MuscleMeat

Uitslagen van de YBF 2008?

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen idee gozer, nr 1 criteria is symmetrie dan scherpte. Laat eens een foto zien, ik heb wel een idee wie je was maar zonder foto kan ik niks zinnigs zeggen. Het is vervelend als je je ondergewaardeerd voelt.

aan g-men Ben aan het wachten op fotos.
 
lieven: stond jij als enige in een fitnessbroekje? dan stond je idd vrij hard idd!

@niels: die amsterdam tattoo van je was de bom :p was samen met een maatje van je (sander) en nog een zooitje gasten kijken
 
hehe jouw armen zijn echt gruwelijk brian :D jij bent ook best lang denk?
 
Tjsahet niveau was opzich wel goed.. Maar ik was gewoon slecht.. Ik en mijn begeleidster zijn aan het zoeken naar de fout die is gemaakt waardoor ik gewoon een fles spa blauw was geworden.. Dit komt denk ik omdat ik te diep ben gegaan en rustig ben terug gaan eten.. Aangezien mijn lichaam niets wou hebben ervan nog meer ben gaan eten en toen is het in paniek geraakt (mijn lichaam) en daardoor vochtig geworden.. MIjn shape was gewoon slecht zelfde als die van vorige jaar baal er ook heel erg van.. ik ga door voor de Nac waarschijnlijk en dan moeten we de fout zien te herstellen en hebben we nog een kans...
 
Ben dit jaar 2e geworden in de Athletic klasse.
Het was een moeilijke klasse met 8 erg goeie gozers!
Ben trots met het resultaat en kan me vinden in het oordeel van de jury, de laatste week ben ik toch teveel massa kwijt geraakt doordat ik te diep ben gegaan..

Heb dit jaar ook een maat van me begeleid naar z'n eerste wedstrijd en hij is gewoon 1e geworden in de junioren performance klasse! Ben daar helemáál trots op! :D
 
Laatst bewerkt:
Tjsahet niveau was opzich wel goed.. Maar ik was gewoon slecht.. Ik en mijn begeleidster zijn aan het zoeken naar de fout die is gemaakt waardoor ik gewoon een fles spa blauw was geworden.. Dit komt denk ik omdat ik te diep ben gegaan en rustig ben terug gaan eten.. Aangezien mijn lichaam niets wou hebben ervan nog meer ben gaan eten en toen is het in paniek geraakt (mijn lichaam) en daardoor vochtig geworden.. MIjn shape was gewoon slecht zelfde als die van vorige jaar baal er ook heel erg van.. ik ga door voor de Nac waarschijnlijk en dan moeten we de fout zien te herstellen en hebben we nog een kans...

Veel succes ermee, ben benieuwd hoe je gaat presten op de NAC!
 
Tjsahet niveau was opzich wel goed.. Maar ik was gewoon slecht.. Ik en mijn begeleidster zijn aan het zoeken naar de fout die is gemaakt waardoor ik gewoon een fles spa blauw was geworden.. Dit komt denk ik omdat ik te diep ben gegaan en rustig ben terug gaan eten.. Aangezien mijn lichaam niets wou hebben ervan nog meer ben gaan eten en toen is het in paniek geraakt (mijn lichaam) en daardoor vochtig geworden.. MIjn shape was gewoon slecht zelfde als die van vorige jaar baal er ook heel erg van.. ik ga door voor de Nac waarschijnlijk en dan moeten we de fout zien te herstellen en hebben we nog een kans...

Ik ken het, bro.

Vorig jaar precies hetzelfde.Je pakt het beter op dan ik deed. :D :ohaha

Succes op de NAC. Hoop dat je ze wegblaast. :thumbs:
 
@ leeman thnks voor het complimentje betreft de tattoo;)

@ lieven je stond er inderdaad droog bij kerel we waren samen de langste van het groepje.
Ik vond het een sportieve uitslag en zoals gijs al zei symetrie gaat voor scherpte moet je maar aan nemen denk.

Gr Niels
 
Was ook in Beverwijk; wat een wedstrijd zeg toppie.
Iedereen van harte gefeliciteerd; jullie hebben een topprestatie geleverd.
Er was alleen 1 line-up met 30+ 40+ en 60+ kaas; zo vet. Zo zou ik echt een podium niet opdurven.
 
Was ook in Beverwijk; wat een wedstrijd zeg toppie.
Iedereen van harte gefeliciteerd; jullie hebben een topprestatie geleverd.
Er was alleen 1 line-up met 30+ 40+ en 60+ kaas; zo vet. Zo zou ik echt een podium niet opdurven.


maar dat is standaard bij veel wedstrijden er word in ze gepraat je kan het wel ga gewoon staan dan door de coach gezegt
en op de wedstrijd er nog slechter uit zien dat blijf je zien er zitten altijd wel gasten tussen dat je denkt wat doe je hier hoe durf je maar ja toch respect dat ze er toch staan alleen ze scoren niet op die manier en dan teleurgesteld zijn ja rara hoe komt dat whahahaahaha
 
maar dat is standaard bij veel wedstrijden er word in ze gepraat je kan het wel ga gewoon staan dan door de coach gezegt
en op de wedstrijd er nog slechter uit zien dat blijf je zien er zitten altijd wel gasten tussen dat je denkt wat doe je hier hoe durf je maar ja toch respect dat ze er toch staan alleen ze scoren niet op die manier en dan teleurgesteld zijn ja rara hoe komt dat whahahaahaha

haha wat een zin

maar je hebt wel gelijk
 
heb 1 van jullie toevallig de wedstrijd gezien waar robin edwards 1e van is geworden?
Ik train namelijk vaak met hem bij mij op de sportschool, maar ik weet niet in welke klasse hij mee deed. (was zijn eerste keer)

Hij stond in een klasse met 5 concurrenten
 
@ trickster

Ik denk dat ie bij mij in de klasse zat:D
Daar werd een Robin eerste als ik me niet vergis.

Klasse MR. fitness
 
Is robin eerste geworden? Erg cool voor hem, zn eerste keer dat die mee doet. Ben benieuwd naar zn foto's!
 
NoPainnoGain had volgens mij ook meegedaan. Weet iemand daar wat van?
 
wie zat er trouwens de hele tijd zn maatje aantemoedigen BOEM
 
Back
Naar boven