MuscleMeat

Uitsmijter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Is iemand uitsmijter als bij baan?
Ik zou dat graag ook willen doen ergens bij een nachtclub.
Maar wat voor soort diploma's heb je nodig?
 
Algemeen beveiligings medewerker of diploma Horecaportier.

Beter is gewoon je ABM diploma.

Daarmee kan bij een horeca gelegenheid staan maar ook op evenementen.
 
Zoals wat op deze site staat?
en wat is de min leeftijd voor uitsmijters? ben net 17 geworden, wou graag op mijn 18ste beginnen.

http://www.veiligheidvoorop.nl/
 
Originally posted by Vinny
Zoals wat op deze site staat?
en wat is de min leeftijd voor uitsmijters? ben net 17 geworden, wou graag op mijn 18ste beginnen.

http://www.veiligheidvoorop.nl/

Wel vince, ik heb mijn cursus ook gevolgd (België).
In België kost dat in dat totaal ongeveer 1300 euro.
Je zei dat je 17 bent? Wel, als je je zal aanbieden in een discotheek zullen de portiers je vierkant uitlachen.
De minimumleeftijd is 18, maar in praktijk ligt dit anders.
Je moet je voorstellen: In een discotheek komen ook bijv. bouwvakkers van 35, die behoorlijk sterk zijn.
Als 17 jarige moet je dan uit zeer goed hout gesneden, want als portier moet je iedereen aankunnen.
Er zijn ook mensen die trainen en aan gevechtspor tdoen, en die gaan ook uit. En als die ruzie zoeken krijg je flink op je bek, en ga je af.
Dus moet je echt superbreed zijn, (anabolen)
Toen ik de cursus volgde waren er nog 5 andere portiers. Die waren 25 jaar oud, en ze kuurden allemaal.

Ik heb al in een plaatselijke discotheek gewerkt, maar heb die job tijdelijk opgegeven. Omdat ik gewoon niet sterk genoeg ben.
Niet tegenstaande dat ik jaren gevechtsport heb gedaan (thaibox, karate).... kan ik als 20 jarige tegen de sportievere discotheek bezoeker niet op.
En die voelen dat ook , en zullen u uitdagen.
Als je in de dancing loopt, moet je respect afdingen door je imense kleerkast.... maar anders :rolleyes:
 
Ik ben het zeker met Geoffke eens. Verder moet je begrijpen dat bij niemand meer alleen komt maar met groote groepen. Wat doe je als er 20 marokanen ruzie hebben of de jongens van het woonwagenkamp hebben een feestje in je tent en worden vervelend..
 
zelfs een hele goede bouncer zou toch 5-10 man niet aankunnen?

of je moet met meerdere bouncers er tegen aan gaan?

als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook wel op het punt gestaan om ff zo'n diplomaatje te halen maarre.......

Ik heb meerdere zwarte banden en weeg dan wel meer dan genoeg. Toch geloof ik niet dat ze me zouden aannemen. Ik ben en blijf een jongen van 20, die op zich zelfs sommige clubs eigenlijk geeneens binnen mag (21 jaar-grens)
 
Het hangt er ook een beetje van af waar je als portier werkzaam wilt zijn denk ik. Op het platteland zul je minder gauw problemen hebben dan in een stad. Hangt ook een beetje van de omgeving/disco af natuurlijk.
Bij ons in de buurt zit een tent waar heel veel jonge(18/19 jaar) mensen en heel veel marokanen/turken komen. Het is een relatief kleine tent , 3 zaaltjes, waar elke zaterdagavond 10(!) man aan uitsmijters en 2 politieagenten rondlopen. En er gaat geen zaterdag voorbij zonder dat er een wel een groep(meestal minimaal 5 man ofzo) turken/marokanen lopen te vechten.
Ga je nu naar markelo, daar is een vrij grote dancing, 5 á 6 zalen ofzo, en daar loopt mischien maar 5 man aan uitsmijters en de staan zo'n beetje de hele avond buiten te kletsen omdat er niets aan de hand is.

Het hangt dus van de plek af waar je zit of je wel of niet een verhoogd risico hrbt om als uitsmijter op je bek geslagen te worden.
 
Originally posted by Vinny
zelfs een hele goede bouncer zou toch 5-10 man niet aankunnen?

of je moet met meerdere bouncers er tegen aan gaan?

als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?

Maar een goede portier moet het toch oplossen. Daar word je voor betaald. Bedenk goed welk vak je wilt gaan doen. Portier zijn heeft hele mooie kanten ( vrouwen, veel fooi ) maar als je bedreigd word of thuis word lastig gevallen word het allemaal iets minder. Je moet er altijd staan wat er ook gebeurd. Ik denk dat het in jou geval beter is om een baantje als barman te zoeken. Geen problemen veel plezier en als je het goed doet ook veel vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel, als je portier wilt zijn moet je niet bang zijn om iemand flink op ze bek te slaan. als er 10 man voor je staat roep je versterking en sla je ze verrot! als je door 5 man aangevallen word dan kan je nog zo goed, sterk, breed, 10 banden hebben maar dan krijg je gewoon slaag het is realiteit en geen steven segal.

Als er 5 jongens van min. de 18 op je springen en tegelijk op je in beuken doe je niks!
 
Originally posted by Vinny
zelfs een hele goede bouncer zou toch 5-10 man niet aankunnen?

of je moet met meerdere bouncers er tegen aan gaan?

als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?

Wegrennen als portier? Kijk, een portier is van nature een vechtersbaas, een bullebak.... en als je aan weglopen denkt dan zal je het niet lang uithouden als portier.
Want de jongeren zullen je testen, gegarandeerd.
En portier zijn, er hangt een hele wereld rond. Het is een milieu van vechten, wapens, geld en vrouwen.

