XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag en prijsuitreiking DBB Contest Mannen 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Dit jaar is de contest alweer zeer vlot en probleemloos verlopen, dankzij de regels die sinds 2010 van kracht zijn zoals het alleen kunnen stemmen na 30 dagen registratie en minimaal 50 posts.

Ik heb geen enkele stem moeten verwijderen, en er is ook geen oneerlijk gedrag vastgesteld. De uitslag blijft daarmee onveranderd na controle. De ranking dit jaar is dus de volgende:

  1. Rob S. :1e:
    -
  2. Ezravdb :2e:
    -
  3. lenny1 :3e:
  4. beowulf
  5. Einstein
  6. markrot
  7. Tymen
  8. victormor
  9. Rah Rah Man
  10. BearelleJonas

Voor een volledige ranking van de 22 deelnemers kan je kijken op volgende link: [Link niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd aan alle deelnemers voor de mooie prestaties, en natuurlijk in het bijzonder de winnaar(s). Zij mogen hun gegevens (naam en adres) via PB naar mij sturen om hun prijzen te verzilveren. Omdat de winnaar dit jaar al elite member is, mag hij die prijs cadeau doen aan een andere deelnemer naar keuze, uit de top 5.

Ik bedank de sponsors; Bodyenfitshop.nl , XXLNutrition.nl en Beefjerkywildwest.nl, voor hun medewerking en gulheid, en volgend jaar is de contest er natuurlijk weer! :)
 
Gefeliciteerd iedereen! Had deze top 3 al verwacht.
 
Gefeliciteerd, erkenning voor het harde werk :)
 
Gefeliciteerd allemaal!
 
proficiat!!
 
Nogmaals, bedankt iedereen voor het stemmen :D

En de andere deelnemers gefeliciteerd met jullie prestaties!


En de sponsors enorm bedankt voor het mogelijk maken van de prijzen :)
 
Laatst bewerkt:
Zeer nette top 3, jammer dat er niet meer meedoen. Volgend jaar zal ik plek 1 opeisen hehehehe
 
Gefeliciteerd jongens ;)
 
gefeliciteerd top-3
 
Gefeliciteerd mannen!!!
 
Feli Klapstaart heren! Klasse!:cheer:
 
Bedankt voor de stemmen allemaal! Het elite membership schuif ik dan door naar de nr 2, Ezravb :)
 
Bedankt voor de stemmen allemaal! Het elite membership schuif ik dan door naar de nr 2, Ezravb :)

thanks man :) jij nog gefeliciteerd met de overwinning :cool:
 
Proficiat!!!
 
voor alle mannen goed werk gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd mannen!
 
Gefeliciteerd terechte winnaar ... Ik doe volgend jaar gewoon weer mee ;)
 
Gefeliciteerd, top 10 was zeer netjes! :)
 
Back
Naar boven