MuscleMeat

Uitspraak metabolisme IFFB pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MuscleFreakkNL

Cool Novice
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
70
Waardering
13
Lengte
1m60
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Ik keek vanmiddag dus zon video van Evan Centopani (IFFB Pro / Olympian )
Toen zij hij dat je je metabolisme kunt opschroeven door in een calorie surplus te zitten maar heel veel Cardio te doen.... Nou zocht ik het op op internet maar vond daar niks over wel over pittig eten enz.... maar niks over wat hij zij? Heeft er iemand een link van onderzoeken ernaar ?

( Zou mooi zijn, dan kan ik in het weekend wat extra's eten als ik wat extra cardio doe )

MvG
 
Heb t all gevonden in een sticky antwoord is ja, andere studies zijn welkom
 
Jaar of 15 geleden was het dankzij Parillo een behoorlijke hype. 10.000kcal dieten met een shitload aan aerobe training.

Hoge calorie inname kon je het best bereiken door flink aan te vullen met MCTs en voor de aerobe training moest je zelfs s'nachts je bed voor uit.

Theorie er achter klopte als een bus maar dat het min of meer in de vergetelheid is geraak zegt eigenlijk al genoeg. Is mischien prima voor iemand wiens leven bestaat uit eten/slapen/trainen maar voor de rest ..........

Iets vergelijkbaars is trouwens het ABCDE regime (anabolic burst enz) waarbij je korte perioden van hoge calorie inname afwisselt met korte periode van lage calorie inname met afgestemde training.

Was naar mijn ervaring beter vol te houden.
 
Zou mooi zijn, dan kan ik in het weekend wat extra's eten als ik wat extra cardio doe

MvG

Dat meen je niet, dus wanneer ik meer ga verbranden mag ik meer gaan eten? :eek: :p

Persoonlijk vind ik die paar bites niet opgaan tegenover de hoeveelheid cardio.
 
Ik eet liever minder zodat ik geen / minder cardio hoef te doen :hahaha: niks zo saai als een uur op een loopband ploeteren.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik eet liever minder zodat ik geen / minder cardio hoef te doen :hahaha: niks zo saai als een uur op een loopband ploeteren.
Ik doe altijd dit op de loopband, ik doe gewoon net alsof ik naar een lekker wijf aan het rennen ben werkt altijd
 
Back
Naar boven