Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Vinny
Zoals wat op deze site staat?
en wat is de min leeftijd voor uitsmijters? ben net 17 geworden, wou graag op mijn 18ste beginnen.
http://www.veiligheidvoorop.nl/
zelfs een hele goede bouncer zou toch 5-10 man niet aankunnen?
of je moet met meerdere bouncers er tegen aan gaan?
als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?
als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?
Originally posted by Geoffke
Wegrennen als portier? Kijk, een portier is van nature een vechtersbaas, een bullebak.... en als je aan weglopen denkt dan zal je het niet lang uithouden als portier.
Want de jongeren zullen je testen, gegarandeerd.
En portier zijn, er hangt een hele wereld rond. Het is een milieu van vechten, wapens, geld en vrouwen.
Als portier kun je aardig wat geld verdienen, maar dan komen er ook andere zaken bij kijken. Portier zijn doet andere deuren opengaan, die dikwijls niet legaal zijn.
De bijbaan als portier spreekt me aan, omdat ik zo drugsdealers kan vatten die drugs verkopen aan de opgroeiende jeugd.
Die dealers zou ik echt kunnen vermoorden.
Je bent er helemaal nog niet klaar voor, en eerlijk gezegd zul je dat nooit zijn.
Je moet letterlijk en figuurlijk een ZWARE jongen zijn.
Originally posted by patrick
met drugsdealers wil je geen problemen. Althans niet met de wat grotere. Kijk maar naar die gozer in de Fahrenheitstraat in Den haag(200m van mij vandaan). Is ook door zn achterhoofd geschoten op een zondagmorgen om 9.30. En zn vriendin een dag later..........................
Originally posted by patrick
met drugsdealers wil je geen problemen. Althans niet met de wat grotere. Kijk maar naar die gozer in de Fahrenheitstraat in Den haag(200m van mij vandaan). Is ook door zn achterhoofd geschoten op een zondagmorgen om 9.30. En zn vriendin een dag later..........................