XXL Nutrition

uitslagen bloedonderzoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
2.802
Waardering
0
Zo hèhè ..
Na anderhalf jaar zoeken naar de oorzaak van mijn inmense moeheid .
Kwam ik een maandje geleden bij de internist met mijn vermoeiheidsklachten ,en spierzwakte ..
Dus hij heeft de hele mikmak laten prikken bij me .
Van HIV tot hepatitus abcdefghijklmnop....
chalmidia ... en weet ik veel allemaal .
Allemaal negatief getest ... uiteraard :p
Maar ik heb dus ergens in de afgelopen tijd pfeiffer opgelopen , en ik heb een vitamine D te kort in mijn bloed .
Die mafkezen kwamen vorig jaar zomer met fibromyalgie op de proppen als diagnose , waar ik me dus totaal niet bij neerkon leggen .
Want van 5 dagen trainen naar niks is wel merkwaardig , alhoewel ik natuurlijk weer de nodige operaties heb moeten ondergaan .
Mijn rechterheup is afgelopen november gedaan dus ja dan ben je wat zwakker .
Maar niet meer kunnen trainen omdat je al moe uit je nest komt , dat deed erg pijn .
Ik heb nu vitamine D tabletten , en ik lees de beschrijving ervan en ja hoor .
U kunt spierzwakte door een te kort aan D krijgen , duh :eek:
En voor je botten is het ook niet happy ....
En die pfeiffer gehad zonder te behandelen , dus dat zat door mijn lymfensysteem heen .
Maar ja dat is wel te verhelpen en nu slik ik een week die vitamine D ik voel me nu al beter .
Ff naar Zelzate van de week voor b12 ... en dan hoop ik binnen een maandje toch echt weer te trainen .
MIjn heup is nog niet helemaal denderend , dus ff kalm aan beginnen .
Maar ik kom terug , niet meer misschien op het tempo van toen
De ijzers gaan weer gegooid worden ....:D
 
Laatst bewerkt:
beterschap,hoop dat je weer kan knalle over een tijdje :)
 
Beterschap Happy ;)
 
beterschap gewenst.
 
Fijn voor je dat je weet waar het vandaan komt. Nu zorgen dat je er vanaf komt:D
 
Beterschap . Knal ze binnekort !
 
Ja ik dacht dat ik knetter werd van die vermoeidheid ..
Al snel gooien ze het op een depressie , ja je hebt genoeg meegemaakt bla bla .
Rot op je hebt ballen of niet .
Maar vermoeidheid in je lichaam is niet in je kop , ik ging er dwars tegen in natuurlijk .:mad:
Waardoor ik nog vermoeider werd , en ook dus depressief werd omdat je niet meer weg kon .:(
Normaal naar de aldi hobbelen , **** nee dat ben ik niet .
Maar ik slik nu al een week die vitamine D en ik voel me al een stukkie beter .
Alleen moet ik dan niet halve nachten slapen , ivm met nieuwe liefde hihihi
Maar ja is ook een goed medicijn zei de internist ....
Dus nog ff rustig aan en dan lekker weer knallen ..........:D
 
heel veel beterschap en kussie van mij
 
Beterschap! Goed om te horen dat je eindelijk weet wat er mis is! Hopen dat het snel allemaal weer goed komt!
 
Beterschap! Levertraan is trouwens heel goed, je hebt dan ook de visolien die je helpen met de opname van vitamine D. Hoe is je voedingsschema en je bloedsuiker?
 
vit D en Ca-metabolisme hebben verband met elkaar. Ca heb je oa nodig voor spiercontracties. ik zou zeggen, voor je Ca voldoende melkproducten (melk, yoghurt, kaas) en voor vit D zeker voldoende in de buitenlucht komen !! je lichaam synthetiseert dit zelf indien je 15min/dag voldoende delen van je lichaam blootstelt aan de zon (dus niet enkel je gezicht en handen, maar het is een begin)
 
Back
Naar boven