XXL Nutrition

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kan ik nog stemmen?
Zeker, maar om het eerlijker te houden, kun je enkel blind stemmen en is het multiple-choice. Stem je A, B, C of D? Ik zal het even doorgeven, maar pas wel een correctie toe voor gokkans.
 
Laatst bewerkt:
Congratz! Heb nog maar 2 winnaar mails gehad voor de code terwijl ik hier 4 winnaars zie. Mail info@musclemeat.nl om de code prijs te ontvangen!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Congratz! Heb nog maar 2 winnaar mails gehad voor de code terwijl ik hier 4 winnaars zie. Mail info@musclemeat.nl om de code prijs te ontvangen!
4e prijs. Was geen winnaar van jullie bonnen helaas.
Mocht je ze graag kwijt willen ik was een goede 4e.
 
Troostprijs voor de nummer laatst? :cool:
 
Congratz! Heb nog maar 2 winnaar mails gehad voor de code terwijl ik hier 4 winnaars zie. Mail info@musclemeat.nl om de code prijs te ontvangen!
O ja shit ik moet mijn prijzen nog claimen. Mijn 400 liter vrieskist zit nog nokvol met name met MM, sla altijd groot in. Ik zal een mailtje sturen. :D
 
Er zijn genoeg mensen die hun vriezer wel op willen offeren omdeze te laten vullen hoor :D

Japio :)
Ik heb ook echt een gat in mijn hand . Als ik iets bestel bij Musclemeat of XXL Nutrition ] of Bulk Powders en 2 dingen nodig heb, eindig ik altijd met een bestelling van 200 euro omdat die repen er ook wel lekker uitzagen of iets in de aanbieding was of een grootverpakking toch voordeliger is. :roflol: Boodschappen gaat vaak net zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook echt een gat in mijn hand . Als ik iets bestel bij Musclemeat of XXLtje of Bulk Powders en 2 dingen nodig heb, eindig ik altijd met een bestelling van 200 euro omdat die repen er ook wel lekker uitzagen of iets in de aanbieding was of een grootverpakking toch voordeliger is. :roflol: Boodschappen gaat vaak net zo.
dat droom ik ook wel eens...:o en dan sta ik bij de kassa en dan komt de afgang....iets met pasje dat nee roept...blikken op je gericht en alles achter moèten laten. Voelt best ruk....zelfs als droom :(
 
O ja shit ik moet mijn prijzen nog claimen. Mijn 400 liter vrieskist zit nog nokvol met name met MM, sla altijd groot in. Ik zal een mailtje sturen. :D
Goed ik bedoel...als jij en je vriezer het niet aankunnen stel ik me wel beschikbaar 🤣
 
dat droom ik ook wel eens...:o en dan sta ik bij de kassa en dan komt de afgang....iets met pasje dat nee roept...blikken op je gericht en alles achter moèten laten. Voelt best ruk....zelfs als droom :(
Met een briefje van 20 ff enkele dingetjes halen en denken dat je genoeg hebt. :( Ken mezelf inmiddels beter dan dat :roflol:
 
Met een briefje van 20 ff enkele dingetjes halen en denken dat je genoeg hebt. :( Ken mezelf inmiddels beter dan dat :roflol:
Nadeel van het digitaal betalen, je haalt zo makkelijk je pasje er langs en online met een vingerscan of pincode heb je in luttele seconden een aanslag op en bankrekening gepleegd zonder dat je merkt dat je (zoals vroeger) echt geld aan het uitgeven bent dat door je vingers glijdt.
 
  • Haha
Waarderingen: Saus
Nadeel van het digitaal betalen, je haalt zo makkelijk je pasje er langs en online met een vingerscan of pincode heb je in luttele seconden een aanslag op en bankrekening gepleegd zonder dat je merkt dat je (zoals vroeger) echt geld aan het uitgeven bent dat door je vingers glijdt.
Daarom pin ik mijn geld nu voor de week
 
Wij kopen nauwelijks iets met cash. Maar we houden dan ook wel heel erg autistisch bij hoeveel geld we uitgeven per maand (#excelnerds)
 
Met een briefje van 20 ff enkele dingetjes halen en denken dat je genoeg hebt. :( Ken mezelf inmiddels beter dan dat :roflol:
Gewoon aanbiedingen in de gaten houden. Briefje maken met alleen het hoogstnoodzakelijke en van tevoren al kijken wat je max kan besteden... Dan schrappen van het briefje wat niet in het budget past en enkel en alleen wat er op het briefje staat (laten) halen.... (wordt vanzelf een gewoonte :o, maar blijft vaak wel lastig )
 
Back
Naar boven