AndroidHealthClinic

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest Mannen 2011

Bezoekers in dit topic

Iedereen gefeliciteerd heren, jullie dedication maken jullie allen winnaars!!
 
Netjes en gefeliciteerd.
 
Gefeliciteerd allemaal!
Was het harde werk wel waard denk ik :P
 
Top 3 gefeliciteerd!!
 
Gefeliciteerd allemaal, Leuk dat jullie mee deden. Ik vond het leuk de logs te volgen!

Veel plezier met de prijzen!
 
merci voor de stemmen iedereen!
 
Iedereen gefeliciteerd!
 
gefeliciteerd, een terechte top.

en volgend jaar doe ik ook mee :D
 
Gefeliciteerd jongens! ;)
 
Proost mannen :klink: .
 
Bedankt voor de stemmen hoor mensen!

Hier nog even een kleine eindspeech:
Dit was mijn eerste dbb contest en ik vond het erg spannend om mee te doen. Ik was erg benieuwd om te kijken hoe mijn foto's ontvangen zouden worden door dbb maar toen ik ging kijken stond ik stomverbaasd op de 4de plek :eek: maar ik zag al welke beesten op de 5de en 6de plek stonden, en ik wist dat ik dit niet af kon houden. Toch was ik erg benieuwd hoe de contest zich zou ontvouwen met de stemmen dus ik heb vaak gekeken, zeker 10% van de views in de contest komen van mij waarschijnlijk. Ik ben zelf erg tevreden met mijn eindplaatsing en het was een mooie wedstrijd! Ik heb er ook lering uit getrokken voor de volgende keer, dan ga ik aan mijn zwakke punten werken, en misschien dat ik dan zelfs een keer voor de prijzen mee kan doen als er niet teveel beesten gaan meedoen :o
 
Gefeliciteerd allemaal !
 
Iedereen gefeliciteerd met het resultaat!
 
gefeliciteerd mannen! En een terechte top 3!
 
Feli heren!
 
Gaat ie er weer vandoor met de eerste plek hoor :mad:



:D:D nr 1!

En ezra en lenny natuurlijk ook welverdiende plekken!!


Beowulff: heel sterk man!
 
Mooie race en felicitaties voor de winnaars.
 
Gefeliciteerd, mooie uitslag geworden :) Jammer dat ik op vakantie was en niet kon stemmen maar zo te zien had Rob al genoeg stemmen :)
 
Gefeliciteerd mooie top 3!
 
respect voor alle deelnemers en felicitaties voor de winners (op welke plek ze ook geeindigd zijn) :thumbs:
 
Back
Naar boven