Als portier kun je aardig wat geld verdienen, maar dan komen er ook andere zaken bij kijken. Portier zijn doet andere deuren opengaan, die dikwijls niet legaal zijn.

De bijbaan als portier spreekt me aan, omdat ik zo drugsdealers kan vatten die drugs verkopen aan de opgroeiende jeugd.
Die dealers zou ik echt kunnen vermoorden.

Je bent er helemaal nog niet klaar voor, en eerlijk gezegd zul je dat nooit zijn.
Je moet letterlijk en figuurlijk een ZWARE jongen zijn.
 
Laatst bewerkt:
my name is Bond.

Geoffke Bond

(geintje)
 
Nou zelf zou ik niet denken aan wegrennen, kzit namelijk op school waar de kinderen 98% turk/marok zijn..

Maar ik heb zo een boekje van kazaa geplukt van een bouncer, dat als je een gevecht niet kan winnen dat het beter is om weg te rennen.
 
Originally posted by Geoffke


Wegrennen als portier? Kijk, een portier is van nature een vechtersbaas, een bullebak.... en als je aan weglopen denkt dan zal je het niet lang uithouden als portier.
Want de jongeren zullen je testen, gegarandeerd.
En portier zijn, er hangt een hele wereld rond. Het is een milieu van vechten, wapens, geld en vrouwen.

Als portier kun je aardig wat geld verdienen, maar dan komen er ook andere zaken bij kijken. Portier zijn doet andere deuren opengaan, die dikwijls niet legaal zijn.

De bijbaan als portier spreekt me aan, omdat ik zo drugsdealers kan vatten die drugs verkopen aan de opgroeiende jeugd.
Die dealers zou ik echt kunnen vermoorden.

Je bent er helemaal nog niet klaar voor, en eerlijk gezegd zul je dat nooit zijn.
Je moet letterlijk en figuurlijk een ZWARE jongen zijn.


met drugsdealers wil je geen problemen. Althans niet met de wat grotere. Kijk maar naar die gozer in de Fahrenheitstraat in Den haag(200m van mij vandaan). Is ook door zn achterhoofd geschoten op een zondagmorgen om 9.30. En zn vriendin een dag later..........................
 
Originally posted by Vinny
zelfs een hele goede bouncer zou toch 5-10 man niet aankunnen?

of je moet met meerdere bouncers er tegen aan gaan?

als ik alleen was zou ik weg rennen...tis meer overleving als je een bouncer bent toch?

Als je een btje overtuigend overkomt heb je 9 van de 10 keer geen problemen. En met overtuigend bedoel ik dus niet 1.90 lang en 50 kilo wegen.

In den haag zijn de meeste bouncers wel BB-ers met een wedstrijdverleden, of doen nog steeds mee met wedstrijden.

En inderdaad wat Ilya zei geloof ik, je kan ook thuis opgezocht worden, of in de sportschool. Zelf ook een keer gezien bi jeen uitsmijter die bij kneet trainde. Nou vond ik die jongen die ruzie zocht met een aantal vrienden niet echt pienter, want als je wel eens beneden kwa mbij kneet wist je dat die uitsmijter(meestal bij El Basha) vrij goed was met kickboksen en nogal fors was zeg maar(ex wedtstrijd BB-er). Was wel leuk om te zien trouwes :D
 
En me bro werkt bij TSC ( The security Company ) Als bij baantje.
overdag werkt hij bij europol, bij de beveiliging

Die staan meestal bij grote feestjes enzo..alleen hij heeft een beetje druk dus kan hem nu niet lastig vallen met vragen.

Hij heeft wel Judo gedaan, maar hij is niet echt zo breed. wel lang. Maar hij kan wel relaxed praten...
 
Originally posted by patrick



met drugsdealers wil je geen problemen. Althans niet met de wat grotere. Kijk maar naar die gozer in de Fahrenheitstraat in Den haag(200m van mij vandaan). Is ook door zn achterhoofd geschoten op een zondagmorgen om 9.30. En zn vriendin een dag later..........................

Naar drugsdealers kijk ik niet op, het is uitschot dat moet uitgeroeid worden.
Iedereen kan een wapen pakken en iemand door zijn kop knallen.

Drugsdealers zijn mensen die anderen proberen verslaafd te maken, en die anderen hun gezondheid ernstige schade toebrengen. Het is krapuul van de laagste soort.
En van magere drugsdealertjes heb ik echt geen schrik.
 
Ik vind het onzin dat je breed moet zijn, je moet wel het respect af weten te dwingen.. Hier in wag. heeft er 20 jaar een iele man aan de deur gestaan, alleen hij had wel zwarte band in 3 of 4 vechtsporten en was extreem snel en kende hele smerige trucs... iedereen was als de dood voor hem, voor je het wist was je duim gebroken.. het heeft meer met respect afdwingen te maken en uiteraard dwingt een anabolenmonster respect af.. maar de meeste zitten zo vol van de testo dat ze zo agressief zijn en bij het minste of geringste erop slaan en dat is precies de verkeerde instelling, het is wel de bezoeker die voor de inkomsten zorgt..
 
Originally posted by patrick



met drugsdealers wil je geen problemen. Althans niet met de wat grotere. Kijk maar naar die gozer in de Fahrenheitstraat in Den haag(200m van mij vandaan). Is ook door zn achterhoofd geschoten op een zondagmorgen om 9.30. En zn vriendin een dag later..........................

De echte linke dealers kom jij ook niet tegen bij je discotheek, die handelen veel meer in het groot..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven