Fitness Seller

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.273
Waardering
47.066
Lengte
1m86
De stemmen zijn geteld. Helaas waren er een aantal zo flauw om opzettelijk 1 ster te geven om de score van die persoon opzettelijk omlaag te halen. Daarom zijn alle 1-sterbeoordelingen eruit gehaald en dat betekent dat we uitkomen op de volgende eindstand:


1. BB_ :1e: = 4,7894736842

2. Strive4muscle :2e: = 4,7021276596

3. wesleyb8 :3e: = 4,55

4. Furryx94 :cheer: = 4,3658536585


5. Simsalabimmusclesforsewin = 4,1951219512
6. Claire = 4,1034482759
7. Ano_261020 = 3,8461538462
8. Onit = 3,625
9. Brab0 = 3,5
10. imnewhere = 3,32
11. SandJ = 3,1578947368

Gefeliciteerd voor de winnaars. Zij kunnen contact opnemen met de sponsoren voor hun prijzen. Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen. Jullie mogen allen enorm trots zijn op het eindresultaat.
 
proficiat allemaal, wat nipt :)
 
Mooie uitslag
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Mijn felicitaties voor de winnaars, en bedankt iedereen die heeft meegedaan en zo de contest levend en leuk houdt. Ook wovano bedankt voor het organiseren!

BB_ Strive4muscle wesleyb8 Furryx94 stuur even jullie adresgegevens en welk boek jullie van mij willen hebben, dan doe ik deze z.s.m. op de post voor jullie.
 
Alle deelnemers gefeliciteerd met het overleven van de contest! In het bijzonder wil ik natuurlijk de top 4 feliciteren. Goed resultaat en dik verdiend BB_ Strive4muscle wesleyb8 Furryx94.

Zonder wovano was de contest niet mogelijk. Bedankt voor het organiseren en het in goede banen leiden van de contest. Je hebt de puntenverdeling goed opgelost!

Daarbij gaat mijn dank ook uit naar de sponsoren XXL Nutrition, Fitness Seller ,The Dutch Giant en Galen. Bedankt voor het ter beschikking stellen van de prijzen. Volgend jaar sleep ik er een prijs uit.
 
Laatst bewerkt:
De stemmen zijn geteld. Helaas waren er een aantal zo flauw om opzettelijk 1 ster te geven om de score van die persoon opzettelijk omlaag te halen. Daarom zijn alle 1-sterbeoordelingen eruit gehaald en dat betekent dat we uitkomen op de volgende eindstand:


1. BB_ :1e: = 4,7894736842

2. Strive4muscle :2e: = 4,7021276596

3. wesleyb8 :3e: = 4,55;)

4. Furryx94 :cheer: = 4,3658536585


5. Simsalabimmusclesforsewin = 4,1951219512
6. Claire = 4,1034482759
7. Ano_261020 = 3,8461538462
8. Onit = 3,625
9. Brab0 = 3,5
10. imnewhere = 3,32
11. SandJ = 3,1578947368

Gefeliciteerd voor de winnaars. Zij kunnen contact opnemen met de sponsoren voor hun prijzen. Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen. Jullie mogen allen enorm trots zijn op het eindresultaat.
Goed opgelost. Die mensen zouden imo sowieso in de toekomst niet meer moeten kunnen stemmen.

Ze hebben geluk dat je niet zo ver kunt terugkijken, anders had ik ze ook nog even in een topic gedropped. Ik had sowieso gezien dat LM ook meespeelde. Die moet sowieso demodd worden.

Gefeliciteerd BB en Strive4muscle imo een terechte plaatsing.
 
Iedereen hartelijk gefeliciteerd! Ook aan alle deelnemers alleen al dikke respect dat jullie mee hebben gedaan.

BB_ jij met name, je ziet duidelijk dat jij de meeste moeite hebt genomen voor de foto’s, alleen al daarvoor petje af (en dan heb ik het nog niet ovet de transformatie).

Winnaars geniet van jullie prijs!

Ik hoop wel dat het stemsysteem voor komende jaren onder de loop wordt genomen. Kan de contest alleen maar op vooruit gaan!
 
