Fitness Seller

Aankondiging UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.274
Waardering
47.068
Lengte
1m86
De stemmen zijn geteld. Na een kleine herberekening van de scores i.v.m. ongeldige stemmen is dit de uitslag:

Transformatiecontest

1. SP1988 :1e:
= 4,77/5

2. Skatermarvin = 3,33/5

3. SandJ = 2,44/5

4. imnewhere = 1,56/5

Bodybuilding contest

1. mucci :1e:
= 4,8/5

2. KEUN = 4,5/5

3. Skatermarvin = 3,08/5

Gefeliciteerd voor de winnaars SP1988 en mucci. Zij kunnen contact opnemen met de sponsoren voor hun prijs. :)
 
Pff Nice :heart:

Proficiat SP1988, dik verdiend!

Ook aan alle andere deelnemers goed gedaan. Hopelijk zien we jullie volgend jaar opnieuw :)

En aan de stemmers: dikke merci :D :heart:
+1

Super dat er ondanks de omstandigheden van dit jaar weer een bigT contest is en congratz mucci voor de 1e plek🎉
 
Laatst bewerkt:
kon zelf geen stem uitbrengen want ik ben net terug van een kleine break op het forum, maar helemaal top mucci en SP1988, mooie winnaars.
maar godverrr KEUN , wat een geweldig fysiek heb je ook.
ook een dikke congrats naar de nummers 3 en 4, zegt verder helemaal niks over de inzet die jullie er persoonlijk voor hebben ingezet.
het was natuurlijk een ***periode om zo een een contest te organiseren.
 
De enige die het écht serieus heeft genomen is mucci. KEUN heeft ofc een harde shape neergezet maar die was meen ik al bezig met prep voor podium dus kwa transformatie viel dit mee.
 
De enige die het écht serieus heeft genomen is mucci. KEUN heeft ofc een harde shape neergezet maar die was meen ik al bezig met prep voor podium dus kwa transformatie viel dit mee.
Ik was in eerste instantie alleen van plan om deel te nemen aan de contest - uiteindelijk toch het ijs gebroken om het podium op te gaan. Thx!
 
Om de een of andere reden het stemmen op
De BB contest over het hoofd gezien, maar bij deze gaat m’n stem ook nog naar mucci
Super shape neer gezet
 
Om de een of andere reden het stemmen op
De BB contest over het hoofd gezien, maar bij deze gaat m’n stem ook nog naar mucci
Super shape neer gezet
Bedankt Crash:heart:
 
Gefeliciteerd! Terechte winnaars!

Ook weleens fijn om een keer geen 4e te worden:roflol: Vond het fijn om als podiumvulling te fungeren, maar ben bang dat er volgend jaar nog beister weinig contest is als deze trend zich zo voortzet..
 
Helemaal vergeten te stemmen :o , maar kan me helemaal vinden in de uitslag.

Felicitaties voor de winnaars. :thumb:
 
Ah op die manier! Ik hoop volgend jaar meer deelnemers.zoals jullie twee te zien!
Ah je wilt dat ik bijvoorbeeld meedoe dus? :L Buiten dat ben ik t met je eens. Weinig gemotiveerde goed-uitziende mensen hier, laat staan die nog met dit contest willen meedoen. 2 dus zo te zien.
 
Huh was er een contest?

Gefelicitaart
 
  • Haha
Waarderingen: KEUN
Ah je wilt dat ik bijvoorbeeld meedoe dus? :L Buiten dat ben ik t met je eens. Weinig gemotiveerde goed-uitziende mensen hier, laat staan die nog met dit contest willen meedoen. 2 dus zo te zien.

Ik denk dat jij wel dedicated genoeg bent om een harde shape neer te zetten.
Dus ja, why not?
 
Ik denk dat jij wel dedicated genoeg bent om een harde shape neer te zetten.
Dus ja, why not?
Omdat ik dan weer richting de 70kg zou gaan moest ik serieus hard cutten. En dus imo niet waard om zoveel kracht & moeite in te moeten leveren voor het forum-contest wat levendiger te maken, want voor mezelf zou het dan zeker niet zijn. Dan liever een powerlift contest wat niks veranderd aan m'n huidige trainingen & voeding, gewoon een maandje/maandje half voor de PR's beetje cutten zodat die IPF score beter is zonder al te veel krachtverlies.
 
Back
Naar boven