AndroidHealthClinic

Uitslag Mr: Olympia 2013

Bezoekers in dit topic

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
MEN'S BODYBUILDING


1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Dennis Wolf
4. Shawn Rhoden
5. Dexter Jackson
6. Jay Cutler
7. Roelly Winklaar
8. Mamdouh Elssbiay
9. Branch Warren
10. Lionel Beyeke
11. Victor Martinez
12. Cedric McMillan
13. Evan Centopani
14. Steve Kuclo
15. Toney Freeman
16. Baitollah Abbaspour
16. Brandon Curry
16. Essa Obaid
16. Johnnie Jackson
16. Robert Piotrkowicz
Bron http://contests.npcnewsonline.com/contests/2013/ifbb_mr_olympia/

Phil is een terechte winnaar, mooi fysiek en een aardige gast.
Ik had Roelly boven Cutler gezet, maar verder een is het een mooie Olympia geweest.

wioxef.png
 
Toch een prachtige speech van Phil!
 
Terechte winnaar. Ik had Roelly ook hoger gezet, maarja de 4x mr. O zetten ze eenmaal hoger omdat hij een publiekslieveling is... Roelly zag er gewoon beter uit
 
Waar komt opeens die Wolf vandaan? Wat een verrassende prestatie was dat! Lionel mocht van mij ook ietsje hoger, verder lijkt me dit wel een redelijk eerlijke uitslag.

Ps: Jammer dat Jay niet beter voor de dag kwam...
 
Wat ik uit het commentaar begreep heeft wolf altijd problemen gehad om zijn massa te behouden bij het lichamelijk voorbereiden voor een O en is het hem dit jaar beter gelukt
 
Phil Heath is de nieuwe Coleman of Haney. Hij moet zelf stoppen of iemand moet zijn arm eraf zagen. Anders blijft die man gewoon winnen.
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Terrechte uitslag. Wel jammer dat er in de press conference voorgaande de mr.O Kai Greene naar mijn mening een beetjee respectloos werd behandeld.
 
Wolf verdiende 3e plek, goeie gast, mooi esthetisch fysiek. Werkt hard, ging alleen vaak fout in zijn prep.
Phil 1e, logisch top of the bill fysiek, zijn enige minpuntje naar mijn mening is dat door zijn smalle schouders ze borst in verhouding een kleine omtrek heeft. Kai zal altijd in de schaduw blijven, of hij moet echt overduidelijk de beste zijn, wil hij winnen moet de rest wel heel erg off on stage komen.
Heel tof dat Roelly 7e is, hij stond er super goed bij.
 
thums up voor dennis wolf, prachtige prestatie. verder een redelijk terechte uitslag denk ik. kai greene zag er goed uit maar phil was gewoon de terechte winnaar
 
knap van roelly en van wolf ben ik zoiezo ook steeds meer "fan" geworden
 
dikke speach van phill hoor! wat de buiten wereld gewoon niet weet en ziet, maar wat hij er toch "gewoon even" bij moet doorstaan
 
Dennis Wolf heeft een zeer goede prestatie geleverd.
 
dikke speach van phill hoor! wat de buiten wereld gewoon niet weet en ziet, maar wat hij er toch "gewoon even" bij moet doorstaan

Aan de ene kant mee eens, aan de andere kant zijn er 192034914 mensen die het zwaarder hebben. Veel zwaarder...
 
Aan de ene kant mee eens, aan de andere kant zijn er 192034914 mensen die het zwaarder hebben. Veel zwaarder...

En dus omdat andere het zwaarder hebben heeft hij het niet zwaar of mag hij het niet vermelden?
 
En dus omdat andere het zwaarder hebben heeft hij het niet zwaar of mag hij het niet vermelden?

Nee, maar er wordt gedaan alsof hij een gigantisch zwaar leven heeft.
 
Een beetje dramatiseren mag ook wel. Houden Amerikanen wel van ;)
 
Back
Naar boven