XXL Nutrition

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

Bezoekers in dit topic

Dat is het enige?
Er zijn wel nog wat dingen.
Mijn voorstel is dan ook, ga even weg bij mama en huur je iets in een stad en kijk of het je bevalt.
 
voor een 40urige werkweek.
zou ik wel minimaal met 3k netto thuis willen komen. in die 4 jaar had je ook een ton extra kunnen verdienen ipv te gaan studeren.

er zijn genoeg functie's waarmee je met meer dan 2500 netto thuis komt en dat zonder hbo opleiding.

randvoorwaarden is ook nog wel een dingentje. atv dagen 13e maand. winstuitkering. vrije dagen noem maar op.
Ik heb betaald gestuurd en daarna verder gestudeerd naast mijn werk. Studiekosten door de baas betaald, maar kosten waren niet zo het issue, eerder tijd. Arbeidsvoorwaarden zijn prima, heb nog een berg vakantiedagen staan (dit jaar nog geen vakantie genomen), ik houd altijd over.
 
Meer werkgelegenheid, daar heeft reistijd (woon-werk) vervolgens ook mee te maken etc etc

Of van die gekke extroverten die een sociaal leven belangrijk vinden.
Ah ja het standaard riedeltje.

Want een sociaal leven is anders niet mogelijk?

Er zijn wel nog wat dingen.
Mijn voorstel is dan ook, ga even weg bij mama en huur je iets in een stad en kijk of het je bevalt.
Geen reden om uit huis te gaan. Ik zit goed in mijn 5* sterrenhotel. De ervaringen die ik heb gehad in grote steden /verhalen zijn voor mij genoeg. Laat mij maar mooi op een afstandje wonen
 
Geen reden om uit huis te gaan. Ik zit goed in mijn 5* sterrenhotel. De ervaringen die ik heb gehad in grote steden /verhalen zijn voor mij genoeg. Laat mij maar mooi op een afstandje wonen
Parasiet.
 
Ah ja het standaard riedeltje.

Want een sociaal leven is anders niet mogelijk?

Geen reden om uit huis te gaan. Ik zit goed in mijn 5* sterrenhotel. De ervaringen die ik heb gehad in grote steden /verhalen zijn voor mij genoeg. Laat mij maar mooi op een afstandje wonen
Ga je verhuizen naar een plek om een sociaal leven te zoeken, of zoek je een huis/woonplek waar je sociale leven zich al bevind? Ligt aan je situatie :)
 
Mijn vader noemt me altijd een teek..

Ga je verhuizen naar een plek om een sociaal leven te zoeken, of zoek je een huis/woonplek waar je sociale leven zich al bevind? Ligt aan je situatie :)
Ik liet mijn sociale omgeving niet bepalen waar ik zou gaan wonen, zo groot is Nederland ook niet, met auto/ov ben je ook zo overal.
 
In Heerlen zijn de huizen bijna voor niks en is dicht bij platinum gym.
 
Mijn vader noemt me altijd een teek..


Ik liet mijn sociale omgeving niet bepalen waar ik zou gaan wonen, zo groot is Nederland ook niet, met auto/ov ben je ook zo overal.
Niet iedereen is zo. Veel mensen hechten nu eenmaal waarde aan "hun stad". Hetzij omdat ze daar geboren zijn of omdat al hun vriendin en familie daar wonen

Mij boeit het persoonlijk geen fuck, ik heb geen enkele band met een stad of woonplaats ondanks dat ik al heel m'n leven in dezelfde stad woon. Aan de andere kant wil ik niet te ver reizen naar m'n werk.

Nu loop ik in 5 minuten naar m'n werk :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Mijn vader noemt me altijd een teek..


Ik liet mijn sociale omgeving niet bepalen waar ik zou gaan wonen, zo groot is Nederland ook niet, met auto/ov ben je ook zo overal.
Jouw papa lijkt me een prima kerel.
 
zeker weten ,in de techniek sowieso 2500,00 - 2800,00 netto per 4 weken ,schoolniveau achterlijke debiel
Iedere bouwvakker haalt dit wel.
Tevens is dit loon naar mijn gevoel een comfortabel loon en al je dit als jonge dertiger reeds hebt dan heb je geen reden tot klagen.
 
voor een 40urige werkweek.
zou ik wel minimaal met 3k netto thuis willen komen. in die 4 jaar had je ook een ton extra kunnen verdienen ipv te gaan studeren.

er zijn genoeg functie's waarmee je met meer dan 2500 netto thuis komt en dat zonder hbo opleiding.

randvoorwaarden is ook nog wel een dingentje. atv dagen 13e maand. winstuitkering. vrije dagen noem maar op.
Alles in de verkoop als je je werk een beetje redelijk doet. Basis salaris zit ik al boven de 2500 netto en heb niet eens diploma’s en ben 23 :p
 
Telefoniste, receptionist, licht administratief werk, callcenter, horeca, , taxi chauffeur, kamermeisjes,winkelpersoneel, intercedent (zonder de bonus) die verdienen vaak minder dan 14 euro bruto per uur. Ligt ook aan de regio in de randstad liggen de lonen hoger .
 
Telefoniste, receptionist, licht administratief werk, callcenter, horeca, , taxi chauffeur, kamermeisjes,winkelpersoneel, intercedent (zonder de bonus) die verdienen vaak minder dan 14 euro bruto per uur. Ligt ook aan de regio in de randstad liggen de lonen hoger .
Die zijn goed voor 88,5% van de alleenstaanden?
EE2A455A-E8E5-41E3-9527-4ADEF82E9B3E.png
 
Iedere bouwvakker haalt dit wel.
Tevens is dit loon naar mijn gevoel een comfortabel loon en al je dit als jonge dertiger reeds hebt dan heb je geen reden tot klagen.
Nog nooit in mijn leven gehad als ik overuren niet mee tel :(
 
Omdat mijn ouders hetzelfde denken

Zwolle is klein ???

Ik woon er express net naast, scheelt me minstens 50k voor dezelfde woning :)
 
Back
Naar boven