XXL Nutrition

Uitsmijter (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het idd niet al te veel uitmaakt hoe groot je bent als portier, OK een te klein iel ventje kan ook niet.
Het gaat er om dat hij gezag en respect uitstraald, en een reputatie hebt. Zoals Soulreaver al aanhaalt van die portier met 4 zwarte banden. Die vent heeft gewoon een reputatie opgebouwd die respect afdwingt terwijl het geen BB man is.
 
Geoffke> GHB is een party drug en wordt door drugsdealers verkocht. Het is echter gewoon een medicijn en wordt ook door bodybuilders gebruikt en door anabolendealers verkocht. Dan mag het ineens wel??
 
Originally posted by soulreaver
Geoffke> GHB is een party drug en wordt door drugsdealers verkocht. Het is echter gewoon een medicijn en wordt ook door bodybuilders gebruikt en door anabolendealers verkocht. Dan mag het ineens wel??

Als je als bb GHB neemt dan is dit niet louter om je bodybuildingfysiek te verbeteren, maar omdat je een psychisch probleem hebt.
Ook bijv. door het zo verslavende nubain zijn veel bb aan lager wal geraakt. O.a. Guy Grundy zijn carriëre was bijna afgelopen, maar gelukkig is hij afgekickt.
Nubain is dan ook een medicijn maar geen medicijn om je fysiek te verbeteren... daar moet je toch een onderscheid onder maken.
Methadon,contramal,morphine zijn toch iets verschillend dan een decainjectie, niet waar?

Anabolen en rec.drugs staan los van een en moeten niet met elkaar vergelijkt worden.
 
Originally posted by Geoffke


Als je als bb GHB neemt dan is dit niet louter om je bodybuildingfysiek te verbeteren, maar omdat je een psychisch probleem hebt.
Ook bijv. door het zo verslavende nubain zijn veel bb aan lager wal geraakt. O.a. Guy Grundy zijn carriëre was bijna afgelopen, maar gelukkig is hij afgekickt.
Nubain is dan ook een medicijn maar geen medicijn om je fysiek te verbeteren... daar moet je toch een onderscheid onder maken.
Methadon,contramal,morphine zijn toch iets verschillend dan een decainjectie, niet waar?

Anabolen en rec.drugs staan los van een en moeten niet met elkaar vergelijkt worden.

Het enige verschil is het doel waar het voor dient.. Ik zelf vind het bv. belachelijk dat als een vrouw de pil slik, dus niet medisch noodzalijk hormonen tot zich neemt dan kan dit. Neemt een man hormonen dan vliegt je dokter over de rooie. Het doel is anders, maar beide zijn hormonen met dezelfde bijwerkingen.

Zo ook met drug en anabolen, bb nemen ephidrine om droog te worden, in het party circuit is ephidrine ook populair en elke gerenomeerde dealer verkoopt dit, evenal ghb, het doel is verschillend, de stof gelijk, alleen een bb neemt ghb om goed te slapen omdat als je clen, t3, eca en ephidrine in je mik stopt je nog wellis wakker wil liggen en een partyganger neemt het om de euforie die het geeft op een feest. In beide gevallen nemen ze ghb, alleen volgens jouw is de bb niet fout, en de partyganger wel?? drugsdealers zijn mijn inziens fout, maar een heleboel anabolenhandelaren ook. ik zag in wag. een jochie van 16 lopen die net schildklierhormonen had gekocht en insuline, als je niet weet wat je doet is dat laatste dodelijk..
 
Originally posted by soulreaver


Het enige verschil is het doel waar het voor dient.. Ik zelf vind het bv. belachelijk dat als een vrouw de pil slik, dus niet medisch noodzalijk hormonen tot zich neemt dan kan dit. Neemt een man hormonen dan vliegt je dokter over de rooie. Het doel is anders, maar beide zijn hormonen met dezelfde bijwerkingen.

