand van de oude garde alle jonkies achter zich laat. Moet ook hoop geven voor anderen die er op 'latere' leeftijd nog wat van willen maken.
 
proficiat aan alle deelnemers die zich hiervoor ingezet hebben!
 
Mooie uitslag! Alle winnaars van harte gefeliciteerd en ik hoop dat de andere deelnemers volgend jaar gewoon weer van de partij zijn :)
 
Een te verwachte uitslag. Daarom dit jaar ook maar niet gestemd.
Aantal members ondergewaardeerd imo.

toch proficiat
 
ook van mij gefeliciteerd :D
 
Was op vakantie tijdens de contest, maar echt totaal andere uitslag dan ik van te voren verwacht had :)

Maar wel eerlijk. Vind het mooi dat iemand van de oude garde alle jonkies achter zich laat. Moet ook hoop geven voor anderen die er op 'latere' leeftijd nog wat van willen maken.


hehe dat is waar..kom de laatste tijd meer 40 en 50-ers tegen die op het podium gaan nog..
dan heb ik zoiets van: het kan altijd nog. in 2 jaar kan veel en dan ben ik NOG MAAR 30 :D
 
Goed gedaan allemaal!:thumb:

Ik zie alleen wel dat er jonge, natural, jongens vergeleken worden met ervaren, doorgewinterde kuurders. Appels met peren dus.

Misschien een idee om volgend jaar een natural en niet natural contest te doen. Is natuurlijk nooit helemaal te controleren, maar lijkt me iets eerlijker dan deze contest. Waarschijnlijk durven er dan ook meer mensen mee te doen?

Neemt verder niks weg van het resultaat van dit jaar, maar misschien een idee?:)
 
Goed gedaan allemaal!:thumb:

Ik zie alleen wel dat er jonge, natural, jongens vergeleken worden met ervaren, doorgewinterde kuurders. Appels met peren dus.

Misschien een idee om volgend jaar een natural en niet natural contest te doen. Is natuurlijk nooit helemaal te controleren, maar lijkt me iets eerlijker dan deze contest. Waarschijnlijk durven er dan ook meer mensen mee te doen?

Neemt verder niks weg van het resultaat van dit jaar, maar misschien een idee?:)

Dit is de reden dat ik niet gestemd heb.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ervaring heeft gewonnen...wacht maar over ehhh 13 jaar..
 
Nice, de uitslagen zijn goed en eerlijk.
 
Back
Naar boven