BB_ zijn benen staan niet op zn frontshot en zou dus eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden :trollface:

jokes inb4 weer een rel let it go
Ik vond dit ook heel jammer.
Zeker na die foto waarbij er een hoop aders te zien waren dat BB_ dropte in het laatste foto topic. Ik voelde me ietwat onbevredigend achter gelaten. Daarom ook maar 1 ster gegeven.
 
Het gaat ook verdomme ieder jaar hetzelfde:roflol:

Die stemming slaat eigenlijk nergens op, maar kan me wel vinden in de huidige top 3.
 
BB_ zijn benen staan niet op zn frontshot en zou dus eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden :trollface:

jokes inb4 weer een rel let it go
Is ook niet verplicht toch? Je mag kiezen, voor of achter staat me bij. Of is dat dit jaar gewijzigd?
 
Zo krijgt het verhaal toch nog een onverwachts einde, dat had ik na gisteren niet meer zien aankomen. :) (Maar gisteren kunnen we maar beter vergeten om er een leuk en goed gevoel aan over te houden. :D)

Voordat ik akkoord ga met de uitslag, hoor ik graag of Strive4muscle (en wesleyb8 ) zich kunnen vinden in deze uitslag, aangezien ik in zie dat ik degene ben die het meest profiteert van dit besluit. (Ondanks dat ik het er mee eens ben dat niemand een 1 ster verdient en een 1 ster dus niet een serieuze beoordeling is, zeker niet voor de top x.) Zo niet, ben ik bereid mijn prijs te delen (de top 3 prijzen zeg maar).

Verder wil ik in de eerste plaats wovano heel erg bedanken voor de organisatie en het in goede banen leiden en mogelijk maken van deze contest. :thumbs: Verder natuurlijk de sponsoren XXL Nutrition, The Dutch Giant Fitness Seller en Galen.

Daarnaast alle deelnemers natuurlijk voor het geweldige resultaat, jullie zijn allemaal winnnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald. :cheer:

En tot slot ('last but not least') iedereen voor het volgen van de logs, motiveren, adviseren en het stemmen, het was superleuk en ik vond het tof om mee te doen! :)

Mijn felicitaties voor de winnaars, en bedankt iedereen die heeft meegedaan en zo de contest levend en leuk houdt. Ook wovano bedankt voor het organiseren!

BB_ Strive4muscle wesleyb8 Furryx94 stuur even jullie adresgegevens en welk boek jullie van mij willen hebben, dan doe ik deze z.s.m. op de post voor jullie.
Uiteraard prijken al jouw boeken reeds in mijn bescheiden boekenkast. Daarom wil ik het boek graag aan een ander geven die het verdient. Aangezien de nummers 1 t/m 4 al een boekenprijs hebben, sluit ik hen uit. Ik twijfel tussen Simsalabimmusclesforsewin en Ano_261020 , want vind dat zij beiden een superfysiek hebben en erg veelbelovend zijn, en dat op die leeftijd. Omdat ik zelf geen keus kan maken en het zo eerlijk mogelijk wil houden, kijk ik naar de uitslag en zie ik dat o.b.v de stemming (wel zo democratisch) Simsalabimmusclesforsewin vijfde is geworden, dus ontvangt hij het boek naar keuze. Wel wil ik daarbij de sidenote geven: mocht je voor het AAS-boek gaan, lees je goed in, maar wacht nog een paar jaar. Daar zul je geen spijt van krijgen. Je bent nu nog op een leeftijd dat de hormonen door je lijf gieren en je testosteronlevels van nature op zijn hoogst zijn. Je bent in de bloei van je leven en kracht en herstel en progressie zullen nu nog top zijn, dat gaat in de toekomst wellicht minder worden, dus wacht nog een paar jaar. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik in de top 4 ook :)
Eigenlijk wel. Wel mooi dat ze de 4e plek prijs er in houden.

De top 4 is wanneer ik kijk naar het totaal plaatje van effort, droogheid, moeite erinsteken, naturel/niet, etc. etc. wel goed zo. Wel vind ik Ano_261020 wat laag qua plaatsing..
 
Back
Naar boven