Fitness Seller

Uitslag examens!

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
62
Nog heel even ( tussen 4 en 5 ) dan krijg ik te horen of ik geslaagd ben, nog meer die op hun tandenknarzen op dit moment van de spanning? ( valt mee hoor :P ).

Groetjes!
 
Lol lucky you, ik ben nog maar begonnen aan de examens, 28 juni de uitslag.
 
MonsterStrength zei:
Lol lucky you, ik ben nog maar begonnen aan de examens, 28 juni de uitslag.
Me 2
 
akiraC zei:

makes 3 of us, gezellig. Alles is al goed (genoeg) gegaan bij mij. Allemaal zeer matige examens op de vakkan die niet goed hoefden te zijn en op het vak dat het moest goed zijn is dat ook gelukt.
 
eej ed jij hier, nog wat gevangen?

mijn halve familie krijgt morgen de uitslag, vandaag is voor de vmbo'ers mwhahah
 
zal havo zijn zeker? aangezien je 17 bent?

ik ben allang blij met mn 7 die ik vandaag terugkreeg voor europees en internationaal recht :cool:

ik gaf niks om mn examenuitslag, ik was zelfverzekerd terwijl de leraren me 20% kans van slagen gaven.. ik ging nooit naar school.. al mn klasgenoten gunde het me niet enzo..

hoe meer mensen het voor je hopen, hoe kleiner je kans wordt, zo zie ik het maar altijd! dus bij deze: ik misgun het je ontzettend! :D
 
nofear train! zei:
eej ed jij hier, nog wat gevangen?

mijn halve familie krijgt morgen de uitslag, vandaag is voor de vmbo'ers mwhahah

niet zo denigrerend!
 
RvR zei:
zal havo zijn zeker? aangezien je 17 bent?

ik ben allang blij met mn 7 die ik vandaag terugkreeg voor europees en internationaal recht :cool:

ik gaf niks om mn examenuitslag, ik was zelfverzekerd terwijl de leraren me 20% kans van slagen gaven.. ik ging nooit naar school.. al mn klasgenoten gunde het me niet enzo..

hoe meer mensen het voor je hopen, hoe kleiner je kans wordt, zo zie ik het maar altijd! dus bij deze: ik misgun het je ontzettend! :D

hbo cker? aangezien je niet echt slim bent?
ik had een 8,6 voor europees en internationaal, uni:p
 
4 UUR her uur van de waarheid is ingegaan :cool:
 
nofear train! zei:
hbo cker? aangezien je niet echt slim bent?
ik had een 8,6 voor europees en internationaal, uni:p

Boeien, recht is zwaar makkelijk :p
 
Rob G zei:
Boeien, recht is zwaar makkelijk :p

klopt maar die TU stelt ook geen drol voor, beetje scheikunde 3eklas en wat schaalmodellen maken.:p
 
heb geen examens gedaan maar ken een boel mensen die morgen de uitslag krijgen!
 
Ik ben helaas niet van de hbo kant, maar dat zien jullie tog wel aan me gedrag enzo?, ik ben een vmbo'er :D
 
Degene die geslaagd zijn, van harte gefeliciteerd
 
Back
Naar boven