XXL Nutrition

Nieuws Uitslag labtesten vitamine D3 Body&Fitshop en XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

ik ben vit D en wat is deze
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier.

Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid.

Edit: Bij deze de bijlagen.
Hoe is dit verschil te verklaren? No hate, gewoon een serieuze vraag
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier.

Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid.

Edit: Bij deze de bijlagen.

Staat geen stempel en handtekening op dus het is geen officieel rapport, dit zijn trouwens jullie eigen woorden die toen betrekking hadden op de eerste WP test die door de Uni van Maastricht is gedaan.
Wel weer toevallig dat jullie testen wel weer met het label overeenkomen.
 
Hoe is dit verschil te verklaren? No hate, gewoon een serieuze vraag

Wij hebben onze eigen testen en dit is hoe onze producten zijn! Wij staan voor 100% achter onze producten.
De rest van de testen kunnen wij ons zelf niet in vinden en zijn waarschijnlijk gedaan door de concurrent om ons zwart te maken. Ook onze vit D3 is van Volac, dus gegarandeerde kwaliteit.

Gr,
Ralf
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier.

Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid.

Edit: Bij deze de bijlagen.

Jullie caps zijn 226mg?
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier.

Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid.

Edit: Bij deze de bijlagen.

Misschien is de leverancier onbetrouwbaar?
 
Typische "labo testen" die ze meesturen, denk je dat ze zullen zeggen dat hun product teveel afwijkt.
 
Wij hebben onze eigen testen en dit is hoe onze producten zijn! Wij staan voor 100% achter onze producten.
De rest van de testen kunnen wij ons zelf niet in vinden en zijn waarschijnlijk gedaan door de concurrent om ons zwart te maken. Ook onze vit D3 is van Volac, dus gegarandeerde kwaliteit.

Gr,
Ralf
Dit is zeer goed.

Dirk
 
Wij van WC eend...
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier.

Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid.

Edit: Bij deze de bijlagen.

Zet jezelf toch niet zo voor lul, kerel.

Doelbewust inferieure kwaliteit verkopen om grotere winsten te behalen en als het aan het licht komt jezelf nog belachelijker maken met zulke doorzichtige goedpraterij. :rolleyes:

"Wij staan 100 procent achter onze producten" :laugh:
 
Naar aanleiding van de test hier hebben wij direct contact opgenomen met onze leverancier. Hieronder reactie: Zoals gisteren gemeld hebben wij de hoogste prioriteit gegeven aan het uitvoeren van een analyse naar het gehalte aan vitamine D in uw capsules DD0005DR lot 250314. Ons resultaat is zeer goed, wij vinden namelijk 5414 IE vit D per capsule van 150 mg terug, wat neerkomt op 108,3%. In bijlage vind je alvast de verslagen terug. Ik stel voor om door een derde onafhankelijk geaccrediteerd labo de testen nogmaals te laten uitvoeren. Een normale en goede uitslag. Wij zullen nog een 3e lab nogmaals laten testen voor alle zekerheid. Edit: Bij deze de bijlagen.

Hoi welkom, wat zijn je doelen?
 
Zou het een goede idee zijn om de creatine van B&F te testen?
 
Zou het een goede idee zijn om de creatine van B&F te testen?
Waarom alles van b en f testen? Liever van merken die niet van b en f zijn omdat al bewezen is dat producten van b en f niet super zijn
 
Zou het een goede idee zijn om de creatine van B&F te testen?

Goed idee, maar op wat precies? Creatine en creatinine? Of uitgebreider zoals zware metalen en opvulmiddelen?
 
Goed idee, maar op wat precies? Creatine en creatinine? Of uitgebreider zoals zware metalen en opvulmiddelen?

Zware metalen en een analyse van de samenstelling om andere verontreinigingen uit te sluiten.

Opvulmiddelen lijkt me sterk gezien creatine niet heel duur is, maar het zou zomaar kunnen. Dus een analyse van het % per is misschien handig. Natuurlijk moeten we even naar de kostprijs kijken.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Waarom alles van b en f testen? Liever van merken die niet van b en f zijn omdat al bewezen is dat producten van b en f niet super zijn

Omdat het kan :p Ik hou niet van bedrijven die mensen bedriegen.

Ik weet al welke merken/firma's ik kan vertrouwen en supplementlabtest.com maakt dat nog wat duidelijker in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
hoe doen jullie dat met producten die jullie gekocht hebben bij b&f en die niet de correcte inhoud hebben? terugsturen en geld terug?
 
hoe doen jullie dat met producten die jullie gekocht hebben bij b&f en die niet de correcte inhoud hebben? terugsturen en geld terug?
Contact opnemen met Ralf, regelt vast iets sensationeels voor je....
Oh ja sorry vergeten voor te stellen
 
Laatst bewerkt:
Ik maak me niet zo druk om wat extra vitamine D.


Wie zet de volgende actie op om Omega 3 te testen? (en dan vooral ook op metalen en andere onzuiverheden testen)
 
Ik maak me niet zo druk om wat extra vitamine D.


Wie zet de volgende actie op om Omega 3 te testen? (en dan vooral ook op metalen en andere onzuiverheden testen)
Ik zou dit best willen organiseren. Ik heb het nu heel druk maar over 2 weken weer wat rustiger zodat ik alles kan bekijken
 
Back
Naar boven