AndroidHealthClinic

uitslag kont (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frutenier

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
820
Waardering
1
ik heb dus al een hele tijd last van uitslag op mijn achterwerk (lees: puisten), had het vroeger ook al wat
maar sinds ik goed train en eet is het veel verergerd.
weet iemand of er daar een middeltje tegen bestaat of iets?
 
Lees de eiwit sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/

11. Wat kan ik doen tegen puistjes?

Er zijn vele mensen die bij het innemen van eiwitten al snel een intolerantie ervoor ontwikkelen. Het lichaam kan de eiwitten niet goed aan en dit geeft zichtbare en onzichtbare problemen. Om dit te voorkomen of op te lossen zijn er een aantal mogelijkheden.
Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
Neem vitamine B tabletten, capsules of injecties.
Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
Drink meer zuiver water.
Eet minder suikers en vetten.
Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
Doe vaker aan cardio.
Ga af en toe in de sauna.

En voor smeersels, probeer dit eens:
- Benzoylperoxide hydrogel (droogt de boel uit)
- Inderm erytromycine (antibiotica voor cutaan gebruik, werkt ontstekingsremmend)
Voor die 2e moet je naar de huisarts, de 1e kun je bij je apotheek halen. Ik had geen puisten op mn kont trouwens, maar op mn rug. Dit hielp bij mij goed! Sterkte ermee..!
 
Probeer dit eens:

ROOSCURE SHAMPOO

Op droge huid insmeren, 5 minuten laten zitten en dan goed afspoelen. Je kan het kopen bij kruidvat, flesje kost 8 euro, spul werkt erg goed vind ik.
 
Ja weet ik, maar de werkzame stof (ketoconazol) is ook erg goed voor de huid. Voor mij werkt het erg goed voor uitslag op mijn rug en ik gebruik het ook op mijn gezicht. Er is ook een topic over op DBB hiero, voor veel mensen werkt het ech erg goed.

Eerste paar dagen elke dag gebruiken, dan om de dag een aantal keer en dan 1 a 2 keer per week ofzo. Je kan het altijd proberen he :)
 
Ja weet ik, maar de werkzame stof (ketoconazol) is ook erg goed voor de huid. Voor mij werkt het erg goed voor uitslag op mijn rug en ik gebruik het ook op mijn gezicht. Er is ook een topic over op DBB hiero, voor veel mensen werkt het ech erg goed.

Eerste paar dagen elke dag gebruiken, dan om de dag een aantal keer en dan 1 a 2 keer per week ofzo. Je kan het altijd proberen he :)

ah, ok dan, goed zal ik proberen, want het is ****ing irritant die uitslag:(
thanx ;)
 
Scrubben schijnt goed te zijn.
 
Een verse staalborstel doet wonderen bij de puisten op je reet.
Ook als je puisten op je eikelmans hebt, komt een flinke staalborstel goed van pas. :roflol:
 
Back
Naar boven