XXL Nutrition

uitslag van mijn eerste wedstrijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Oke had mijn eerste wedstrijd.. ging lekker.. had een goeie coach.
Op de wedstrijd had ik voor alle 9 beurten alleen maar witte lampen, oftuwel mijn techniek en uitvoering was goed..

verder had ik een totaal van 647,5kg
openers waren SQ 200, BP 150, DL 220
alles ging zoals geplanned.. dus om jullie niet lastig te vallen met mijn slappe gelul waren mijn uiteindelijke getallen : SQ 230, BP 167,5 en DL 250kg..

alles behalve BP waren nieuwe persoonlijke records en was er erg blij mee..
 
Ja, en... hoeveelste was je?
Klinkt alleszinds indrukwekkend, wauw!
 
ik was overall winner van de junioren..
en van alle deelnemers was ik 4e.. :D
 
een aantal woorden : wij willen pics !!!

proficiat tho'...
 
En wat zeggen we dan? GOED BEZIG!! en idd pics als die er zijn :D
 
Gefeliciteerd !
 
goed gedaan Hulk :D
foto's zouden leuk zijn , als ze er zijn tenminste
 
komen eraan.. omdat ik mijn tijd steek in sporten ipv kopen van dure digicams.. moet ik het rolletje ontwikkelen en inscannen :p
 
Hulk, dat zie je weer verkeerd he! Stel je eens voor wat voor een tijd je bespaart als je een digicam hebt!

Al die tijd die nu uiot gaat naar het kopen en ontwikkelen van zo`n rolletje had je kunnen besteden aan de sport :D

Maar gefeliciteerd kerel!
 
Van harte Hulk! Ik dacht al, wat horen we weinig van je tegenwoordig.. mag ik hopen dat je je neus weer wat vaker om de hoek steekt hier?

Espi...en ik sluit me er bij aan.. foto's foto's foto's!!!
 
Hmm tnx you all.. maar esperantisto mij zul je weinig tegenkomen hier.. omstandigheden laten mij niet toe om te posten
 
Dat zijn zware gewichten, nice! :thumb:
 
kijk maar op mijn website :p
 
zou je niet wat smaller nemen bij deadlift? en wat breder bij banken (tenzij je daar al op de breedste legale grip bend)
 
vind het zo lekker aanvoelen.. heb jaren veel breder gepakt bij banken.. maar heb nu toch deze breedte gekozen.. iedereen vond het idd redelijk smal..

verder heb ik ook geen commentaar gehad op mijn deadlift houding.. ik heb hem iets breder om geen problemen met knieen en handen te krijgen..
 
top man,,, mijn congrats had je al in de gym gehad. Mooie beker... JUNIOR CHampion!!
 
Back
Naar boven