Zo ook met drug en anabolen, bb nemen ephidrine om droog te worden, in het party circuit is ephidrine ook populair en elke gerenomeerde dealer verkoopt dit, evenal ghb, het doel is verschillend, de stof gelijk, alleen een bb neemt ghb om goed te slapen omdat als je clen, t3, eca en ephidrine in je mik stopt je nog wellis wakker wil liggen en een partyganger neemt het om de euforie die het geeft op een feest. In beide gevallen nemen ze ghb, alleen volgens jouw is de bb niet fout, en de partyganger wel?? drugsdealers zijn mijn inziens fout, maar een heleboel anabolenhandelaren ook. ik zag in wag. een jochie van 16 lopen die net schildklierhormonen had gekocht en insuline, als je niet weet wat je doet is dat laatste dodelijk..

Wel, als ik echt slapeloosheid zou hebben tijdens een cuttingkuur dan zou ik in het ergste geval 's avonds gewoon een jointje smoren... Dan slaap je als een roos.
Als je dan al naar de GHB moet grijpen dan is dit gewoon een excuus om je rec.druggebruik te rechtvaardigen.
En met clen en T3 kom je toch al ver... waarom opeens ephedrine?
 
Als voorbeeld gewoon. Ik noemde gewoon een aantal stoffen die niet bepaald slaapverwekkend zijn..
 
En me bro werkt bij TSC ( The security Company ) Als bij baantje.
overdag werkt hij bij europol, bij de beveiliging

Die staan meestal bij grote feestjes enzo..alleen hij heeft een beetje druk dus kan hem nu niet lastig vallen met vragen.

Hij heeft wel Judo gedaan, maar hij is niet echt zo breed. wel lang. Maar hij kan wel relaxed praten...


The Security company is een kinderbedrijf. die worden in gezet omdat ze zo groot zijn maar 90% bestaat uit kinderen van net 18 en meisjes die op zoek zijn naar een bijbaan.
Ik sta zelf al bijna 4 jaar aan de deur, en als je al wil beginnen aan de deur zorg dan dat het bij een goed bedrijf is, waar je nog wat kan leren.
 
Wel vince, ik heb mijn cursus ook gevolgd (België).
In België kost dat in dat totaal ongeveer 1300 euro.
Je zei dat je 17 bent? Wel, als je je zal aanbieden in een discotheek zullen de portiers je vierkant uitlachen.
De minimumleeftijd is 18, maar in praktijk ligt dit anders.
Je moet je voorstellen: In een discotheek komen ook bijv. bouwvakkers van 35, die behoorlijk sterk zijn.
Als 17 jarige moet je dan uit zeer goed hout gesneden, want als portier moet je iedereen aankunnen.
Er zijn ook mensen die trainen en aan gevechtspor tdoen, en die gaan ook uit. En als die ruzie zoeken krijg je flink op je bek, en ga je af.
Dus moet je echt superbreed zijn, (anabolen)
Toen ik de cursus volgde waren er nog 5 andere portiers. Die waren 25 jaar oud, en ze kuurden allemaal.

Ik heb al in een plaatselijke discotheek gewerkt, maar heb die job tijdelijk opgegeven. Omdat ik gewoon niet sterk genoeg ben.
Niet tegenstaande dat ik jaren gevechtsport heb gedaan (thaibox, karate).... kan ik als 20 jarige tegen de sportievere discotheek bezoeker niet op.
En die voelen dat ook , en zullen u uitdagen.
Als je in de dancing loopt, moet je respect afdingen door je imense kleerkast.... maar anders :rolleyes:

Wat een mongool ben jij zeg:P
 
Holy crap, monster bump van 6 jaar :roflol:
 
owja ik zie het nu ook

das wel een hele mooie:P hahaha
 
:roflol: ze gebruiken iig wel de search, dat wel haha
 
haha supergoed :roflol: mooi zoiets:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven